اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203077306913408
در دسترس نیست

تهراندشت کردان کجاست؟|قیمت ویلاهای تهراندشت در سال جدید چقدر است؟

منطقه محبوب ویلایی تهراندشت کردان | قیمت ویلا در تهراندشت چقدر است؟

کد: 140203077306913408

، کرج , (اخبار رسمی): آشنایی با تهراندشت کرج ،معرفی ویژگی های این منطقه ویلایی در سال 1402

منطقه محبوب ویلایی تهراندشت کردان | قیمت ویلا در تهراندشت چقدر است؟
منطقه محبوب ویلایی تهراندشت کردان | قیمت ویلا در تهراندشت چقدر است؟

منطقه محبوب ویلایی تهراندشت کردان

|قیمت ویلا در تهراندشت چقدر است؟

امروزه، علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و خرید ارزهای دیجیتال، دلار، سکه، ماشین و ملک بسیار زیاد شده است. هر فرد بر اساس بودجه و دانش خود در بازارهای مختلف خرید سرمایه‌گذاری می‌کند. در طی این زمستان سرد و سخت، قیمت دلار، طلا، ملک و ماشین به طور چشمگیری افزایش یافته و سرمایه‌گذاران زیادی در این حوزه‌ها سود بسیار بالا کسب کرده‌اند. در این مقاله، می‌خواهیم شما را با یک منطقه مناسب و اقتصادی با ویلاهای لوکس و لاکچری آشنا کنیم تا با بودجه 2 تا 3 میلیاردی خود، یک ویلا با کیفیت و لوکس را تهیه کنید. منطقه کردان، یک منطقه فوق‌العاده سبز و دارای ویلاهای لاکچری در اطراف شهرهای تهران و کرج است. این منطقه، ویلایی بسیار مشهور و محبوب است و دارای مناطق کوچک و روستاهای فراوانی است. از جمله مناطق بزرگ کردان می‌توان به چهارباغ، تهراندشت و سهیلیه اشاره کرد که هرکدام ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند. در این مقاله، می‌خواهیم شما را با تهراندشت، بهشت پنهان داخل کردان، آشنا کنیم. لطفاً تا انتهای مقاله همراهی کنید.

قیمت ویلا در تهراندشت چقدر است؟

یکی از مزایای بارز تهراندشت، نزدیکی آن به تهران و کرج است. تهراندشت در فاصله 60 کیلومتری از تهران و 10 کیلومتری از شهر کرج واقع شده است. بیشتر ویلاهای تهراندشت، به لطف ویژگی‌ها و مزایای استثنایی خود، جذابیت بسیاری دارند. سندار بودن ویلاها و زمین‌ها، وجود انشعابات قانونی در ویلاها، تقسیم بندی مناطق و امنیت بالای منطقه، عواملی هستند که بسیاری از ساکنین تهران و کرج را به خرید ویلا در این منطقه وادار می‌کنند. قیمت ویلاها در تهراندشت از 3 میلیارد تومان آغاز می‌شود و به بالای 30 میلیارد تومان نیز می‌رسد. امکانات دیگر ویلاهای این منطقه شامل استخرهای روباز و سرپوشیده، روف‌گاردن، محل باربیکیو، فضایی برای بازی فوتبال دستی، سالن پارتی و غیره می‌باشد. شما می‌توانید با بودجه خود ویلای مناسبی را در این منطقه خریداری کنید و در روزهای تعطیل و آخر هفته از آب و هوا و سبزی طبیعت این منطقه لذت ببرید. حتی می‌توانید ویلای مدنظر خود را خریداری و آن را به صورت اجاره دهید و درآمدی نیز به دست آورید.

در صورت تمایل به خرید ویلا در منطقه تهراندشت، به منظور اطلاع از وضعیت قیمت ویلاها در تهراندشت، می‌توانید به وبسایت https://www.zamiin.ir/city/تهراندشت/  مراجعه کنید. با کلیک بر روی لینک، به صفحه خرید ویلا در تهراندشت در وبسایت zamiin.ir  مستقیماً وارد خواهید شد. این وبسایت با تجربه چهار سال در حوزه املاک در منطقه کردان، یکی از بهترین و برجسته‌ترین سایت‌های املاک در این منطقه به شمار می‌رود. در این سایت، مشاوران حرفه‌ای و ماهری که به مناطق و ویلاها آشنایی کامل دارند، در تمام روزهای هفته و طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید ویلا و مشاوره هستند. حتما به سایت زمین سر بزنید و از فرصت مشاوره رایگان این وبسایت بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاورین املاک زمین

سایت زمین بانک اطلاعات جامعی از املاک و ویلا،زمین در محدوده سهیلیه در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]