اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203037299122833
در دسترس نیست

خرید تجهیزات آرایشگاهی

لیست کامل صفر تا صد تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز هر سالن دار

کد: 140203037299122833

، (اخبار رسمی): اگر به فکر خرید تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت هستید مجموعه مبلمان دوستان لیست کاملی از این وسایل را برای شما فراهم کرده است : تخت ماساژ، سرشور آرایشگاهی، آینه آرایشگاهی، ترولی، صندلی آرایشگاهی، میز ناخن، صندلی پدیکور، پایه سشوار ،رینگ لایت ،لوپ ،دستگاه بخور ، پارتیشن، صندلی انتظار ،کانتر ، کاسه رنگ

لیست کامل صفر تا صد تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز هر سالن دار
تجهیزات آرایشگاهی مجموعه مبلمان دوستان

مجموعه مبلمان دوستان تجهیزات آرایشگاهی را با تضمین کیفیت و قیمت برای شما فراهم کرده که یک خرید عالی را تجربه کنید.شما عزیزان می توانید از مشاوره رایگان تلفنی ما به شماره 09121005275 برخوردار شوید.

لیست کامل صفر تا صد تجهیزات آرایشگاهی

اگر شما هم به تازگی قصد تاسیس سالن آرایشگاهی را دارید حتما می دانید که مهم ترین قسمت اینکار خرید تجهیزات آرایشگاهی مناسب است.

اما آیا از لیست خرید صفر تا صد تجهیزات آرایشگاهی با خبر هستید؟

ما در مجموعه مبلمان دوستان انواع تجهیزات آرایشگاهی به همراه کیفیت بالا و قیمت مناسب را عرضه می کنیم. این مجموعه به سراسر ایران ارسال محصول با حفظ شرایط باربری مانند سلفون پیچی کامل وسایل با برند مبلمان دوستان را دارد.  

لیست کامل تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز در سالن زیبایی ارائه شده توسط مجموعه مبلمان دوستان :

صندلی :  صندلی از وسایلی است که مشتری مدت زمان زیادی روی آن مینشیند. پس نوع و جنس آن بسیار مهم است زیرا باید طوری باشد که مشتری احساس خوب و راحتی داشته باشد. انواع صندلی‌ها برای کوپ و کوتاهی مو، صندلی میکاپ، صندلی اصلاح و صندلی انتظار ( پاف ) و صندلی استاد کار و صندلی کودک از تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی هستند. 

آینه : آینه وسیله‌ای است که در همه آرایشگاه‌ها ضروری است. بعد از صندلی از مهمترین تجهیزات آرایشگاه آینه و دکوراسیون است بهتر است تعداد و ابعاد آینه‌های استفاده شده در آرایشگاه زیاد باشد، زیرا جلوه‌ی زیبا تری به سالن زیبایی می‌بخشد. می‌توانید با توجه به سبک دکور سالن خود، آینه کاری زیبایی در آن به‌وجود آورید و یا حتی از مشاوران مجموعه مبلمان دوستان مشورت بگیرید.

ترولی : کاربرد ترولی تقسیم بندی وسایل مورد نیاز و به اصطلاح دم دستی آرایشگران است. انواع مختلفی از ترولی وجود دارد. از ترولی در آرایشگاه ها به عنوان دراور با قابلیت جابجایی استفاده می کنند. 

سرشور : داشتن یک سرشور مناسب آرایشگری از الزامات سالن های زیبایی است. زیرا پس از رنگ کردن موی مشتریان و همچنین بعضی خدمات دیگر مانند کراتینه و … نیاز است که موهای مشتری شسته شود. صندلی‌های سرشور مناسب ترین نوع سرشور هستند. زیرا مشتری به راحتی روی آن مینشیند و در بالای سر او سرشور قرار دارد. 

تخت آرایشگاهی : اگر قصد دارید در سالن خود خدماتی مانند اپیلاسیون یا ماساژ یا تاتو را ارائه دهید، حتما باید از تخت های مخصوص آن ها استفاده کنید. سعی کنید فضای مناسبی برای انجام این خدمات فراهم کنید که مشتری بتواند احساس آرامش و راحتی داشته باشد.

تخت های ماساژ پرتابل نیز امروزه خیلی ترند شده اند از آنجایی که این تخت ها فضای کمتری نسبت به تخت های دیگر اشغال می کنند و هم چنین قابلیت حمل آسان دارند به شدت مورد استقبال سالن داران و ماساژور های عزیز می باشند.

میز و صندلی مانیکور و پدیکور : در آرایشگاه‌های امروزی قسمتی از خدمات آرایشگاه به بخش کاشت و ترمیم ناخن اختصاص داده می‌شود. این بخش یکی از بخش‌های پرطرفدار به حساب می‌آید و مشتریان زیادی را جذب می‌کند. اگر میخواهید این خدمات را به سالن زیبایی خود اضافه کنید باید حتما تجهیزات مربوط به آن را خریداری کنید. زیرا انجام این خدمات با تجهیزات دیگر غیرممکن و سخت است..

رینگ لایت و لوپ : از لوپ و رینگ لایت می توانید برای عکاسی بهتر از خدمات ارائه شده خود استفاده کنید.

دستگاه بخور سرد و گرم :

اگردر آرایشگاه شما لاین خدمات مربوط به پوست یا فیشیال انجام می شود دستگاه بخور یکی از اساسی ترین خرید های شما است. دستگاه بخور شامل دو لوله مجزا برای بخور سرد و گرم است که همزمان نیز می توان از آن استفاده کرد.

پارتیشن :

همواره وجود پارتیشن در هر آرایشگاهی نیاز است . هنگامی که می خواهید فضاهای مختلف را از یکدیگر جدا کنید این وسیله پرکاربرد و کم هزینه جایگزین دیوار می شود و خیلی سریع و آسان با طرح های مختلفی که دارد زیبایی سالن شما را دو چندان می کند.

صندلی انتظار آرایشگاهی : صندلی انتظار برای راحتی همراهان مشتریان شما و همچنین میز کانتر ( پیشخوان ) برای سالن شما ضروری هستند.

مجموعه مبلمان دوستان انواع تجهیزات آرایشگاهی با تضمین بالاترین کیفیت و پایینترین قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده که یک خرید رضایت بخش و خوب را تجربه کنید.

قیمت تجهیزات آرایشگاهی

نگران قیمت تجهیزات آرایشگاهی نباشید چرا که ما در مجموعه مبلمان دوستان برای هر سلیقه و با هر بودجه مدلی را تولید کرده ایم تا از خرید خود لذت ببرید.

جهت دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت تجهیزات آرایشگاهی با مشاوران مجموعه مبلمان دوستان در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید تا خریدی به صرفه و مناسب‌تر متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

مدیر فروش 09121005275

/website : https://mobleman-doostan.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | دکوراسیون و منزل