اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203037300214543
در دسترس نیست

تلویزیون شهری

تلویزیون شهری چیست چه کارایی دارد و درکجا ها استفاده می شود

کد: 140203037300214543

، همدان , (اخبار رسمی): تلویزیون شهری (ویدئو وال) در دو نوع آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرد و ساختار آن از کنار هم قرار گرفتن بلوک هایی با ابعاد کوچک در کنار هم تشکیل می شود که به هر یک از این بلوک ها ماژول LED می گویند.

تلویزیون شهری چیست چه کارایی دارد و درکجا ها استفاده می شود
تلویزیون شهری ابزاری برای تبلیغات شهری

نمایشگرهای این شرکت با بالاترین کیفیت وضوح تصویر را به نمایش می گذارند که این امر تأثیر بسزایی در جلب توجه مخاطب خواهد داشت.

  تلویزیون شهری سیار

با توجه به نیاز زندگی امروزی که باعث درخواست و تغییر دربرنامه های تبلیغاتی بوده است، یکی از ابزارهای جایگزین تلویزیون شهری متحرک می باشد. این ابزار تحت شرایطی با ماشین های قابل حمل به مکان مورد نیاز منتقل شده و امکان نمایش فیلم و تصاویر را فراهم می نمایند.

غالبا تلویزیون شهری سیار در مکان هایی که نیاز به تلویزیون شهری یا تابلو روان ثابت ندارد،  استفاده می شود و این باعث صرفه جویی در هزینه های عوامل اجرایی می گردد.

قابل ذکر است استفاده از این مدل نمایشگرها هیچ محدودیتی نداشته و امکان استفاده در محل هایی که حتی دسترسی به برق ندارد هم امکان پذیر است، چرا که تجهیزات لازم جهت کار این مدل نمایشگرها در ماشین حمل آن تعبیه شده است.

نحوه بهره گیری از تلویزیون شهری سیار نیز به همان صورت بوده و شما با مشخص کردن نوع نمایشگر درخواستی با شرکت مورد نظر (پارسه) ارتباط گرفته و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام می کنید.

قیمت تلویزیون شهری در برآورد قیمت تلویزیون شهری شاخص های زیر مد نظر قرار می گیرد:

کیفیت تصاویر به طور معمول هرچقدر کیفیت تصاویر بیشتر باشد، قیمت تلویزیون شهری بالاتر خواهد بود. برای اینکه شما مشمول هزینه بالا در هنگام خرید تلویزیون شهری نباشید می توانید متناسب با ارتفاع نمایشگری که نصب می شود و همچنین زاویه دید مخاطب، نمایشگر لازم را انتخاب نمائید.

ابعاد نمایشگر  ابعاد نمایشگر در هنگام سفارش قابل تنظیم است و معمولا متناسب با بودجه فرد پیشنهاد می شود و در این خصوص هرچقدر ابعاد بزرگ تر باشد قیمت نمایشگر بالاتر خواهد بود.

تعداد و تراکم پیکسل  تراکم پیکسل و همچنین تعداد استفاده شده در نمایشگر، تأثیر مستقیم بر وضوح تصویر داشته و به صورت مستقیم بر قیمت تلویزیون شهری اثر گذار است.

کنتراست تصویر این فاکتور جزو هزینه های بالا قرار می گیرد و تعیین کننده سایه روشن تصویر می باشد.

مصرف انرژی  تلویزیون شهری بهینه از نظر مصرف انرژی تفاوت قیمت خواهد داشت و مسلما تلویزیون هایی که میزان مصرف کمتری دارند در گروه نمایشگرهای قیمت بالا قرار می گیرند. اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که هزینه کردن به این آپشن نوعی سرمایه گذاری محسوب شده و در کوتاه مدت به دلیل کاهش هزینه های مصرف انرژی جبران می شود.

روشنایی تصاویر کم بودن روشنایی تصویر می تواند تمام هزینه هایی که برای تلویزیون شهری کرده اید هدر دهد، بنابراین در بررسی این مولفه دقت لازم را به عمل آورید.

جنس پایه و بدنه  جنس پایه و بدنه علاوه بر اینکه جزو مولفه های مهم در انتخاب تلویزیون شهری می باشد و باید طوری انتخاب شود که بتواند در بلند مدت دچار مشکل نشود، باید در همخوانی آن با محیط نیز توجه شود و تأثیر منفی روی زیبایی محیط نصب نداشه باشد.

تجهیزات ایمنی  به عنوان اصلی ترین و مهمترین عامل در انتخاب نمایشگر شهری محسوب می شود که شاید کمترین توجهی به آن می شود. ایمنی سخت افزار، نرم افزارو عدم دسترسی به سارقان و هکرها از مواردی هستند که با داشتن این شاخص امنیت را به نمایشگر شهری خواهند داد.

بنابراین در صورتی که قصد برآورد قیمت تلویزیون شهری و سرمایه گذاری در این حوزه را دارید، باید ابتدا پارامترهای ذکر شده را مطابق با نیاز خود از نمایشگری که قصد خرید آن را دارید تطبیق دهید تا ضمن خریدی رضایت بخش بتوانید بالاترین بهره وری را تضمین کنید.

سفارش تلویزیون شهری با توجه به اینکه امروزه تلویزیون شهری یکی از ملزومات تبلیغات دیجتالی محسوب می شود، انتخاب بهترین نوع آن که بتواند خریدی رضایت بخش را داشته باشد اهمیت زیادی دارد. اینکار علاوه بر اینکه نیاز به شناخت لازم در خصوص نوع نمایشگر می باشد، باید از مرکزی مطمئن نیز خریداری شود.

شرکت پارسه با داشتن تیم تخصصی در زمینه ساخت و اجرای انواع نمایشگرهای شهری فعالیت می کند که شما می توانید به صورت مستقیم نسبت به سفارش و همچنین دریافت مشاوره های لازم اقدام کنید.

خدمات شرکت پارسه شامل:

  • ساخت، فروش و اجاره انواع تلویزیون شهری و ویدئو وال تأمین قطعات و لوازم مورد نیاز نمایندگی ها و مشتریان حفظ امنیت در پروتکل های ارتباطی به روز کردن تکتولوژی های ارتباطی ارتقاء نرم افزار رفع مشکلات فنی و خدمات پس از فروش

شما می توانید ضمن سفارش مستقیم نمایشگر شهری متناسب با نیاز و بودجه خود از خدمات پس از فروش و بدون محدودیت این مرکز نیز برخوردار شوید.

منبع: http://tbeeb.ir/urban-tv/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پوکه معدنی

شرکت پوکه معدنی آریا قروه, با بیش از ۱۵ سال سابقه ارائه خدمات به هموطنان عزیز به عنوان کار افرین و یکی از بنیان گذاراران صنعت پوکه معدنی شهرستان قروه شناخته شده و همیشه خواسته مشتری را در اولویت قرار داده و با کیفیت ترین و متنوع ترین پوکه معدنی قروه را در ظرف کمتر از ۴۸ ساعت تحویل مشتریان محترم داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید