اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202147265616572
در دسترس نیست

با حضور شرکت آریا تشخیص پارس، از ایران رخ داد 

اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس

کد: 140202147265616572

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس در شهر تهران ایران با حضور نمایندگان و کارشناسانی از ایران به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس
اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس

مدیران این گروه آزمایشگاهی سعی بر آن دارند که در وهله اول در زمینه ی تولید داخل با کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی مشابه و در وهله ی دوم تامین کلیه ی مواد و محصولات موردنیاز آزمایشگاه را انجام دهند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت آریا تشخیص پارس، نمایندگان این شرکت از تاریخ ۱۳ - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت سه روز دراولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس  که در شهر تهران برگزار خواهد شد، با حضور مجموعه‌های فعال حوزه آزمایشگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران از چندین کشور جهان برگزار میگردد.

سید امیر عباس حسینی راد با تشریح اهداف حضور در این همایش، گفت: علاوه بر ارتقا سطح دانش  آگاهی شرکتکنندگان، یکی از مهترین دستاوردهای این همایش، ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های بین المللی میان شرکت‌ها و مجموعه‌ها، از کشورهای مختلف بود.

وی ادامه داد: در این فرصت بین المللی، شرکت‌کنندگان با توجه به توانایی‌های مجموعه‌ها به فرصت سازی در این عرصه اقدام کردند.
او تاکید کرد: در همین راستا، آریا تشخیص پارس تلاش میکند تا بالاترین بهره‌وری را در این همایش داشته و  در راستای ارتقای سطح توانمندی با محوریت تشخیص مولکولی، درمان هدفمند، پزشکی شخص محور و با هدف توسعه مرزهای دانش، رونمایی از فناوری‌های جدید حوزه سرطان و تجاری‌سازی یافته‌های نوین محققین کشور  داشته باشد.

این مقام مسئول در مورد دستاوردهای این همایش هم اظهار داشت: آریا تشخیص پارس از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون با بیش از 14 سال سابقه در زمره ی یکی از خوش نام ترین شرکت های فروش دستگاه ها و ملزومات مصرفی آزمایشگاه می باشد. این شرکت با دارا بودن نمایندگی انحصاری محصولات کمپانی های اروپایی و چینی نظیر Accumax , Deltalab , Diagcore Labnovation , Improve و … تنوع بالایی از دستگاه ها و محصولات مصرفی آزمایشگاهی با کیفیت را داراست که سهم بسزایی در تامین کالاهای مذکور را دارد. شرکت پادینا ویستا افتخار این را دارد که در جای جای کشور در کمترین زمان ممکن کالاها و خدمات را به مشتریان محترم ارائه می کند. • نماینده شرکت های بین المللی • فروش تجهیزات آزمایشگاهی • پشتیبانی 24 ساعته • کارشناسان حرفه ای در زمینه ی پشتیبانی..

سید امیر عباس حسینی راد با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های بین‌المللی برای هر مجموعه و کسب و کاری ادامه داد: از آنجایی که روزمرگی‌های رایج  درکسب و کار یک آسیب است، باید سعی کرد تا در هر لحظه به دنبال ارتقای علمی و افزایش ارتباطات در حوزه کاری خودمان باشیم که از همین رو این همایش در راستای این دو هدف قرار داشت.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وبسایت این مجموعه به نشانی www.ariyatashkhispars.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آریا تشخیص پارس

شرکت آریا تشخیص پارس شرکت آریا تشخیص پارس در سال1385 فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون با بیش از14 سال سابقه در زمره ی یکی از خوش نام ترین شرکت های فروش دستگاه ها و ملزومات مصرفی آزمایشگاه می باشد. این شرکت با دارا بودن نمایندگی انحصاری محصولات کمپانی های اروپایی و چینی نظیر Accumax , Deltalab , Diagcore Labnovation , Improve و ... تنوع بالایی از دستگاه ها و محصولات مصرفی آزمایشگاهی با کیفیت را داراست که سهم بسزایی در تامین کالاهای مذکور را دارد. شرکت آریا تشخیص پارس افتخار این را دارد که در جای جای کشور در کمترین زمان ممکن کالاها و خدمات را به مشتریان محترم ارائه می کند. شرکت آریا تشخیص پارس وارد کننده ی دستگاه ها و لوازم مصرفی آزمایشگاهی دارای نمایندگی انحصاری از برند های معتبر دنیا نظیر: Improve, Deltalab و.... آدرس: ایران - تهران, خیابان طالقانی, خیابان بهار شمالی, خیابان جواد کارگر, پلاک 45 کدپستی: 1563736314 تلفن: 71386 - 77686509 - 77686485 - 77686493 - نمابر: 71386 داخلی 8 ایمیل: [email protected] وب سایت: www.padina-ti.com #آریا_تشخیص_پارس #آزمایشگاه_تشخیص_طبی #آزمایشگاه_تخصصی #آزمایشگاه_پاتوبیولوژی #دستگاه_آزمایشگاهی #لوازم_مصرفی_آزمایشگاه #خرید_تجهیزات_آزمایشگاهی #تست_هورمونی #تشخیص_کرونا #Rea_Time_Pcr #Chemiluminescence #Improve #Deltalab

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش