اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908194738614543

سنگ پا

فواید سنگ پا برای بدن

کد: 139908194738614543

https://bit.ly/3pB2jL9

، همدان , (اخبار رسمی): سنگ پا کشیدن نوعی ماساژ عالی برای پاها و بدن است و درعین حال سبب لایه برداری کف پا نیز می شود.

فواید سنگ پا برای بدن
سنگ پا برای از بین بردن پوست مرده پاها و از بین بردن موهای زائد

سنگ پا ، اگر به درستی استفاده شود ، ابزاری آرایشی و زیبایی است که همیشه جای خود را در کابینت های حمام و آبگرم در سراسر جهان خواهد داشت.

اگر متوجه شدید که پاهای شما  خشک و پینه بسته است ، تنها نیستید. بیشتر بزرگسالان سفتی ناخوشایند پوست پاشنه پا ، کف پا و انگشتان خود را تجربه می کنند و اغلب برای تسکین این علائم از سنگ های پا استفاده می کنند. دکتر آنجلو پیس در مرکز پیشرفت پا و مچ پا به بیماران خود موارد ضروری استفاده از سنگ پا را می گوید تا پاها بهترین حالت را داشته و احساس کنند.

سنگ پا چیست؟

سنگ پا سنگی خاکستری ساینده ملایم است که از گدازه های آتشفشانی طبیعی تشکیل شده است. این سنگ همچنین برای چندین نسل در مصارف صنعتی مانند  تقویت باغبانی و فیلتر کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد ، لکه های پوستی خشک را نیز از بین می برد. به طور صحیح استفاده می شود ، این یک بافر درشت ، اما ملایم است که باعث ایجاد لایه برداری از پوست برای ظاهری صاف و جوانتر می شود. بیشتر سنگهای پا با کیفیت خانگی  به اندازه یک تکه صابون مستطیلی هستند ، یا ممکن است کمی باریک تر باشند و برای سهولت استفاده به دسته پلاستیکی متصل شوند.

چگونه از سنگ پا استفاده کنیم؟

پس از خرید سنگ پوکه ، آن را با آب گرم مرطوب کنید. علاوه بر این ، حدود ۱۰ دقیقه پاها را بشویید و خیس کنید تا نواحی خشن نرم شود. سپس ، با استفاده از یک حرکت دایره ای ، سنگ را به آرامی روی نواحی پینه بسته کنید. پوست خود را بیش از حد مالش ندهید. فقط برای جلوگیری از درد و سایش عمیق ، چند دقیقه سنگ را بزنید. سپس ، پاها را خشک کنید. ممکن است مجبور باشید چند روزی این روند را روزانه تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

آیا سنگ های پا ایمن هستند؟

با عقل استفاده شود ، بله ، سنگ های پا ایمن هستند. نکته کلیدی در نرم افزار ملایم است که انجمن پزشکی طب اطفال آمریکا می گوید. این پزشکان پا باتجربه و بسیار معتبر همچنین به بیماران هشدار می دهند که هرگز از ابزارهای برش مانند تیغ یا قیچی در مناطق پوسته پوسته استفاده نکنند.

مزایای سنگ های پا چیست؟

سنگ های پا مواد ساینده و لایه بردار طبیعی هستند. حفره های ریز روی سطح آنها به عنوان شکل طبیعی کاغذ سنباده عمل می کند و می تواند پوست مرده یا سایر سطوح را مالش دهد. برخلاف گزینه های مصنوعی ، پوکه کاملاً طبیعی است. این بدان معنی است که هیچ ماده شیمیایی مضر در آن وجود ندارد و به طور بالقوه می تواند به پوست یا جریان خون شما وارد شود. این یک مزیت بزرگ در مقابل لایه بردارهای مصنوعی است.

صورت و گردن

از سنگ پا می توان روی صورت و گردن استفاده کرد ، فقط باید مراقب باشید. بهتر است ابتدا سنگ خود را در مناطق دیگر آزمایش کنید زیرا ممکن است متوجه شوید یک طرف یا منطقه نسبت به طرف دیگر تیزتر یا ساینده است. شما می خواهید از کمترین قسمت ساینده در صورت و گردن خود استفاده کنید.

محل را به درستی تمیز کنید و آن را در آب گرم و صابون خیس کنید. اگر قبل از استفاده از سنگ روی صورت و گردن خود بتوانید دوش بگیرید ، ایده آل است زیرا این امر به باز شدن منافذ و نرم شدن پوست کمک می کند. برای بهترین نتیجه از گرم و بخار بودن آن اطمینان حاصل کنید!

به آرامی یک سنگ پا مرطوب را روی سطح پوست کار کنید. به احتمال زیاد بهتر است از حرکات دایره ای کوچک و ملایم استفاده کنید. همیشه خیلی آرام شروع کنید و پوست خود را از نزدیک معاینه کنید. با پاک شدن پوست مرده به آرامی توسط سنگ پوکه ، احتمالاً صاف شدن آن را خواهید دید و احساس خواهید کرد.

پس از اتمام ، محل را دوباره بشویید و آب سرد بزنید. با این کار منافذ پوست شما مهر و موم شده و پوست سفت می شود. وقت آن رسیده که مقداری مرطوب کننده یا سرم اضافه کنید ، اما مطمئن شوید برای پوست های حساس مناسب است. شما نمی خواهید بعد از استفاده از پوکه ، پاک کننده های شیمیایی مخصوصاً سختی به پوست خود اضافه کنید زیرا در اثر سایش کمی حساس خواهد شد.

طبق معمول ، در صورت احساس درد ، درد و قرمزی بیش از حد ، سرعت خود را کم کرده یا متوقف کنید.

به عنوان یک ابزار  برای از بین بردن مو

سنگ پا برای از بین بردن موها نیز بسیار مفید است. می توان از آن در صورت ، پاها ، بازوها ، دست ها و خط بیکینی برای بلند کردن تدریجی موهای کوچکتر که به راحتی با تیغ گیر نمی شوند ، استفاده کرد. این امر می تواند با دور نگه داشتن موهای کوچکتر در بین درمان های اپیلاسیون ، هر روال اپیلاسیون را نیز بهبود بخشد. همینطور که می روید ، در حال لایه برداری پوست نیز هستید ، بنابراین این یک برد-برد است!

پوست را با آب داغ بشویید و غوطه ور کنید و اجازه دهید برای ۵ تا ۱۰ دقیقه نرم شود. حمام در اینجا ایده آل است. شما می خواهید پوست تا حد ممکن نرم و منافذ باز شود.

در حرکات تکراری دایره ای ، روی آن ناحیه سنگ پوکه مرطوب کار کنید. در ابتدا به آرامی شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که محل مورد نظر با آب و صابون روغن کاری شده باشد.

پس از تکمیل ، دوباره از پوکه استفاده کنید اما روی پوست خشک کن. در اینجا مراقب باشید زیرا سنگ پوکه خشک روی پوست خشک می تواند بسیار ساینده باشد.

قبل از استفاده از آب سرد و مرطوب کننده ، محل را بشویید و تمیز کنید.

برای چه باید مراقب بود

هنگام استفاده از سنگ ، باید مراقب مواردی باشید. به طور طبیعی تیز و ساینده است و اگر خیلی سخت و سریع وارد شوید ، ممکن است پشیمان شوید. دقیقاً خطرناک نیست که از پوکه استفاده کنید و به صورت تهاجمی استفاده کنید اما ممکن است خودتان را ببرید و چرای کنید. این واقعاً ایده آل نیست ، به خصوص در صورت و گردن.

همچنین ، پوست برخی از افراد به طور کلی در برابر ساینده واکنش خوبی نشان نمی دهد. اگر احساس می کنید پوست شما بسیار حساس است پس باید بسیار حساس آن را درمان کنید. این بدان معنی است که فقط از پوکه مرطوب بر روی پوست که با آب گرم و صابون به درستی نرم شده استفاده کنید. خیس شدن سنگ به روانکاری کمک می کند و پوست شما را نرمتر می کند ، لایه برداری آسان تر خواهد بود.

در صورت بروز واکنش های جانبی ، استفاده از پوکه را متوقف کنید. همیشه مراقب پوست خود باشید تا ببینید که چگونه واکنش نشان می دهد. به احتمال زیاد پوکه برای شما خوب است اما اگر باعث تحریک ، درد ، درد یا سایر واکنش های جانبی شود ، دیگر متوقف شوید.

چند وقت یکبار باید روی پاهای خود از سنگ پا استفاده کنم؟

اگر بخواهید می توانید هر روز این کار را انجام دهید. حداقل سه بار در هفته توصیه می شود. می توانید از آن هنگام دوش گرفتن یا استحمام استفاده کنید. شما فقط باید آن را در پایین پا انجام دهید. فراموش نکنید که سنگ را آبکشی کنید تا بوی آن زیاد مانند پا نشود.

مشخصات سنگ پا کانیار

پوکه صد در صد طبیعی

خوب بافت

به شکل بیضی

پوست مرده را از بین می برد

روی پاهای ترک خورده استفاده کنید

طناب آویز رافیا

اندازه ۸ سانتی متر

ساخت قروه

چرا این محصول برای مالش پوست مرده خوب است؟

در حالی که پوکه به اندازه کافی خشن است و پوست مرده را از بین می برد ، اما شکننده تر از یک شی فلزی است. اگر با سنگ پا  خیلی زیاد فشار دهید ، احتمال آسیب رسیدن به سنگ بیشتر از پاهایتان است. این لایه بردار طبیعی راهی مطمئن و ملایم برای از بین بردن سلول های مرده پوست است.

آیا سنگ پومیس (پا)برای پوست مفید است؟

در اکثر قریب به اتفاق موارد ، بله.

چگونه می توان سنگ پا را ضد عفونی کرد؟

شما می توانید سنگ خود را به اشتراک بگذارید ، اما فقط در صورت ضد عفونی کردن آن در بین موارد استفاده. حتی ممکن است بخواهید سنگ پا خود را برای درمان سالن بیاورید. روش این کار ساده است. فقط موارد زیر را انجام دهید.

یک قسمت از سفید کننده را با ده قسمت آب مخلوط کنید.

سنگ خود را کاملاً در این محلول غوطه ور کنید.

اجازه دهید سنگ به مدت ده دقیقه در محلول بماند.

سنگ را برداشته و آن را با آب گرم بشویید.

بگذارید هوای پوکه خشک شود.

چگونه می توان سنگ پا را در خانه تمیز کرد؟

تمیز کردن سنگ پا باعث ماندگاری بیشتر آن می شود. بعضی ها جوش پنج دقیقه ای را توصیه می کنند ، اما یک خیس خوردن پنج دقیقه در آب تمیز ممکن است کافی باشد. شما باید پس از هر بار استفاده از سنگ های پا خود را تمیز کنید تا از بین بردن پوست مرده و سایر آوارها پاک شوید. سنگ را به همراه یک مسواک با آب گرم مرطوب کنید.

کمی مایع شوینده مایع روی مسواک قرار دهید. پس از آن باید برای مدت چند دقیقه از برس برای شستشوی طرفین سنگ استفاده کنید. برای از بین بردن ذره ذره صابون ، خاک و روغن ، آن را کاملاً در آب گرم بشویید.

خلاصه

هزاران سال است که از سنگ های پوکه استفاده می شود و امروزه نیز به عنوان ساینده و لایه بردار مورد توجه قرار می گیرند. آنها نه تنها محصولات کاملاً طبیعی و پایدار هستند که بسیار زیاد و سازگار با محیط زیست هستند ، بلکه در کار خود بسیار جذاب نیز هستند. اگر آنها جایگزین نمی شدند!

استفاده از پوکه به تمرین جزئی احتیاج دارد اما اگر تکنیک خود را شماره گیری کنید ، آسان است. پوکه می تواند به طور طبیعی پوست را به آرامی یا به شدت دلخواه لایه برداری کند. فقط به یاد داشته باشید که احتیاط کنید ، پوست را آماده کنید و هرگز خیلی سایش نکنید. در اولین نشانه های واکنش های جانبی ، سرعت خود را کم کرده یا متوقف کنید.

سنگ پا ، اگر به درستی استفاده شود ، ابزاری آرایشی و زیبایی است که همیشه جای خود را در کابینت های حمام و آبگرم در سراسر جهان خواهد داشت. این یکی از آن مواد طبیعی است که فقط نمی تواند به طور مصنوعی بهبود یابد ، که بسیار جالب است!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پوکه معدنی

شرکت پوکه معدنی آریا قروه, با بیش از ۱۵ سال سابقه ارائه خدمات به هموطنان عزیز به عنوان کار افرین و یکی از بنیان گذاراران صنعت پوکه معدنی شهرستان قروه شناخته شده و همیشه خواسته مشتری را در اولویت قرار داده و با کیفیت ترین و متنوع ترین پوکه معدنی قروه را در ظرف کمتر از ۴۸ ساعت تحویل مشتریان محترم داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی