اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202237283122758
در دسترس نیست

آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام هاوس

کد: 140202237283122758

، (اخبار رسمی): طبق آمار‌های جهانی بالغ بر 60 درصد از مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند، با توجه به این ارقام اهمیت بکارگیری خدمات دیجیتال مارکتینگ خود را بیشتر نشان می‌دهد، و با بی توجهی به این فرصت بخش بزرگی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام هاوس
آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام هاوس
آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام هاوس
آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام هاوس
آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام هاوس
آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام هاوس

عصری که در آن زندگی می‌کنیم عصر رایانه و یا عصر دیجیتال نام دارد. امروزه تمامی فعالیت‌های بشری به‌ گونه‌ای با اینترنت و فضای مجازی گره خورده است. برای درک بهتر این قضیه یک روز بدون تلفن همراه از خانه خارج شوید، آیا می‌توانید تمامی فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید یا در این امر به مشکل خواهید خورد؟

برای داشتن رشد سریع‌تر، و سوار شدن بر این قطار پرسرعت نیاز است که خودتان را با این شرایط وفق دهید؛ همچنین می‌توانید از کمک دیگران در این مسیر استفاده کنید. 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

این یک سوال پیچیده است که به راحتی نمی‌توان به آن یک پاسخ دقیق داد، اما می‌شود گفت که دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی برای محصولات و خدمات به صورت آنلاین و با استفاده از ابزار و دستگاه‌های دیجیتال گفته می‌شود. خدمات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ DM House ارائه می‌شود. خدماتی مانند: خدمات سئو، تبلیغات گوگل ادز، طراحی سایت و… که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

آژانس دیجیتال مارکتینگ Dm House

آژانس دیجیتال مارکتینگ DM House در سال 1400 توسط مهندس الیاس علیپور مدیر‌عامل این آژانس با هدف کمک به کسب و کار‌ها تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. آژانس دیجیتال مارکتینگ DM House یک سرویس کامل برای بیشتر دیده شدن و افزایش فروش و رشد کسب و کار اینترنتی شما است. در آژانس دیجیتال مارکتینگ DM House از کادری مجرب و با سابقه در زمینه بازاریابی دیجیتال استفاده می‌شود. ما در DM House انواع خدمات مورد نیاز کسب و کار شما را ارائه می‌کنیم. پس با خیالی راحت کسب و کار خود را به ما بسپارید.

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ DM House

آژانس DM House خدمات گسترده‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌کند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  •  طراحی سایت وردپرس

سایت‌های وردپرسی بهترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. بیشتر از 90 درصد سایت‌ها با وردپرس راه‌اندازی شده‌اند و از نظر اقتصادی به طرفه هستند. شما می‌توانید طراحی سایت شرکتی، آموزشی و فروشگاهی خود را به ما بسپارید.

  •  ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل

گروه DM House با بررسی رایگان سایت شما بر اساس معیارهای سئو، صفر تا صد خدمات سئو سایت‌تان را براساس استانداردهای گوگل انجام خواهد داد. کسب کار خود را به تیم سئو مادر DM House بسپارید و به صفحات اول گوگل برسید.

  •  تبلیغات گوگل ادز

در تبلیغات گوگل ادز ضمن طراحی صفر تا صد لندینگ سایت، منو متنوعی از مدل‌های مختلف تبلیغات با توجه به نیاز کسب و کار شما و بودجه مدنظرتان ارائه می‌شود.

  • مدیریت پیج اینستاگرام

یکی از روش‌های موثر تبلیغ استفاده از شبکه‌های اجتماعی است که پیش‌تر به آن اشاره شد. آژانس دیجیتال مارکتینگ DM House مدیریت پیج اینستاگرام شما را نیز به عهده می‌گیریم و با طراحی استراتژی‌های کارآمد پیج شما را در میان پیج‌های برتر قرار می‌دهیم.

  • ادیت فیلم و ویدئو

آژانس دیجیتال مارکتینگ DM House داراری گروهی خلاق و با تجربه در زمینه گرافیک سایت و ادیت فیلم و ویدئو است. شما می‌توانید انجام این فعالیت‌ها و عکاسی صنعتی محصولات خودتان را به ما بسپارید.

آژانس‌ دیجیتال مارکتینگ دی ام هاوس از چه کانال‌هایی برای بازاریابی استفاده می‌کند؟

ابتدا به سوال کانال‌های دیجیتال مارکتینگ چیست پاسخ می‌دهیم تا کمی با این مبحث آشنا شوید. کانال‌های دیجیتال مارکتینگ بستری برای دسترسی به مخاطب هدف و ارائه اطلاعات در مورد کسب و کار است. 

در دنیای پیچیده و بزرگ بازاریابی دیجیتال کانال‌های زیاد و متنوعی وجود دارد که می‌تواند به خوبی کسب و کار شما و مخاطب ارتباط ایجاد کند که به چند نمونه اشاره می‌کنیم.

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

بازاریابی محتوا یک شاخه از دیجیتال مارکتینگ است. در بازاریابی محتوا مهمترین اصل ایجاد ارزش برای کسب و کار و اعتماد برای مخاطب است. در بازاریابی محتوا تمرکز بر ایجاد محتوایی مرتبط، مفید و باکیفیت است که باعث می‌شود شما در حوزه کاری‌تان به یک مرجع قابل اعتماد تبدیل شوید. داشتن یک محتوای باکیفیت باعث افزایش مراجعات و اشتراک گذاری می‌شود که شهرت شما را دربین مخاطبین افزایش خواهد داد. 

بهینه سازی موتور جستجو، به عبارتی SEO

هنگامی که افراد در حال جستجو در موتورهای جستجو هستند بیشتر به سمت سایت‌هایی جذب می‌شوند که رتبه بالاتری دارند و یا در صفحه اول قرار دارند. با سئو می‌توانید سایت خود را به رتبه بالاتری برسانید، اینگونه خریداران و مصرف کنندگان بیشتری به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد.

بهینه سازی در سئو به دو بخش برون صفحه و درن صفحه تقسیم می‌شود؛ در سئو داخلی از کلمات مناسب و پرکاربرد استفاده می‌‌شود؛ اما در سئو خارجی از لینک سازی، ایجاد بک‌لینک و بهبود موارد فنی وب سایت بهره می‌بریم. در نظر داشته باشید که فرایند سئو زمان‌بر است و به سرعت به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

تبلیغات کلیکی (Pay Per Click)

تبلیغ کلیکی نوعی دیگر از تبلیغات است که در آن برای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما می‌شود هزینه پرداخت خواهید کرد؛ اینگونه شما به‌ازای دیده شدن هزینه می‌کنید. مسلما با افزایش تعداد کلیک‌ها بر روی تبلیغ شما هزینه‌ای که باید بپردازید بیشتر خواهد شد؛ ولی با این اوصاف این نوع بازاریابی برای کسب و کار‌های کوچک به صرفه و اقتصادی است. 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

طیف گسترده‌ای از اقشار جامعه در شبکه‌های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند که باعث می‌شود بستری مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما باشند. استفاده از شبکه‌های اجتماعی بسیار ساده است و نیازی به آموزش ندارند. برای کسب موفقیت در سوشال مدیا باید دست به تولید محتوایی باکیفیت و جذاب بزنید که دیگران، آن را به اشتراک بگذارند؛ همچنین می‌توانید در صفحات خود در مورد کسب و کارتان توضیحاتی دهید تا مخاطبین با شما بیشتر آشنا شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت شبکه‌های اجتماعی رایگان بودن آن‌ها به‌همراه ارائه انواع خدمات کاربردی است.

بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing)

بازاریابی وابسته، نوعی بازاریابی کاربردی و پرسود در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. در این نوع بازاریابی از یک واسطه برای ایجاد ارتباط با مشتری و فروش خدمات و محصولات استفاده می‌شود. با هر فروش شما مقداری کمیسیون به آن‌ها تعلق می‌گیرد. با انجام این‌کار میزان مشتری‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع این روش یک روش برد- برد برای شما و واسطه شماست که اگر به درستی اجرا شود باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد. از مزایای این نوع بازاریابی این است که شما تنها زمانی هزینه‌ای پرداخت می‌کنید که محصولی را به فروش رسانده باشید. در صورتی که آمادگی این نوع بازاریابی را ندارید پیشنهاد می‌کنیم که از انجام آن خودداری کنید زیرا ممکن است به کسب و کار شما آسیب وارد کند. برای مثال اگر آمادگی افزایش ناگهانی مشتری را نداشته باشید در ارائه خدمات و محصولات درخواستی با مشکل مواجه خواهید شد و به اعتبار کسب و کارتان خدشه وارد می‌شود. 

کدام یک برای کسب و کار من بهتر است؟ دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی سنتی؟

با توجه به مخاطبین و بازار هدف کسب و کار شما، این جواب متفاوت خواهد بود. بازاریابی دیجیتال به شما توانایی دسترسی به گروه خاصی از افراد جامعه را می‌دهد و هزینه‌های شما را هم پایین نگه می‌دارد.

اما بازاریابی سنتی به شما امکان دسترسی به مخاطبان لوکال یا محلی را می‌دهد و معمولا هزینه بیشتری را به همراه دارد؛ اما می‌تواند براساس کسب و کار شما مفید‌تر از بازاریابی دیجیتال باشد.

در نهایت باید به این موضوع توجه کنید که هر دو نوع، دیجیتال مارکتینگ و تردیشنال مارکتینگ می‌تواند برای کسب و کار شما مفید واقع شود و نمی‌شود به راحتی یکی از این دو روش بازاریابی را بهتر از دیگری دانست.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آفلاین؟ مسئله این است

بازاریابی آفلاین یکی از انواع بازاریابی است که در آن از ابزاری مانند تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، پخش تراکت، تابلوهای تبلیغاتی و تلفن استفاده می‌شود. اینگونه تبلیغات معایبی مانند هزینه بالا، غیر قابل پیگیری بودن نتایج تبلیغات و یک طرفه بودن دارند. در بازاریابی سنتی باید به صورت مستقیم به خدمات و محصولات اشاره شود که باعث می‌شود مخاطب احساس تحمیل شدن خدمات یا محصولات را دارد که باعث می‌شود حالتی تدافعی داشته باشد و در برابر استفاده از محصول یا خدمات شما مقاومت کند؛ در صورتی که در دیجیتال مارکتینگ مخاطب بر این باور است که خودش شما را پیدا کرده است از این رو با دیدی باز با کسب و کار شما برخورد خواهد کرد. 

دیجیتال مارکتینگ یک روش بروز برای تبلیغات است، خدمات و محصولات شما از طریق تبلیغات در سوشال مدیا، تبلیغات کلیکی، خدمات سئو و SEM به دیگران معرفی خواهد شد. این نوع بازاریابی از نظر اقتصادی به‌صرفه‌‌تر و همچنین بررسی میزان تاثیر این تبلیغات به مراتب آسان‌تر از بازاریابی سنتی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]