اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203037298522811
در دسترس نیست

نگهبانان و نیروهای حراست را بدون هیچ دستگاهی و هوشمندانه مدیریت کنید

نرم افزار گشت و نگهبانی پاسبان: جدیدترین ابزار برای مدیریت نیروهای حراست

کد: 140203037298522811

، (اخبار رسمی): نیروهای حراست و نگهبانی در هر سازمانی نقش بسیار مهمی را در حفاظت از اموال و افراد ایفا می‌کنند، اما مدیریت و کنترل این نیروها و ارتباط بین آنها می‌تواند چالش‌هایی را به همراه داشته باشد، به ویژه در مواقعی که هماهنگی و اطلاع رسانی به صورت دستی و سنتی انجام می‌شود.

نرم افزار گشت و نگهبانی پاسبان: جدیدترین ابزار برای مدیریت نیروهای حراست
نیروهای حراست را با نرم افزار گشت و نگهبانی پاسبان هوشمندانه مدیریت کنید.

دستگاه گشت و نگهبانی جزو یکی از تجهیزات امنیتی است، که باعث بالا رفتن کیفیت حراست و نگهبانی می‌شود. این دستگاه‌ها به عنوان یک ابزار کمکی، علاوه بر اینکه باعث سرعت‌بخشی به فرآیند بازرسی می‌شوند، به افزایش دقت و توجه نگهبانان در حین گشت‌زنی نیز کمک زیادی می‌کنند. سیستم گشت و نگهبانی به گونه‌ای طراحی شده است، که می‌تواند از طریق آلارم دادن، وظایف نگهبانان را به آن‌ها یادآوری کند. با به کارگیری این دستگاه‌ها می‌توانید از حضور به موقع نگهبانان در پست خود اطمینان حاصل نمایید، به عبارتی دیگر این دستگاه‌ها، کار نگهبانی را بسیار ساده‌ و دقیق‌تر می‌کنند. این سیستم‌ها شامل یک بخش سخت افزاری و یک بخش نرم‌افزاری هستند، که بخش سخت‌افزاری آن شامل تگ‌ها و دستگاه گشت زنی می‌باشد. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید مدیریت بهتری بر عملکرد پرسنل امنیتی خود داشته باشید. هم‌چنین می‌توانید مسیر‌های گشت زنی را بر اساس جدول زمانبندی در نرم‌افزار تعریف کنید، تا نگهبانان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، به طور مداوم به مناطق مشخص شده، سرکشی کنند و باعث رشد و ارتقا حراست و امنیت در مجموعه‌ها شوند.

نرم افزار نگهبانی جدیدترین روش مدیریت هوشمند نگهبانان

نیروهای حراست و نگهبانی در هر سازمانی نقش بسیار مهمی را در حفاظت از اموال و افراد ایفا می‌کنند. اما مدیریت و کنترل این نیروها و ارتباط بین آنها می‌تواند چالش‌هایی را به همراه داشته باشد، به ویژه در مواقعی که هماهنگی و اطلاع رسانی به صورت دستی یا دستگاه سخت افزاری انجام می‌شود. در اینجا نرم افزار گشت و نگهبانی پاسبان به عنوان یک راهکار هوشمند برای مدیریت نیروهای حراست معرفی می‌شود.

نرم افزار گشت و نگهبانی پاسبان امکانات و قابلیت‌هایی فراوانی را در اختیار مدیران و نیروهای حراست قرار می‌دهد. در ادامه به برخی از این قابلیت‌ها اشاره خواهیم کرد:

برنامه‌ریزی هوشمند گشت

نرم افزار پاسبان امکان برنامه‌ریزی و مدیریت بهینه گشت‌های نیروهای حراست را فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، می‌توان برنامه‌های گشت و نگهبانی را به صورت خودکار و با در نظر گرفتن نیازهای مکانی و زمانی تنظیم کرد. این امکان به مدیران کمک می‌کند تا طبقه بندی مناسبی از مناطق و زمان‌ها برای گشت‌ها ایجاد کنند و باعث بهبود کارایی و تاثیربخشی عملکرد نیروهای حراست شوند.

ایجاد وظایف هر ایستگاه در نرم افزار پاسبان

نرم افزار پاسبان به عنوان یک سیستم مدیریت امنیتی، به شما اجازه می‌دهد تا وظایف مختلفی را برای هر ایستگاه تعریف کنید. این وظایف به صورت سفارشی و بر اساس نیازهای هر ایستگاه در نرم افزار پاسبان تعریف می‌شوند. با تعریف این وظایف، می‌توانید به راحتی فعالیت‌های نیروی نگهبانی را کنترل کنید و از امنیت محوطه و هر ایستگاه اطمینان حاصل کنید. این وظایف می‌تواند شامل اعلام اعداد کنتور، اعلام وضعیت درب های ورودی، عکس از سالن های مختلف یا ویدئو از وضعیت ایستگاه های حساس باشد.

امکانات نرم افزار گشت و نگهبانی پاسبان

نظارت لحظه ای بر عملکرد نگهبانان

این نرم افزار امکان نظارت در زمان واقعی پرسنل امنیتی و فعالیت های آنها را فراهم می کند و سرپرستان را قادر می سازد تا حرکات آنها را پیگیری کنند و از انجام وظایف خود در صورت لزوم اطمینان حاصل کنند.

استفاده از فناوری GPS

این نرم افزار با استفاده از GPS تلفن همراه است که به مدران ارشد اجازه می دهد تا حرکات پرسنل امنیتی را در زمان واقعی ردیابی کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها تمام مناطق محل را پوشش می دهند.

گزارشات متنوع مدیریتی 

نرم افزار نگهبانی پاسبان علاوه بر ارائه گزارشات متنوع مدیریتی، شامل یک ویژگی اعلام خطر است که به نیروهای گشت زنی اجازه می دهد حوادث و خطرات را در صورت وقوع گزارش کنند و به سرپرستان امکان می دهد تا برای رسیدگی به آنها سریعاً اقدام کنند.

 چک لیست وظایف هر ایستگاه

این نرم افزار امکان ایجاد چک لیست های قابل تنظیم را فراهم می کند، که می توان از آنها برای اطمینان از انجام کلیه بررسی ها و بازرسی های لازم توسط پرسنل امنیتی استفاده کرد. این چک لیست ها می تواند شامل اعلام اعداد کنتور یا مخازن، اعلام وضعیت ایستگاه ها بصورت متنی، ارسال تصویر از وضعیت درب ها، ویدئوی وضعیت سالن های مختلف باشد.

اپلیکیشن موبایل پاسبان

نرم افزار حراست و نگهبانی پاسبان شامل یک اپلیکیشن موبایل است که به پرسنل امنیتی امکان دسترسی به لیست ایستگاه ها، وظایف مختلف هر ایستگاه، اعلام حوادث و خطرات را از دستگاه های تلفن همراه خود می دهد.

نرم افزار پاسبان چه مزایای نسبت به دستگاه گشت و نگهبانی دارد؟

نرم افزار پاسبان نسبت به دستگاه گشت و نگهبانی دارای مزایایی است که می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها در مدیریت بهتر نیروهای امنیتی کمک کند. برخی از این مزایا عبارتند از:

رصد لحظه‌ای و آنلاین

نرم افزار پاسبان امکان رصد لحظه‌ای را بدون نیاز به سخت افزار فراهم می‌کند. این امکان به مدیران امنیتی اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های نیروهای گشت و نگهبانی را به صورت آنلاین و در زمان واقعی پیگیری کنند.

مدیریت مرکزی

با استفاده از نرم افزار پاسبان، مدیران امنیتی می‌توانند به راحتی فعالیت‌های نیروهای گشت و نگهبانی را مدیریت کنند. این نرم افزار به صورت مرکزی قابل دسترسی است و به مدیران امنیتی اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های نیروهای گشت و نگهبانی را از مرکز کنترل مشاهده کنند و در صورت لزوم، تصمیمات لازم را بگیرند. این مدیریت مرکزی می تواند از یک مکان چندین محوطه را در سطح شهر یا کشور رصد کند.

قابلیت بررسی عملکرد واقعی نگهبانان

نرم افزار پاسبان گزارشات متنوعی را در خصوص وضعیت گشت زنی نگهبانان ارائه می‌نماید که هر یک از این گزارشات فاکتورهای مختلفی را بررسی می‌کند. این امکان به مدیران امنیتی اجازه می‌دهد تا گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های نیروهای گشت و نگهبانی و وضعیت امنیتی ایستگاه ها را دریافت کنند

برنامه ریزی برای افزایش بهره‌وری

با استفاده از نرم افزار پاسبان، می‌توان به بهبود بهره‌وری نیروهای گشت و نگهبانی دست یافت. این نرم افزار به مدیران امنیتی اجازه می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن از نیروهای خود استفاده کنند و فعالیت‌های آن‌ها را به بهترین شکل مدیریت کنند.

کاهش هزینه‌ها

استفاده از نرم افزار پاسبان می‌تواند به کاهش هزینه‌های مربوط به نیروهای گشت و نگهبانی کمک کند. مدیران با بهره برداری بهینه از منابع انسانی و مالی در سازمان زمان و منابع را در جهت سیاست ها کلی سازمان صرف نمایند

نرم افزار گشت و نگهبانی پاسبان به پشتوانه 16 سال فعالیت مستمر شرکت سامان در حوزه طراحی نرم افزار ارائه گردید. این نرم افزار کاملا مطابق با نیاز مجموعه های فعال برای افزایش امنیت سازمان ها طراحی و توسعه یافته است. همچنین با توجه با اینکه نرم افزار پاسبان حاصل تلاش جوانان کشور است، این قابلیت برای نرم افزار وجود دارد که با توجه به نیازهای آتی سازمان ها توسعه یابد. شما می‌توانید یک نسخه آزمایشی از نرم افزار را در اختیار داشته باشید و بطور کامل بررسی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سازه های اطلاعاتی و ارتباطی سامان

شرکت سازه‌های اطلاعاتی ارتباطی سامان از سال ۸۴ فعالیت خود در زمینه تولید نرم افزار را با ارائه نرم افزار نگهداری تعمیرات آغاز نموده است. با توجه به درخواست‌های متعدد و نیاز مُبرم سازمان‌ها و صنایع به مدیریت مکانیزه نیروهای گشت و نگهبانی، برآن شدیم که با تلفیق تجربه چندین ساله و تیم مجرب برنامه نویسی که در اختیار داریم، سیستم جامع مدیریت و کنترل نیروهای گشت و نگهبانی پاسبان را عرضه کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]