اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202317293622806
در دسترس نیست

استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران

کد: 140202317293622806

، (اخبار رسمی): مطمئنا دوست ندارید تلویزیون سونی خود را که دچار خرابی شده است، تعویض کنید. مخصوصا این روزها که قیمت تلویزیون بسیار بالا رفته و تعمیر تلویزیون سونی انتخاب به صرفه تری است. البته انجام این کار توسط هر فردی برنمی آید و عیب یابی این دستگاه باید اصولی و با دقت انجام شود.

استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران
استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران
استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران
استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران
استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران
استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تعمیرات تلویزیون sony مراحل خاصی دارد و برای ترمیم یا تعویض، تشخیص قطعه آسیب دیده بسیار مهم است. استاد تی وی یکی از بهترین مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران است که بیش از 30 سال سابقه کار دارد و به محض برقراری تماس با آن، تعمیرکار خود را در کمترین زمان به محل اعزام می کند.

نکات مهم در تعمیرات تلویزیون برند سونی

این که چرا ستاد تی وی را پیشنهاد می کنیم، به حساسیت بالای تعمیر تلویزیون بستگی دارد. در واقع سرویس کاران این مجموعه نگرانی های مخاطبین را به خوبی درک می کنند و با توجه به نکات گفته در زیر خدمات خود را ارائه می دهند:

  •  تعمیرکاری که انتخاب می کنید باید زیر نظر شرکتی معتبر و شناخته شده فعالیت داشته باشد و داشتن نمایندگی رسمی از سوی برند سونی بسیار اهمیت دارد. در غیر این صورت ممکن است نه تنها تلویزیون تعمیر نشود، بلکه ممکن است با آسیب جبران ناپذیری روبرو شوید.
  • تعمیرکار باید در تشخیص مشکل اصلی دانش کافی داشته باشد و بهترین راهکار برای رفع آن را انتخاب کند.
  • شناخت مدل های مختلف برند سونی مانند انواع ال سی دی ها، ال ای دی ها، پلاسما و سینمای خانگی برای رفع مشکلات بسیار مهم است.
  • بهره مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته موجب ارائه سرویس دهی به بهترین شکل می شود و در کمترین زمان مشکل رفع خواهد شد.
  • اگر احساس می کنید حمل تلویزیون به شرکت تعمیرات برای تو سخت و دشوار است، این مجموعه را انتخاب کنید که خدمات لازم جهت تعمیر تلویزیون سونی در محل را نیز ارائه می دهد.

مشکلات رایج تلویزیون های سونی

اگرچه حضور تلویزیون های پیشرفته با امکانات جذاب خیلی ها را برای خرید وسوسه کرده است، اما مشکلی که پیش رو قرار دارد، ناآشنایی افراد متخصص به سیستم های فوق پیشرفته و نرم افزارهای جدید تلویزیونی است. یکی از رایج ترین مشکلات تلویزیون های سونی خاموش شدن ناخودآگاه آن است. در صورتی که مصرف کننده با تنظیمات تخصصی آشنا نباشد، ممکن است در تماشای فیلم یا تصاویر مورد علاقه تان با این مشکل آزاردهنده روبرو شوید.

یکی از دلایل بروز مشکل و خاموشی دستگاه، استفاده از کابل نامرغوب مانند کابل HDMI است. همچنین نوسانات برق خیلی راحت روی آی سی برد پاور و خاموش شدن تلویزیون تاثیر می گذارد و این موضوع بسیار خطرساز است.

دیگر مشکلات رایج تلویزیون سونی روشن نشدن است. در این مواقع سریعا کابل برق را بررسی کنید. اگر مشکل از آنجا نبود، کلید صرفه جویی انرژی را چک کنید تا روی وضعیت روشن نباشد. اگر باز هم تلویزیون روشن نشد، ممکن است دلیل اصلی آن از ورودی ها باشد که برای بررسی دقیق تر از متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

در موارد زیر دیگر مشکلاتی که نیاز به تعمیر تلویزیون سونی پیدا می کنید را نام می بریم:

1. حضور نوار صورتی در بالای تصویر

ایجاد نوار صورتی بالا تصویر به دلایل مختلفی مانند قطع یکبار برق و نوسانات آن، اتصال برق، خرابی کابل داخل تلویزیون، رطوبت شدید و گرمای زیاد محیط رخ می دهد.

2.مشاهده لکه های رنگی روی صفحه تلویزیون

این مشکل به دلیل استفاده زیاد از حد رخ می دهد. در صورت مواجه شدن با این مشکل، بلافاصله تلویزیون را خاموش کنید و با متخصص حرفه ای تماس بگیرید.

3.چشمک شدن تصویر تلویزیون سونی

چشمک زدن تصویر تلویزیون به دلیل خرابی پاور اتفاق می افتد که در این مواقع سیستم ارزشیابی فعال و تلویزیون خاموش می شود.

4.قطعی صدا

قطعی صدا تلویزیون سونی نیز با  کمک نرم افزار قابل رفع است. گاهی اوقات به دلیل استفاده نادرست از دسته کنترل به کمک منوی عیب یابی می توانید این مشکل را به راحتی رفع کنید. اما در صورت عدم رفع از یک تمیزکار ماهر کمک بگیرید.

استاد تی وی چه ویژگی هایی دارد؟

  استاد تی وی برای حفظ کیفیت تلویزیون کاملا تخصصی عیب یابی می کند و در صورت قابل تعمیر بودن، با کمترین هزینه این کار را انجام می دهد. البته قبل از آن حتما هزینه را به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام می کند. در ادامه با دیگر ویژگی های مهم این مجموعه آشنا می شوید:

  • ارائه گارانتی تعمیرات 6 ماهه
  • تست تلویزیون تعمیر شده در محل
  • تحویل به موقع
  •  تسلط کامل متخصصان
  •  بهره مندی از تجهیزات به روز
  •  عدم دریافت هزینه ایاب و ذهاب
  •  قیمت گذاری براساس نظرات اتحادیه و حتی پایین تر از آن

رایج ترین خدمات استاد تی وی

 تشخیص عیب تلویزیون، تعمیر ال سی دی، ال ای دی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، پاور و ... از جمله رایج ترین خدمات تخصصی نمایندگی های برند سونی است که دارندگان مدل های مختلف تلویزیون این برند می توانند از هر کدام از خدمات معرفی شده استفاده کنند. در ادامه با دیگر خدمات تخصصی تعمیرکنندگان سونی آشنا می شوید:

1.تعمیر تلویزیون سونی اب خورده

اگر تلویزیون سونی بر اثر آب خوردگی دچار مشکل شده باشد، قطعاتی همچون مین برد، پاور و ... از کار می افتند و پنل نیز با مشکل مواجه می شود.  اگر امکان تعمیر یا تعویض قطعات وجود داشته باشد، جای نگرانی نخواهد بود. اما در صورت سولفاته کردن تلویزیون و آسیب دیدگی قطعات زیاد، تعمیر مشکل ساز است.

2.تعمیر برد پاور

برد پاور وظیفه تامین ولتاژ مورد نیاز قطعات مختلف تلویزیون را برعهده دارد و در صورت خرابی از روشن شدن تلویزیون جلوگیری می کند. تعمیر یا تعویض این قطعه نیز به شدت خرابی بستگی دارد که گاهی، به دلیل شدت خرابی زیاد، برد پاور باید به طور کلی تعویض گردد.

3.تعمیر بلک لایت تلویزیون

از دیگر خدمات رایج در حوزه تعمیرات، بک لایت است. این قطعه وظیفه تامین نور صفحه نمایش را برعهده دارد و از صفحات مشعب، لامپ های SMD یا معمولی و نوارهای مسی یا آلومینیومی تشکیل می شود. خرابی این قطعه در ال سی دی ها و ال ای دی ها بسیار مشاهده و تعمیر آن به قطعات مختلفی مربوط می شود.

گارانتی تعمیر تلویزیون سونی

یکی از موضوعات مهم برای رفع این مشکل، بهره مندی از گارانتی معتبر است. با داشتن گارانتی معتبر مرکز انتخابی اصالت قطعات تعویض شده اثبات می شود و خدمات ارائه شده با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل برای تعمیر تلویزیون تا زمان مشخص شده گارانتی می توانید پیگیری های لازم را انجام دهید و برای رفع آن با تکنسین های مرکز تماس بگیرید.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی چقدر است؟

هیچ گاه نمی توان هزینه دقیقی برای تعمیرات بیان کرد. زیرا هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چه میزان آسیب دیدگی بیشتر باشد، مسلما برای رفع آن باید هزینه بیشتر پرداخت کرد. همچنین تعویض برخی از قطعات بسیار هزینه بر است. اما گاهی اوقات برخی از قطعات معیوب به راحتی ترمیم می شود و با پرداخت مبلغی ناچیز تعمیر تلویزیون به پایان می رسد. پس برای آگاهی از قیمت تعمیر تلویزیون سونی ابتدا باید با تکنسین های استاد تی وی صحبت کنید. آن ها با بررسی مشکل هزینه نهایی را اعلام خواهند کرد.

تعمیر تلویزیون سونی در مجموعه استاد تی وی

استاد تی وی همراه با کادری مجرب با بیش از 30 سال سابقه در تعمیر تلویزیون سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و سایر برندهای تلویزیون در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت استاد تی وی به نشانی https://ostadtv.com/ مراجعه نمایید و یا با شماره های ۰۲۱۷۷۳۳۷۴۰۴- ۰۲۱۷۷۱۴۵۰۰۴- ۰۹۱۹۳۳۷۰۳۳۸- ۰۹۱۹۷۳۱۴۰۰۲ تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار