اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202247284322759
در دسترس نیست

پلتفرم دارت ادز از امکان تبلیغات در خارج از کشور در این پلتفرم خبر داد

کد: 140202247284322759

، (اخبار رسمی): در راستای تبلیغات در خارج از کشور پلتفرم دارت ادز سه سرویس تبلیغات بنری، تبلیغات درون برنامه‌ای و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را به عنوان تبلیغات اینترنتی در جذب مخاطبان خارج از کشور عنوان کرده است. پوشش گسترده نمایش تبلیغات و حجم زیاد مخاطبین در کشورهای مختلف از مزیت های پلتفرم دارت ادز به شمار می رود.

پلتفرم دارت ادز از امکان تبلیغات در خارج از کشور در این پلتفرم خبر داد
پلتفرم دارت ادز از امکان تبلیغات در خارج از کشور در این پلتفرم خبر داد

در راستای تبلیغات در خارج از کشور پلتفرم دارت ادز سه سرویس تبلیغات بنری، تبلیغات درون برنامه‌ای و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را به عنوان تبلیغات اینترنتی در جذب مخاطبان خارج از کشور عنوان کرده است.

در راستای تبلیغات در خارج از کشور پلتفرم دارت سه سرویس تبلیغات بنری، تبلیغات درون برنامه‌ای و پوش نوتیفیکیشن ادز را به عنوان تبلیغات اینترنتی در جذب مخاطبان خارج از کشور عنوان کرده است.

این پلتفرم اذعان داشته است کسب‌وکارها می توانند با تعیین موقعیت جغرافیایی، جنسیت و سایر پارامترهای مورد نظر تبلیغات را به مخاطبین هدف خود در سراسر دنیا نمایش دهند. نکته‌ایی که دارت ادز مطرح کرده است، پوشش گسترده نمایش تبلیغات و از طرفی حجم زیاد مخاطبین در کشورهای مختلف از جمله هند، پاکستان، عراق، عربستان، ترکیه،امارات، کویت، قطر، آذربایجان، عمان ، بحرین، افغانستان، ارمنستان است. 

روابط عمومی دارت ادز  درباره این خبر عنوان کرده است که: «یکی از مزایای تبلیغات اینترنتی در خارج از کشور، دسترسی به بازارهای جهانی است. با اینکه برخی از کشورها دچار محدودیت‌هایی هستند، اما تبلیغات اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که به صورت آنلاین با مشتریان  بالقوه در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.  تبلیغات اینترنتی در کشورهای عربی و اروپایی، برخلاف تبلیغات سنتی به شما این امکان را می‌دهد تا با هزینه ی کمتر  با مخاطبین خود در سراسر دنیا در ارتباط باشید و با توجه به نتایج بدست آمده از تبلیغات، کمپین‌های تبلیغاتی خود را بهینه‌سازی کنید. برای مثال می‌توانید با به کارگیری از انواع تبلیغات اینترنتی دارت ادز از قابلیت سفارشی سازی تبلیغات اینترنتی در کشورهای مختلف بهره‌مند شوید.  بنابراین در عین حال که با پلتفرم تبلیغات انلاین دارت ادز هزینه تبلیغات آنلاین خود را کاهش می‌دهید می‌توانید با مشتریان علاقه‌مند به محصول یا خدمات شما در ارتباط باشید.»

تبلیغات در کشورهای عربی

تبلیغات در کشورهای منا به دلیل محدودیت‌های فرهنگی و قانونی خاص، چالش‌های خود را دارد. با این حال، بازار منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به دلیل جمعیت بالایی که در آن زندگی می‌کنند، به یکی از مهم‌ترین بازارهای جهانی تبدیل شده است.

تبلیغات در کشورهای اروپایی

بسیاری از شرکت‌های جهان، به دنبال فرصت‌های تجاری در این منطقه هستند و سعی می‌کنند با استفاده از راهکارهای تبلیغات اینترنتی مناسب به بازارهای اروپایی وارد شوند. به دلیل گستردگی بازار و متنوع بودن مخاطبین، انتخاب روش‌های تبلیغاتی صحیح نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

برای استفاده از پلتفرم دارت ادز از طریق شماره‌های زیر می توانید با مشاوران در ارتباط باشید یا از این لینک استفاده کنید.

۰۲۱۲۲۹۰۳۱۰۶

۰۲۱۲۲۹۰۰۳۳۶

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی