اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202207277022742
در دسترس نیست

کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت با 25 درصد تخفیف خدمات درمانی و زیبایی

کد: 140202207277022742

، (اخبار رسمی): کارت های تخفیف خدمات دندان پزشکی امیدان سلامت با 25 درصد تخفیف بر روی تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از درمانی و زیبایی یکی از معتبرترین و بهترین طرح های خدمات در حوزه بهداشت و درمان است.

کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت با 25 درصد تخفیف خدمات درمانی و زیبایی
کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت با 25 درصد تخفیف خدمات درمانی و زیبایی

کارت های تخفیف خدمات دندان پزشکی امیدان سلامت با 25 درصد تخفیف بر روی تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از درمانی و زیبایی یکی از معتبرترین و بهترین طرح های خدمات در حوزه بهداشت و درمان است.

میدانیم که به دلیل هزینه های بالای دندان پزشکی بسیاری از افراد در قشر ضعیف و حتی متوسط جامعه، سلامت دهان و دندان خود را جدی نمی گیرند. در صورتی که سلامت دهان و دندان در جامعه نشان دهنده میزان توسعه یافتگی و سلامت جسم و روان مردمان آن جامعه خواهد بود. مراجعه سالانه و مرتب به دندان پزشک بدون نگرانی هزینه های بالای آنیکی از اهداف اصلی مجموعه امیدان سلامت است، از این رو با راه اندازی طرح های مختلف تخفیف خدمات دندان پزشکی گامی هرچند کوچک در راستای تخقق این امر مهم برداشته است.

چگونه از تخفیف های کارت تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت بهره مند شویم؟

پروسه برخورداری از تخفیف های این طرح بسیار ساده است. برای این منظور شما می توانید به وبسایت رسمی امیدان سلامت مراجعه کرده و بسته به بودجه و نیاز خود یکی از طرح های برنزی تا طلایی را انتخاب کنید. پس از انتخاب هر یک از طرح ها می توانید با پرداخت هزینه آن از تخفیف های آن بهره مند شوید.

تخفیف های دندان پزشکی امیدان سلامت شامل کدام خدمات هستند؟

هیچ محدودیتی برای دریافت خدمات با تخفیف در طرح های امیدان سلامت وجود ندارد. تمامی اقدامات درمانی دندان پزشکی مانند عصب کشی، کشیدن دندان، جراحی، پر کردن و... و همچنین تمامی خدمات زیبایی شامل ارتودنسی، لمینت و... را می توانید با تخفیف 25 درصدی دریافت کنید.

مراکز طرف قرار داد کارت های تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت کدامند؟

برای مشاهده لیست پزشکان و متخصصان دندان پزشکی که با کارت تخفیف امیدان سلامت خدمات ارائه می دهندمی توانید به سایت رسمی امیدان سلامت مراجعه کنید. در این بخش از سایت دندان پزشکان هر شهر به تفکیک معرفی شده اند و شما می توانید از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوید.

آیا استفاده از این کارت تخفیف ها محدودیت دارد؟

هیچ محدودیتی برای استفاده از کارت های تخفیف دندان پزشکی امیدان سلامت وجود ندارد. شما می توانید با تهیه این کارت های تخفیف بدون محدودیت ریالی از تخفیف ها استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی