اطلاعات تماس
  • 025365*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202287289922783
در دسترس نیست

راهنمای خرید قالب فلزی بتن

کد: 140202287289922783

، قم , (اخبار رسمی): چقدر با قالب‌های فلزی بتن آشنایی دارید؟ می‌دانید که کدام انواع قالب فلزی بتن برای اهداف ساخت و ساز شما مناسب‌تر هستند؟ این راهنما را مطالعه کنید تا با انواع قالب های فلزی بتن آشنا شوید برای خرید قالب فلزی بتن و آشنایی با قیمت انواع قالب فلزی بتن با عمود گستر همراه باشید.

  راهنمای خرید قالب فلزی بتن
قالب فلزی بتن عمود گستر

 قالب فلزی بتن چیست؟

قالب‌های بتن، وسایلی هستند که به صورت دائمی یا موقتی به منظور ساخت ساز‌ه‌های بتنی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع، بتن تا زمانی که به مقاومت کافی برسد، درون قالب بتن باقی می‌ماند و به شکل قالب در می‌آید. نوع فلزی این قالب‌ها، قالب فلزی بتن (metal concrete formwork) نامیده می‌شود.

قالب‌های بتن فقط وظیفه ایجاد بتن و شکل دادن به آن را بر عهده ندارند، بلکه موجب می‌شوند که احتمال شکستن و ترک خوردن بتن پایین بیاید.

قالب‌بندی اساساً اقدامی برای ایجاد یک سازه موقت است که ساخت سازه اصلی با بتن را امکان‌پذیر می‌کند.

قالب بندی فلزی، از اتصالی صفحات فلزی قالب به یکدیگر با استفاده از پین و گوه ساخته می‌شوند. استفاده از قالب فلزی انتخاب خوبی برای ساختمان‌سازان است.

فلز در طول فرآیند عمل آوری بتن خم نمی‌شود، تاب نمی‌خورد و بدشکل نمی‌شود. قالب فلزی هم‌چنین به اندازه کافی قوی است که بتواند وزن بالای مقدار زیادی بتن را تحمل کند.

در حالی که قالب تخته سه‌لا که می‌تواند برای پروژه‌های کوچکتر مناسب باشد، ممکن است نتواند وزن زیادی را تحمل کند و در نتیجه به تاب برداشتن، شکافته شدن، ترک خوردن یا شکست کامل دچار شود. فلز عمدتا تسلیم ناپذیر است و بتن نیز به طور کلی به صفحات فلزی نمی‌چسبد.
صفحات فلزی می‌توانند برای ایجاد سازه‌های بلندتر، روی هم چیده‌ شوند. آن‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند و حائل‌های موقتی، پنل‌ها را در کنار هم نگه می‌دارند تا ثبات بیشتری به وجود بیاید.
برخی از انواع قالب‌های فلزی، سازه‌ها موقتی نیستند و بر مقاومت بتن می‌افزایند. چنین فرم‌هایی معمولاً از فولاد شیاردار ساخته می‌شوند. شیار، به بتن اجازه می‌دهد که به طور موثرتری به فولاد بچسبد.
برنداشتن قالب‌ها پس از خشک شدن بتن، به کاهش نیاز به میلگرد یا میلگردهای تقویت کننده که برای افزایش استحکام باید در داخل بتن قرار گیرند، منجر خواهد شد.

حالا که با ماهیت قالب بتن آشنا شدید، می‌توانید این با جزئیات این قالب‌ها نیز آشنایی پیدا کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عمود گستر

عمود گستر قم در سال 1380 با گردهم آوردن پرسنل ماهر و متعهد، فعالیت خود را در عرصه تولید تجهیزات قالب های بتن، جک و داربست های مدولار در شهر مقدس قم، آغاز نمود. این مجموعه پس ازسال ها تلاش مثمر و چشمگیر، با دو مجتمع صنعتی پیشرفته، تولید روزانه خود که بالغ بر 60 تن محصولات متنوع فولادی است را توسط 14 نماینده انحصاری و دیگر عوامل و شعب فنی و بازرگانی در اقصی نقاط میهن پهناورمان عرضه می‌نماید. اکنون مجموعه عمود گستر قم با راه اندازی واحدهای مکمل کارشناسی و دفتر توسعه و تحقیق و بهره‌گیری از متخصصان فنی زبده و اختیار کردن ماشین آلات سنگین و پیشرفته، توانسته است بخش تولید ادوات غیر مدولار و طراحی ابزار سازه های خاص بتنی را توسعه داده و به همکاری با شرکت‌های نامی و معظم راه، ساختمان و نیرو همت بگمارد. چشم‌انداز شرکت عمودگستر قم از بدو تأسیس، به‌کارگیری نیروهای مجرب و دانش فنی روز در سایه توکل به خداوند بوده و همواره تأکید خود را بر ارائه محصولات استاندارد و با کیفیت به مصرف‌کنندگان قرار داده است.

اطلاعات تماس
  • 025365*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان