اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202207276022182
در دسترس نیست

راهنمای سفر سه روزه به ایروان

کد: 140202207276022182

، (اخبار رسمی): شاید تعجب‌آور باشد، اما در مدت سه روز هم می‌توان به سفر خارجی رفت.

راهنمای سفر سه روزه به ایروان
راهنمای سفر سه روزه به ایروان
راهنمای سفر سه روزه به ایروان
راهنمای سفر سه روزه به ایروان
راهنمای سفر سه روزه به ایروان
راهنمای سفر سه روزه به ایروان

اگر تعداد روزهای تعطیلات شما محدود و تنها مختص به روزهای آخر هفته است، حتما فکر می‌کنید که نمی‌شود بلیط ایروان تهران را تهیه کرد. در این شرایط تنها لازم است برنامه درستی برای سفرتان بچینید که از تمام ثانیه‌های حضورتان لذت ببرید. برای داشتن بهترین تجربه سفر سه روزه به ایروان، در ادامه همراه ما باشید.

در سفر سه روزه به ایروان بهترین تجربه را رقم بزنید
زمانی‌که قصد دارید بلیط تهران ایروان را برای سه روز تهیه کنید، روزهای سفر محدود است؛ اما باید در همان زمان کم بهترین برنامه‌ریزی را داشته‌ باشید که با گنجینه‌ای از تجربه‌های تازه و لبخندی رضایت‌بخش بر لب به خانه برگردید. برای این هدف، هنگام برنامه چیدن، باید به موارد مختلفی توجه کنید. در ادامه چند سوال مطرح می‌کنیم که با جواب‌دادن به آن‌ها تمام لحظه‌های سفرتان حتما باب میلتان خواهند بود.

چطور از تهران به ایروان برسید؟
سه روز برای سفر به کشور دیگر که فرهنگی متفاوت دارد، زمان کوتاهی است. به همین خاطر، بهتر است با هواپیما سفر کنید تا در فاصله چند ساعته در مقصد باشید و بقیه زمان حضورتان در این شهر را به تفریح بگذرانید. همین‌طور، یک نکته کاربردی که به شما کمک می‌کند نگران دیر برگشتن نباشید، تهیه بلیط دوطرفه است. زمان تهیه بلیط تهران ایروان، به جای رفت، بلیط دوطرفه تهیه کنید. در این زمان، خیالتان راحت است که قرار نیست در این کشور جا بمانید. همین‌طور، این روش تهیه بلیط مشمول تخفیف می‌شود که این مساله با توجه به بالابودن هزینه‌ها، موضوع مهمی است.

چه اقامتگاهی برای حضورتان در ایروان مناسب شما است؟
در سفر هم باید جایی باشد که در آن استراحت کنید و بخوابید. در ایروان هتل‌های مختلفی هستند که تعداد ستاره‌های آن‌ها متفاوت است. همین باعث می‌شود که بتوانید خدمات مختلفی را دریافت کنید. اگر محدودیت مالی ندارید و دلتان می‌خواهد این سه روز بهترین تجربه عمرتان باشد، حتما راهی هتل‌های لوکس این شهر مانند هتل لاتار شوید. در مرکز شهر، در میدان جمهوری، هتل ارمنیا ماریوت هم هست که با اقامت در آن به‌راحتی به تمام قسمت‌های شهر دسترسی خواهید داشت.اگر تنها یک جای معمولی برای خوابیدن کافی است، به هاستل‌ها و مهمان‌پذیرها بروید. این مکان‌ها قیمت‌های مناسبی دارند و با توجه به مقدار هزینه، امکانات خوبی هم ارائه می‌دهند.

برنامه رفتن به جاهای دیدنی شهر 
هنگام تهیه بلیط تهران ایروان باید به گشت‌وگذار در داخل شهر هم توجه کنید. با توجه به این‌ که ماشینی در این شهر ندارید، لازم است از خودتان بپرسید که چطور می‌خواهید به در ایروان رفت‌ و آمد کنید. تاکسی اولین گزینه که در این شهر هم وجود دارد، کرایه آن معمولا گران است. علاوه‌بر این، وسایل حمل‌ و‌ نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو هم در این شهر وجود دارد که شما را به قسمت‌های مختلف شهر می‌برند. استفاده از آن‌ها کمک می‌کند هزینه کمتری برای حمل ‌و نقل خرج کنید. هر قسمتی که نتوانستید مقصد خود را پیدا کنید، می‌توانید از گوگل مپ کمک بگیرید یا از افراد محلی بپرسید.

کدام مکان دیدنی ایروان را برای گردش انتخاب می‌کنید؟
حالا می‌دانید وقت سفر باید برای چه مواردی برنامه‌ریزی کنید که فرصتی را از دست ندهید. در ادامه، باید با جاهای گردشگری این شهر آشنا شوید تا برای مواردی که دوست دارید، برنامه بچینید و در مدت سه روز به تماشای آن‌ها بروید. از آن‌جایی که ارمنستان کشوری با دین مسیحیت است، در نقاط مختلف آن انواع کلیساها و صومعه‌ها را خواهید دید. کلیساهای سنت گریگور روشنگر، کلیسای سارکیس مقدس و کلیسای سنت آستواتساتین نورک سه مورد از معروف‌ترین عبادتگاه‌های این شهر هستند که رفتن به آن‌جا حتما شما را با تاریخ و گذشته این کشور آشنا خواهد کرد.
اگر دلتان می‌خواهد با هنر و فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوید، به موزه‌های ایروان سر بزنید. در این شهر، موزه‌های مختلفی هستند که بعضی از آن‌ها یادگارهای دوران گذشته را در خود نگه می‌دارند. تعدادی هم مربوط به آثار هنرمندان مختلف است. اگر تماشای این موارد شما را به وجد می‌آورد، به موزه هنر کانسجیان، گالری ملی هنر ارمنستان، موزه تاریخ ایروان و موزه هنرهای چوبی شهر سر بزنید.
جاهای دیدنی این شهر تمامی ندارند و شما می‌توانید در این سه روز به بعضی از مکان‌های زیر هم سر بزنید. البته مدت زمان سه روزه برای دیدن تمام آثار کم است؛ به همین خاطر، قبل از شروع حرکت، مکان‌های دلخواه خود را انتخاب و با یک برنامه‌ریزی مناسب به آن مکان‌ها سر بزنید.
•    پارک عشاق
•    مسجد کبود
•    دریاچه سوان
•    خانه اپرای ایروان
•    کاسکاد یا هزار پله
•    موزه نسل‌کشی ایروان
•    میدان جمهوری مرکز شهر

جزئیات بیشتر برای سفر سه روزه به ایروان
•    برای تجربه یک سفر دل‌پذیر به ایروان، بهترین زمان تابستان است که هوای معتدلی دارد؛
•    از آن‌جایی که سه روز زمان کمی است، بهترین روش سفر تهیه بلیط تهران ایروان برای هواپیما است که پرواز آن حدود 2 ساعت طول می‌کشد. ایروان تنها یک فرودگاه بین‌المللی دارد که نام آن زوارتنوتس (EVN) است؛
•    واحد پول کشور ارمنستان درام (AMD) است و شما باید هنگام سفر مقداری از آن را تهیه کنید تا در ابتدای سفر با مشکل روبه‌رو نشوید. مابقی پول خود را به دلار تبدیل کنید. اگر در طول سفر به درام بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید به صرافی‌ها سر بزنید.

خرید بلیط تهران ایروان در فلای تودی
برای خرید بلیط تهران ایروان به فلای تودی سر بزنید. در این سایت می‌توانید برای مقصد ایروان کلاس‌های پرواز مختلف از ایرلاین‌های متفاوت را با هم مقایسه و با توجه به خدمات و مقدار هزینه، گزینه مناسب شرایط خود را انتخاب کنید. همین‌طور در فلای تودی امکان رزرو هتل های ایروان هم فراهم است؛ بنابراین تنها با چند کلیک کوچک قدم‌های اصلی سفر به ایروان را برمی‌دارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی