اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202247285222765
در دسترس نیست

چگونه سونا خشک بسازیم؟

کد: 140202247285222765

، (اخبار رسمی): ساخت سونا خشک نیاز به مهارت و ظرافت بالایی داشته و برای اجرای آن باید افرادی حرفه ای و کاربلد در دسترس باشند. تهران وود از نیرو هایی متخصص و مجرب؛ در زمینه اجرای انواع پروژه های سونا خشک، بخار و استخری برخوردار است.

چگونه سونا خشک بسازیم؟
چگونه سونا خشک بسازیم؟
چگونه سونا خشک بسازیم؟
چگونه سونا خشک بسازیم؟
چگونه سونا خشک بسازیم؟
چگونه سونا خشک بسازیم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تنوع طراحی، مشاهده محصولات و کاتالوگ ها می تواند به وب سایت تهران وود مراجعه کنید. 
چگونه سونا خشک بسازیم؟
ساخت سونا خشک نیاز به مهارت و ظرافت بالایی داشته و برای اجرای آن باید افرادی حرفه ای و کاربلد در دسترس باشند. تهران وود از نیرو هایی متخصص و مجرب؛ در زمینه اجرای انواع پروژه های سونا خشک، بخار و استخری برخوردار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تنوع طراحی، مشاهده محصولات و کاتالوگ ها می تواند به وب سایت تهران وود مراجعه کنید.
تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در رابطه با نحوه ساخت سونا خشک و نکات مهم در طراحی آن آشنا کنیم.
روش طراحی و ساخت سونا خشک
برای طرحی و ساخت سونا خشک بهتر است در ابتدا با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. در این رابطه مشاورین ما در وب سایت تهران وود، شما را به بهترین نحو ممکن مشاوره و راهنمایی خواهند کرد. برای طراحی و ساخت سونا خشک، باید به استاندارد های زیادی توجه شود. نیرو های متخصص ما با توجه به ابعاد مکان، نوع چوب و گرمکن، به طراحی سونا خشک می پردازند و پروژه مشتریان عزیز را در مدت زمان کوتاهی با بالاترین کیفیت آماده و اجرا می نمایند.
طراحی سونا خشک تک نفره
به دلیل نداشتن فضای کافی در برخی از مناطق، ساخت سونا های تک نفره بسیار محبوب شده است. این سونا ها، نه تنها فضای زیادی را اشغل نمی کنند، بلکه چون از مصالح زیادی در ساختشان استفاده نمی شود، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه ترند. می توان این نوع سونا را در اتاق خواب و یا حتی تراس خانه نیز تعبیه نمود.
نصب سونا خشک
هنگامی که اتاقک سونا خشک سیمانی و عایق کاری شد، توسط نصابی در محل مربوطه نصب می شود. سپس به نصب هیتر و رنگ آمیزی آن می پردازند. تمام این مراحل و نصب سونا خشک در محیط توسط نیرو های حرفه ای تهران وود انجام می شود.
طراحی سونا خشک خانگی
بسیاری از افراد به استفاده از سونا خشک عمومی تمایلی ندارند و ترجیح می دهند که در مکانی خصوصی تر و در کنار افراد خانواده خود از آن استفاده کنند. برای ساخت سونا خشک خانگی نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید با صرف هزینه خیلی کمی، می توانید از سونا خشک خانگی در محیط منزل خود لذت ببرید.
اتاقک سونا خشک
از چوب های نرم و صافی هم چون سرو، صنوبر و سکوپا برای ساخت سونا خشک استفاده می شود. این اتاقک؛ می تواند به صورت پیش ساخته و یا سفاشی تهیه شود. در سونا های پیش ساخته، تمامی مواردی هم چون گرمکن، سکوی نشستن، کنترل کننده ها و غیره به صورت آماده ارائه می شوند.
گرمکن سونا خشک
گرمکن سونا؛ از فاکتور های بسیار مهم در طراحی و ساخت سونا خشک است. گرمکن؛ نقش هسته اصلی سونا را دارد که در صورت نبودن، سونا هیچ گونه کاربردی نخواهد داشت. بنابراین در طراحی و ساخت آن باید دقت و حساسیت زیادی به خرج داد. دو نوع گرمکن سونا خشک وجود دارند:

  • گرمکن نوع سنگی: این نوع گرمکن معمولی است و دارای طرح های مختلفی می باشد. برای گرم نمودن اتاقک سونا از برق، گاز، گازوییل یا چوب استفاده می شود. این گرمکن دارای بدنه ای فولادی است که امکان نصب بر روی دیوار و یا کف سونا را دارد. از سنگ های آذرین و آتش نشانی برای بستر آن استفاده می شود. 
  •  کرمکن مادون قرمز: این نوع گرمکن در زمان کوتاهی در حدود 5 تا 10 دقیقه، محیط سونا را به دمایی بین 43 تا 66 درجه سانتی گراد می رساند. محل نصب این نوع گرمکن در زیر سکوی نشستن و یا دیواره های سونا خشک می باشد. 

نکات مهم و کاربردی در ساخت سونا خشک

  • در سونا خشک باید میزان رطوبت بسیار کم باشد، بنابراین نوع عایق کاری و ساخت مرحله های مختلف آن باید به گونه ای صورت بگیرد که میزان رطوبت محیط پایین و دمای آن بالا باشد. 
  •  برای رنگ چوب سونا خشک، باید از رنگ های مخصوصی استفاده شود. در صورت استفاده از رنگ های معمولی خطرات مختلفی هم چون بروز بیماری های پوستی و سرطان زا، را با خود به همراه خواهد داشت. 
  •  استفاده از اتاقک سیمانی جهت عایق نمودن بهتر و استفاده از چوب کمتر، مفید و کاربردی خواهد بود. این روش از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. بعد از ساخت اتاقک سیمانی سایر مراحل چوب کاری انجام می شود.
  •  برای اینکه دما و رطوبت موجود در سونا خشک، حالتی ایده آل داشته باشند، باید اتاقک سیمانی و چوبی سونا خشک، تا حد امکان کوچک و کاربردی طراحی شود. 
  • برای اتاقک چوبی سونا خشک، باید از چوب هایی استفاده شود که دارای سطحی نرم و خشک باشند. چوب کاج روسی برای اتاقک چوبی بهترین انتخاب است. 

قیمت ساخت سونا خشک
با توجه به نوع چوبی که برای ساخت سونا خشک استفاده می شود، نوع هیتر و غیره قیمت های ساخت متفاوت می باشد. بیشترین هزینه مربوط به نوع چوب به کار رفته در ساخت آن می باشد. جهت استعلام دقیق قیمت و هزینه ها، می توانید با کارشناسان ما در سایت تهران وود تماس بگیرید. مشاورین و متخصصین ما در تمام ساعات شبانه روز، پاسخ گوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل