اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202177272322715
در دسترس نیست

اولین همایش تخصصی بانوان معامله گر در ایران

کد: 140202177272322715

، (اخبار رسمی): اولین همایش تخصصی بانوان تریدر به مناسب روز زن در هتل قلب تهران با میزبانی مستر تریدر و وبسایت آموزش سرمایه گذاری دلفین وست برگزار شد. در این همایش 400 بانوی معامله گر از سراسر کشور حضور داشتند.

اولین همایش تخصصی بانوان معامله گر در ایران
اولین همایش تخصصی بانوان معامله گر در ایران
اولین همایش تخصصی بانوان معامله گر در ایران
اولین همایش تخصصی بانوان معامله گر در ایران

وبسایت آموزش سرمایه گذاری Dolfinvest.com امیدوار است با برگزاری این همایش توانسته باشد قسمتی از رسالت خود را برای زنان قدرتمند این سرزمین ادا کند و گامی مثبت در جهت استقلال بانوان کشور برداشته باشد.

اولین همایش تخصصی بانوان تریدر به مناسب روز زن در هتل قلب تهران برگزار شد. در این همایش 400 بانوی تریدر از سراسر کشور حضور داشتند. بخش اول همایش به بررسی موانع موجود برای موفقیت بانوان در ایران پرداخته شد. اینکه افراد چقدر روی ایجاد یا کنار زدن این موانع نقش دارند. بعد از بررسی چالش ها و موانع بی وجود موفقیت برای بانوان معامله گر، نوبت به معرفی بانوان ایرانی موفق  رسید. از بانوانی که در این همایش معرفی شدند، میتوان به خانم انوشه انصاری، اولین زن فضانورد ایرانی که با هزینه شخصی خود به فضا سفر کرد، سحر هاشمی، بنیانگذار کافی شاپ های زنجیره ای ریپابلیک و برند شکلات بدون شکر “اسکینی کندی” و شهرزاد رفعتی، بنیانگذار شرکت فناوری و سرگرمی BroadbandTv corp نام برد.

در روزهای ثبت نام این همایش، قول داده بودیم که همه ی بانوان تریدر، از مبتدی تا حرفه ای، با شرکت در این همایش، بدون داشتن دانش قبلی، بتوانند با یادگیری تکنیک هایی که توسط مستر تریدر ارائه میشود، از بازارهای بورس و ارزدیجیتال سود بگیرند. استراتژی هایی که مستر تریدر سالها با آنها معامله کرده و از صحت این استراتژی ها مطمئن هستند. طوری که حتی افراد مبتدی نیز بدون مشکل در بازار فعالیت کنند و سود بگیرند. تمام این استراتژی ها فیلم برداری شد و بعد از همایش در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. این استراتژی ها به معامله گران مبتدی کمک میکند تا به محض ورود به بازار ضرر نکنند و بتوانند با امید بیشتری فعالیت در بازارهای مالی را ادامه دهند.

در ابتدای همایش، مفاهیم پایه مثل خط روند، حمایت و مقاومت، کندل ها و فیبوناتچی توسط مستر تریدر به ساده ترین زبان ممکن آموزش داده شد و سپس با معرفی وبسایت هایی مثل ره آورد و tsetmc به آموزش استراتژی های بازار بورس پرداختند. بعد از یک استراحت 30 دقیقه ای و پذیرایی، شرکت کنندگان همایش هدیه ای دریافت کردند که شامل کارت هدیه و کد تخفیف یک میلیون تومانی تمام دوره های وبسایت دلفین وست است. این اولین باری است که دوره تریدر شو شامل تخفیف میشود.

بعد از استراحت و دریافت هدیه، استراتژی های ارز دیجیتال توسط مستر تریدر آموزش داده شد. قسمتی را هم به تحلیل بیت کوین اختصاص دادند. سیگنال های ارزدیجیتال سودده معرفی کردند و به درخواست شرکت کنندگان درباره بازار فارکس به گفت و گو پرداختند. دو ساعت پایانی این همایش، به پرسش و پاسخ بین بانوان معامله گر و مستر تریدر گذشت و شرکت کنندگان در انتهای همایش به صورت شخصی سوالات خود را از ایشان پرسیدند و عکس یادگاری گرفتند.

وبسایت آموزش سرمایه گذاری Dolfinvest.com امیدوار است با برگزاری این همایش توانسته باشد قسمتی از رسالت خود را برای زنان قدرتمند این سرزمین ادا کند و گامی مثبت در جهت استقلال بانوان کشور برداشته باشد.

اولین همایش بانوان معامله گر در ایران که با میزبانی دلفین وست برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]