اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۴۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202257285822766
در دسترس نیست

خرید و اهمیت عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

کد: 140202257285822766

، تهران , (اخبار رسمی): اجرای عایق صوتی دیوار در چندین سال اخیر به یک کار بسیار پرطرفدار در بین ساکنین ساختمان های مختلف از جمله ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره تبدیل شده است. آرامش و آسایشی که در نتیجه اجرای عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان ها حاصل می شود، دلیل محبوبیت بالای این کار است.

اجرای عایق صوتی دیوار در چندین سال اخیر به یک کار بسیار پرطرفدار در بین ساکنین ساختمان های مختلف از جمله ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره تبدیل شده است. آرامش و آسایشی که در نتیجه اجرای عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان ها حاصل می شود، دلیل محبوبیت بالای این کار می باشد. انواع عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان در بازار موجود بوده که از هر یک از آنها بر اساس میزان بودجه، نیاز محیط مورد نظر، توانایی اجرا و نصب آن و غیره می توان استفاده نمود. از جمله انواع عایق صوتی دیوار می توان به پشم سنگ، فوم پلی اتیلن، پنل گچی، پنل آکوستیکی، فوم دو طرف صاف، فوم شانه تخم مرغی، فوم منشوری یا هرمی، عایق‌های صوتی نانو، فوم اکس پی اس، ورقه‌های یونولیتی، فوم اسپری شونده پلی یورتان، فوم بازیافتی ریباند، عایق پشم شیشه و غیره اشاره کرد.

قیمت عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

بیشتر مردم تصور می‌کنند که عایق کاری در یک محیط، فقط به منظور حفظ گرمای محیط در فصل زمستان و یا به منظور حفظ خنکی محیط در فصل تابستان است. در واقع، بسیاری از مردم فکر می‌کنند فایده عایق کاری، فقط جلوگیری از خروج گرما و سرما از محیط است. هر چند همین فایده عایق کاری هم بسیار مهم و تاثیرگذار است و جلوی مصرف بی رویه انرژی  را می‌گیرد و صرفه جویی بسیار زیادی را در هزینه‌های انرژی به دنبال خواهد داشت ولی عایق‌کاری فواید زیاد دیگری هم دارد. یکی از فواید و کاربرد‌هایی که عایق کاری در محیط دارد، عایق کاری صوتی است. استفاده از عایق صوتی یا عایق صدا در محیط را عایق کاری صوتی می‌گویند. امروزه استفاده از عایق صوتی یا همان عایق صدا به یک نیاز فوق العاده ضروری در محیط‌های شهری تبدیل شده است.

 با توجه به آلودگی صوتی بسیار زیادی که در شهرهای مختلف دنیا خصوصاً در شهرهای کشورمان وجود دارد، امروزه تصور بسیاری از ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی، کارخانجات، صنایع مختلف، آمفی تئاتر‌ها، سالن‌های نمایش، بیمارستان‌ها و غیره بدون عایق صدا یا عایق صوتی غیر ممکن است. متاسفانه در دنیای امروز، ماشین آلات مختلف، صداهای بسیار زیاد و ناهنجاری را از خود تولید می‌کنند. این سر و صداها و آلودگی‌های صوتی، علاوه بر این که تمرکز افراد را به هم می‌ریزد، تاثیر بسیار مخربی در روح و روان و اعصاب انسان‌ها دارد. سخن گزافی نیست اگر بگوییم بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات روحی و روانی به دلیل همین آلودگی‌های صوتی ایجاد شده اند و یا تشدید شده اند. به همین دلیل، میزان استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان، عایق صوتی دیوار و سایر عایق‌های صوتی، روز به روز در حال گسترش هستند. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان یکی از انواع عایق‌ها است که امرزه کاربرد فراوانی در آپارتمان‌ها دارد. قیمت عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان را می‌توانید از طریق شماره های موجود در صوتی دیوار مشترک

2 - عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان
سایت عایق صوتی به در سایت عایق صوتی، انواع عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان به صورت روکار و توکار و در قیمت‌های مختلف وجود دارد. در نتیجه سازندگان آپارتمان، قبل از ساخت دیوار‌های مشترک آپارتمان می‌توانند از طریق سایت عایق صوتی به خرید عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان بپردازند. هم چنین خانوارها نیز می‌توانند پس از اینکه در یک واحد مسکونی ساکن شدند عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان روکار را خریداری کنند و در دیوارهای واحد مسکونی خود که با واحد مسکونی همسایه مشترک است این عایق‌ها را نصب کنند.

بهترین راه برای کاهش سروصدا و برقراری آرامش، استفاده از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت است که به آن «عایق صوتی» می گویند
عایق صوتی ، تجهیزاتی است که منافذ موجود در سقف و دیوارهای ساختمان را پر می کند و از انتقال صدا جلوگیری می کند. با کمک عایق صوتی، می توان آرامش و تمرکزی بیشتری را تجربه کرد و آلودگی صوتی محیط را به شدت کاهش داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۴۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان