اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202307291622599
در دسترس نیست

همزمان با انتفال دفترمرکزی شرکت به مکان جدید

نمایشگاه مرکزی (شوروم) محصولات دکینگ وود افتتاح شد

کد: 140202307291622599

، (اخبار رسمی): نمایشگاه مرکزی (شوروم) محصولات دکینگ وود در محل جدید دفتر مرکزی این شرکت افتتاح شد. در این نمایشگاه، نمونه‌هایی از سازه‌های اجرا شده با متریال های تولیدی مجموعه نظیر پروفیل چوب پلاست و ترمووود، اکسسوری های مربوط و نیز انواع درب پلی وود (درب های ضد آب خانگی، اداری و بیمارستانی) به نمایش درآمده است.

نمایشگاه مرکزی (شوروم) محصولات دکینگ وود افتتاح شد
نمایشگاه (شوروم) مرکزی محصولات شرکت دکینگ وود

دکینگ وود، «پلی وود» ساختمانی را به‌عنوان فرآورده‌ای سبز و دوستدار محیط زیست، در قالب چوب پلاست و درب ضدآب با طرح‌های متنوع تولید و به بازار داخلی و جهانی عرضه می‌کند

نمایشگاه مرکزی (شوروم) محصولات دکینگ وود در محل جدید دفتر مرکزی این شرکت افتتاح شد. به گزارش اخبار رسمی از روبط عمومی شرکت دکینگ وود، در این نمایشگاه، نمونه‌هایی از سازه‌های اجرا شده با متریال های تولیدی مجموعه نظیر چوب پلاست و ترمووود به نمایش درآمده است. این محصولات در قالب انواع پروفیل (در اشکال و اندازه های متنوع)، تایل های موزاییکی، لوور و ... ساخته می‌شوند. اکسسوری های پیاده‌سازی شده با این متریال ها و نیز انواع درب پلی وود (درب های ضد آب خانگی، اداری و بیمارستانی) از جمله دیگر محصولات قابل مشاهده در این نمایشگاه هستند.

شرکت دکینگ وود از بطن مجموعه اشل سازان هرمس پدید آمده است. این شرکت که سال ۱۳۸۹ پایه‌گذاری شده، در زمینه معماری منظر و معماری داخلی فعالیت می‌کند. دکینگ وود با اتکا به دانش و تجربه متخصصان حوزه چوب پلاست و همکاری با یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین تولیدکنندگان چوب پلاست در ایران، پا به عرصه تولید این محصول به‌عنوان متریالی دوستدار محیط زیست نهاده است. هم‌اکنون این مجموعه با تجهیز کارخانه به جدیدترین دستگاه‌های وارداتی پیشرفته با استانداردهای روز دنیا، انواع چوب‌ پلاست و درب پلی وود را تولید و روانه بازار می‌کند.

چوب پلاست دکینگ وود

چوب پلاست فرآورده‌ای نوین در صنعت ساختمان است که امروزه در تمامی کشورهای پیشرفته دنیا به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این متریال که ظاهری کاملاً شبیه چوب دارد، ترکیبی از پودر چوب (به‌دست آمده از ضایعات انواع چوب)، مواد پلیمری (از پلاستیک های نو یا بازیافتی) و برخی افزودنی ها (از جمله رنگ) است. همان‌طور که مشخص است، یکی از مزایای بسیار مهم چوب پلاست، به‌خاطر استفاده از ضایعات چوب در تولید آن، سبز بودن این محصول یا سازگاری کامل آن با محیط زیست است؛ چرا که در روند ساخت آن حتی یک درخت هم قطع نمی‌شود!

کاربرد اصلی چوب پلاست به‌عنوان متریالی ضد آب، در فضای بیرونی ساختمان و محیط های باز است. از مهم‌ترین محصولاتی که مبتنی بر چوب پلاست تولید و عرضه می‌شود، می‌توان به مواردی از قبیل کفپوش، دیوارپوش، انواع مبلمان شهری (نیمکت و ...)، نماپوش، آلاچیق و پرگولا، محوطه‌سازی باغ و ویلا و اطراف استخر اشاره کرد.

درب پلی وود دکینگ وود

درب پلی وود، تنها درب صددرصد ضد آب در ایران است. از این رو انتخابی بسیار مناسب برای مناطق مرطوب مانند شهرهای شمالی ایران و مکان‌هایی از قبیل سرویس بهداشتی و حمام به شمار می‌آید. هرچند این نوع درب را می‌توان به‌راحتی در تمامی فضاهای داخلی ساختمان‌های مسکونی، اداری و بیمارستانی نصب و استفاده کرد. برخلاف بیشتر انواع درب هایی که با ادعای ضدآب بودن به فروش می‌رسند، درب پلی وود تنها از روکش ضد آب برخوردار نیست؛ بلکه مغزی آن کاملاً در برابر آب و رطوبت مقاوم است. به‌همین‌خاطر در صورت آسیب احتمالی به روکش نیز ویژگی ضدآب بودن آن حفظ می‌شود. «پلی وود» نام عمومی فرآورده ترکیبی از پودر چوب، مواد پلیمری و افزودنی هاست.
به دلیل مزیت های فوق‌العاده درب های پلی وود تولید‌شده در مجموعه دکینگ وود، بسیاری از پیمانکاران، انبوه سازان، طراحان معماری و عموم مردم، علاقه‌مند به استفاده از این نوع درب در پروژه های ساختمانی هستند. دکینگ وود، ضدآب بودن درب های پلی وود خود را تا 25 سال به‌صورت کتبی ضمانت می‌کند.

توان‌مندی‌های دکینگ وود:

- تولید مستقیم چوب پلاست با بیش از ۴۰ قالب متنوع

- تولید درب و چارچوب پلی وود با تنوع بالا در رنگ و طرح CNC

- تولید انواع اکسسوری‌های چوب پلاست و ترموود (کفپوش و دیوارپوش، راه پله، میز و نیمکت، آلاچیق، پرگولا، فلاورباکس و …)

- انجام صفر تا صد پروژه‌های بازسازی به‌صورت کاملاً تخصصی (از طراحی تا اجرا)

- برخورداری از کارگاه ساخت و تیم‌های تخصصی مجرب در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های چوب پلاستیک و ترموود، نظیر روف گاردن و ...

- طراحى اقلام به‌صورت ماژولار و پرتابل بر مبناى استانداردهاى ایالات متحده و تولید با متریال‌های بومى مقاوم در برابر عوامل جوی

- سیستم جامع خدمات پس از فروش به مشتریان ارجمند

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت دکینگ وود به‌نشانی www.deckingwoodco.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل