کد: 140202307291422794
در دسترس نیست

محصول تازه کولر تابلو برق bently رونمایی شد

ارائه کولر تابلویی مدلbsi1000 به بازار  صنعت ایران

کد: 140202307291422794

، تبریز , (اخبار رسمی): محصول جدید کولر تابلو برق bently با نام کوار تابلویی 1000وات در وب سایت www.bently.cool رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه کولر تابلویی مدلbsi1000 به بازار  صنعت ایران
ارائه کولر تابلویی مدلbsi1000 به بازار  صنعت ایران

شرکت مانا صنعت اولین و با سابقه ترین تولید کننده کولرگازی تابلوبرق در ایران با نام تجاری bently

به گزارش روابط عمومی کولر تابلو برق bently، 1402.02.30، وب سایت www.bently.cool میزبان رونمایی از کولر تابلویی مدلbsi1000، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه کولر گازی تابلو برق  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر کمپرسور دانفوس-کنترلر دیکسل ایتالیا-گارانتی یکساله-فن زیلابگ-نصب و نگهداری آسان را ارائه کند تا این خدمت تازه خنک سازی و تهویه تابلو برق و تجهیزات الکتریکی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، کولر تابلویی مدلbsi1000 دارای محاسنی است که اعم از جذب رطوبت و خنک سازی تابلو برق  است و می‌تواند باعث افزایش راندمان و طول عمر قطعات تابلو برق و تجهیزات صنعتی شود.

ارجمند مدیرعامل کولر تابلو برق bently، تولید این محصول را نتیجه 6ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی و تولید و تست های نهایی برای تولید این محصول از نیمه دوم سال 1401 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را اردیبهشت ماه سال 1402 اعلام و ادامه داد: کولر گازی تابلو برق بنتلی یک سیستم تهویه بصورت پکیج کامل و پرتابل میباشد.و با نصب بر رری دیواره یا سقف تابلوبرق باعث تهویه و خنک کاری تابلوبرق میگردد . شرکت مانا صنعت ، همگام با تولید محصولات با کیفیت و متنوع و هم سو با استاندارد های جهانی، با خدمات پس از فروش مناسب، آماده ارائه مشاوره در خصوص انتخاب سیستم های تهویه مربوطه و تجهیزات جانبی مورد نیاز واحدهای مختلف صنعتی می باشد. بنابراین واحدهای صنعتی می توانند با بررسی و تعیین ظرفیت مورد نیاز خط تولید و گرفتن مشاوره از کارشناسان بنتلی، انتخاب مناسبی در خرید محصولات بنتلی انجام دهند. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کولر تابلو برق bently

شرکت مانا صنعت اولین و با سابقه ترین تولید کننده کولرگازی تابلوبرق در ایران با نام تجاری bently

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید