اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202297290616569
در دسترس نیست

محصول تازه پادینا تشخیص ایرانیان رونمایی شد

ارائه دستگاه پادینا آنالایزر مدل PV1800 با متد کمی لومینانس

کد: 140202297290616569

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه پادینا تشخیص ایرانیان با نام پادینا آنالایزر مدل PV1800 در محل برگزاری چهاردهمین کنگره بین المللی و بیستمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران. تهران - مرکز همایش‌های برج میلاد رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه دستگاه پادینا آنالایزر مدل PV1800 با متد کمی لومینانس
دستگاه پادینا آنالایزر مدل PV1800 با متد کمی لومینانس

شرکت پادینا تشخیص ایرانیان هم اکنون با داشتن حدود ۲۰۰ عدد دستگاه نصب با متد کمی لومینانس جایگاه مناسبی را در این حوزه دارا می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پادینا تشخیص ایرانیان، 26 لغایت 29 اردیبهشت ماه سال 1402، محل برگزاری چهاردهمین کنگره بین المللی و بیستمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران. تهران - مرکز همایش‌های برج میلاد میزبان رونمایی از دستگاه پادینا آنالایزر مدل PV180 با متد کمی لومینسانس تولید گروه آزمایشگاهی پادینا ویستا، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تولید در داخل و عدم نیاز به کیتهای خارجی را ارائه کند تا این خدمت تازه پنل تستی بسیار قوی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه با متد کمی لومینانس تولید گروه آزمایشگاهی پادینا ویستا دارای محاسنی است که اعم از 20 جایگاه رینجیتس, 50 جایگاه سمپل و دارای سیستم سورتینگ است و می‌تواند باعث توانایی دریافت 1000 کویت به صورت یکجا و انجام سورتینگ شود.

سید امیر عباس حسینی راد مدیرعامل پادینا تشخیص ایرانیان، تولید این محصول را نتیجه تحقیق, مطالعه و فعالیت مستمر در این مجموعه دانست و گفت: با اتکا به دانش و تجربه ی نیروهای انسانی متخصص خود و فعالیت در حوزه ی تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی برای تولید این محصول از 7 سال فعالیت مستمر و پویا آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را اول خرداد سال 1402 اعلام و ادامه داد: شرکت پادینا تشخیص ایرانیان در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون با بیش از ۷ سال فعالیت مستمر و پویا هم اکنون در زمره شرکت های برتر تجهیزات پزشکی کشور می شود.مدیران شرکت همواره تمامی تلاش های خود را در راستای توسعه و تعالی سلامت جامعه متمرکز نموده اند و سعی بر این دارند تا شرکت پادینا تشخیص ایرانیان در این زمینه نقش بسزایی را ایفا کند. این شرکت توانسته است با اتکا به دانش و تجربه ی نیروهای انسانی متخصص خود و فعالیت در حوزه ی تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی در راستای رضایتمندی مشتریان محترم و همچنین ارتقای سطح علمی و تکنولوژی این صنعت و کشور گام های بلندی را بردارد. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پادینا تشخیص ایرانیان

شرکت پادینا تشخیص ایرانیان • شرکت پادینا تشخیص ایرانیان در سال1392 فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون با بیش از7 سال فعالیت مستمر و پویا هم اکنون در زمره شرکت های برتر تجهیزات پزشکی کشور می شود. این شرکت نمایندگی انحصاری کمپانی Snibe چین که مربوط به دستگاه های کمی لومینانس می باشد را دارد و هم اکنون با داشتن حدود 200 عدد دستگاه نصب جایگاه مناسبی را در این حوزه دارا می باشد. مدیران شرکت همواره تمامی تلاش های خود را در راستای توسعه و تعالی سلامت جامعه متمرکز نموده اند و سعی بر این دارند تا شرکت پادینا تشخیص ایرانیان در این زمینه نقش بسزایی را ایفا کند. این شرکت توانسته است با اتکا به دانش و تجربه ی نیروهای انسانی متخصص خود و فعالیت در حوزه ی تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی در راستای رضایتمندی مشتریان محترم و همچنین ارتقای سطح علمی و تکنولوژی این صنعت و کشور گام های بلندی را بردارد. آدرس: ایران - تهران, خیابان طالقانی, خیابان بهار شمالی, خیابان جواد کارگر, پلاک 45 کدپستی: 1563736313 تلفن: 71386 - 77686509 - 77686485 - 77686493 - نمابر: 71386 داخلی 8 ایمیل: [email protected] وب سایت: www.padina-ti.com #پادینا_تشخیص_ایرانیان #آزمایشگاه_تشخیص_طبی #آزمایشگاه_تخصصی #آزمایشگاه_پاتوبیولوژی #دستگاه_آزمایشگاهی #لوازم_مصرفی_آزمایشگاه #خرید_تجهیزات_آزمایشگاهی #تست_هورمونی #تشخیص_کرونا #Snibe #Rea_Time_Pcr #Chemiluminescence

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید