اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203037297422824
در دسترس نیست

هوشمندسازی آپارتمان

هوشمندسازی آپارتمان

کد: 140203037297422824

، (اخبار رسمی): هوشمندسازی آپارتمان از موضوعاتی است که با رشد فناوری‌های ساختمان‌سازی و همچنین افزایش قیمت منابع مصرفی مانند انرژی، اهمیت بسیاری یافته است.

هوشمندسازی آپارتمان
هوشمندسازی آپارتمان
هوشمندسازی آپارتمان
هوشمندسازی آپارتمان
هوشمندسازی آپارتمان
هوشمندسازی آپارتمان

در هوشمندسازی آپارتمان قابلیت‌هایی برای کنترل از راه دور در سیستم‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. 
در اینگونه از ساختمان‌ها، سیستم‌های روشنایی، امنیتی یا گرمایشی/سرمایشی با کمک اینترنت و به‌صورت ریموت (از راه دور) کنترل می‌شوند تا دغدغه‌های ساکنین آپارتمان کاهش یافته و آسایش بیشتری در زندگی داشته باشند.

هوشمند سازی آپارتمان چیست؟
بسیاری از مدیران ساختمان‌های مسکونی یا کسانی که به دنبال خرید ملک هستند، عبارت "آپارتمان هوشمند" را زیاد شنیده‌اند. آپارتمان‌هایی که در آن شاهد استفاده از انواع تجهیزات هوشمند نظیر کلید لمسی austrum یا برندهای دیگر هستیم.
کنترل سیستم روشنایی در کنار گرمایش ساختمان، نقش مهمی در هوشمندی دارد. از همین‌رو، در چنین ساختمان‌هایی شاهد افزایش میزان فروش ترموستات لمسی austrum هستیم.
رشد اینترنت اشیا (IoT) موجب شده تا بسیاری از تجهیزات ساختمانی، قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشند. به همین دلیل امکان کنترل این تجهیزات از راه دور در ساختمان هوشمند وجود دارد. 
در آپارتمان‌های هوشمند با ترکیبی از سنسورها، نرم‌افزارها و تجهیزات سخت‌افزاری که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، امکان کنترل و نظارت بر سیستم‌های مختلف ایجاد می‌شود. جمع‌آوری داده‌هایی که از طریق حس‌گرها صورت می‌پذیرد و تحلیل این اطلاعات، امکان بهینه‌سازی در مصرف انرژی و بهبود عملکرد تجهیزات ساختمان را به‌وجود می‌آورد.
پکیج هوشمند سازی آپارتمان

انواع سیستم هوشمند آپارتمان با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده از مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در پکیج‌هایی که برای هوشمندسازی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می‌شوند به هزینه تجهیزات و کارایی توجه می‌شود. برخی از مهمترین سیستم‌های هوشمندسازی آپارتمان‌ها عبارت‌اند از:
سیستم‌های هوشمند روشنایی
برای هوشمند سازی آپارتمان‌های مسکونی یا اداری، کنترل روشنایی از اهمیت زیادی برخوردار است. به‌عنوان مثال استفاده از کلید لمسی austrum علاوه‌بر زیبایی محیطی، امکان کنترل سیستم روشنایی را از هر جایی فراهم می‌آورد.
کلید لمسی austrum در واقع یک تاچ‌پنل است که بر روی آن امکانات متعددی برای کنترل روشنایی آپارتمان وجود دارد. در هوشمند سازی آپارتمان، مدیریت سیستم روشنایی اهمیت زیادی دارد، زیرا موجب آسایش کاربران و کاهش هزینه‌های مصرف انرژی می‌شود.
انواع کلید لمسی austrum 
کلید لمسی austrum دارای سایزهای مختلف است. علاوه‌بر ‌سایز، امکانات موجود در انواع مدل‌های کلید لمسی نیز با یکدیگر متفاوت‌اند. به‌طور معمول اکثر مدل‌های کلید لمسی austrum از تکنولوژی KNX استفاده می‌کنند. کلیدهای لمسی نقش مهمی در بهبود تجربه کاربری در کنترل آپارتمان هوشمند دارند.
 ویژگی‌های کلید لمسی austrum
کلید لمسی austrum ترکیبی از شیشه و فولاد ضدزنگ است، بنابراین دارای کیفیت بسیار بالایی است؛
صفحه نمایش عریض آن امکان راحتی کار را برای کاربران ایجاد می‌کند؛
امکان استفاده از وب‌سرور و اپلیکیشن موبایلی در اکثر مدل‌های کلید لمسی austrum وجود دارد. این نوع از کلیدها امکان اتصال به سیستم‌های اتوماسیون خانگی را از طریق KNX یا OpenWebNet را دارند؛
سخت‌افزار و نرم‌افزار قدرتمند در کلید لمسی austrum وجه تمایز آن با سایر مدل‌های دیگر است. کلیدهای لمسی austrum سازگاری کامل با سیستم عامل اندروید دارند؛
مدل‌های متنوع کلید لمسی austrum علاوه‌بر امکان کنترل سیستم روشنایی، قابلیت کنترل سیستم گرمایشی/سرمایشی یا حتی پرده برقی را هم به‌وجود می‌آورند.
هوشمندسازی آپارتمان با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
کنترل دمای محیط از مهمترین وظایف سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است. ترموستات از تجهیزات مورد استفاده در هوشمند سازی آپارتمان است که نقش کلیدی در ایجاد محیط هوشمند و دلپذیر دارد. 
فروش ترموستات لمسی austrum و استفاده گسترده از آن در پروژه‌های ساختمان‌سازی توسط شرکت‌های سازنده موجب شده تا مصرف‌کنندگان اطمینان‌خاطر کافی از عملکرد درست سیستم‌های گرمایشی را داشته باشند.
خرید و فروش ترموستات لمسی austrum

فروش ترموستات لمسی austrum به هدف کنترل دمای محیط در یک محدوده خاص صورت می‌پذیرد.  ترموستات لمسی آستروم با حسگرهای قدرتمندی که در اختیار دارد، دمای محیط را کنترل کرده و گرما یا سرمای محیطی را با دقت بالایی تنظیم می‌کند:
کاربرد فروش ترموستات لمسی austrum

در هنگام خرید ترموستات لمسل آستروم باید به کاربرد آن توجه کرد. فروش ترموستات لمسی austrum برای هوشمندسازی آپارتمان، ساختمان‌های اداری یا تجاری، گلخانه‌ها و مکان‌های صنعتی صورت می‌پذیرد. به همین دلیل باید به ظرفیت ترموستات و قابلیت‌های آن توجه کرد؛
قیمت فروش ترموستات لمسی austrum

در هوشمندسازی ساختمان‌ها، قیمت تجهیزات از اهمیت زیادی برخوردار است. البته در کنار قیمت، کیفیت تجهیزات نیز مهم است. با خریداری ترموستات آستروم، علاوه‌بر برخورداری از قیمت مناسب، تجهیزات معتبری را نیز در اختیار خواهید داشت؛
تهیه ترموستات آستروم از مراکز مجاز: برای خرید و فروش ترموستات لمسی austrum به سراغ مراکز معتبر بروید تا محصول خریداری شده دارای گارانتی باشد و مرکز فروش، خدماتی نظیر طراحی سیستم گرمایشی/سرمایشی، پشتیبانی یا نصب محصولات را برای ساختمان ارائه نماید.
هوشمند سازی آپارتمان و سیستم امنیتی آن

یکی از مراحل طراحی آپارتمان هوشمند، اجرای سیستم‌های امنیتی در ساختمان است. استفاده از تجهیزات هوشمند، امکان بهبود امنیت آپارتمان را برای ساکنین فراهم می‌آورد. در هوشمند سازی آپارتمان از انواع سیستم‌های امنیتی استفاده می‌شود:

  • دوربین‌های هوشمند؛
  • سنسور حرکت هوشمند؛
  • حسگر درب و پنجره هوشمند؛
  • سنسور لرزش هوشمند؛
  • حسگر سنجش دما و رطوبت هوشمند؛
  • سنسور هوشمند تشخیص نشت آب؛
  • حسگر دود هوشمند؛
  • سنسور هوشمند تشخیص گاز مونوکسید کربن؛
  • شیر برقی هوشمند؛
  • قفل هوشمند؛
  • و..
  • مزایای هوشمند سازی آپارتمان
    هوشمندسازی آپارتمان با انواع تجهیزات کنترلی مانند کلید لمسی austrum یا ترموستات‌های هوشمند، مزایایی را برای استفاده‌کنندگان از آپارتمان‌های هوشمند به همراه خواهد آورد:
    صرفه‌جویی در مصرف انرژی: فروش ترموستات لمسی austrum نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها دارد. هزینه هوشمند‌سازی آپارتمان با صرفه‌جویی ایجاد شده در مصرف انرژی در مدت زمان کوتاهی جبران خواهد شد؛
    افزایش آسایش و آرامش در خانه‌ها: هوشمندسازی موجب افزایش آرامش و آسایش ساکنین آپارتمان‌ها می‌شود؛
    کنترل از راه دور تجهیزات ساختمانی: از مهمترین مزایای هوشمند سازی آپارتمان، امکان کنترل از راه دور است که موجب کاهش دغدغه‌های ساکنین و همچنین کاهش مصرف انرژی می‌شود.
    هوشمندسازی آپارتمان در سازه‌های مدرن مسکونی مورد توجه قرار گرفته است، زیرا تجهیزات هوشمند نقش مهمی در بهینه‌سازی مصرف انرژی دارند و موجب بهبود آسایش و آرامش ساکنین می‌شوند. 
    برای خرید تجهیزات هوشمند از جمله کلید لمسی austrum باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر رفت. نمایندگان فروش ترموستات لمسی austrum با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، اطمینان‌خاطر لازم را به مشتریان خود می‌دهند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    ASTRUM

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    مسکن و ساختمان