اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203107312422851
در دسترس نیست

ثبت شرکت | مشاوره تخصصی ثبت انواع شرکت ها

کد: 140203107312422851

، (اخبار رسمی): برای این که کسب و کارتان از یک شخصیت حقیقی به شخصیت حقوقی قانونی، رسمی تبدیل شود باید روند ثبت شرکت را به انجام برسانید تا علاوه بر ادامه فعالیت خود به صورت قانونی، از شانس های بیشتری برای تعامل با برند های بزرگ برخوردار شوید؛ در این مقاله به طور جامع به آموزش نحوه ثبت شرکت و جزئیات آن پرداخته ایم.

ثبت شرکت | مشاوره تخصصی ثبت انواع شرکت ها
ثبت شرکت | مشاوره تخصصی ثبت انواع شرکت ها

ثبت شرکت در گسترش کسب و کار و برند شما تاثیر بسزایی دارد، برای این که کسب و کارتان از یک شخصیت حقیقی به شخصیت حقوقی قانونی، رسمی و مستقل تبدیل شود باید روند ثبت را برای مجموعه خود به انجام برسانید تا علاوه بر ادامه فعالیت خود به صورت قانونی، از شانس های بیشتری برای تعامل با شرکت ها و برند های بزرگ برخوردار شوید؛ در این مقاله به طور جامع به آموزش نحوه ثبت شرکت و جزئیات آن پرداخته ایم.

ثبت شرکت چیست؟

🔍 کلمه شرکت (company) اصطلاحا یعنی شراکت بین ۲ تا چند نفر که هدف خاصی را دنبال میکنند. این شرکت برای قانونی شدن و برخورداری از حمایت دولت، نیاز به ثبت دارد تا شرکا از شخصیت های حقیقی به یک شخصیت حقوقی تبدیل شوند. شرکت از وجهه های مختلف، معانی متفاوتی دارد؛ از منظر لغوی، شرکت به معنای شریک شدن در مال و یا کاری است.

از لحاظ حقوقی و قانونی شرکت یک اجتماع افراد حقیقی و یا حقوقی است که بر مبنای یک قرارداد حاصل می شود. در آن قرارداد ذکر می شود که افراد سود حاصل از سرمایه شرکت را بین خود طبق توافق تقسیم می نمایند. منظور از کلمه سود این است که پس از دریافت درآمد شرکت و یا سود ناخالص آن و کسر هزینه های انجام شده از آن مبلغ، مبلغ باقیمانده از سود بین افراد تقسیم می شود. لازم به ذکر است که برای شکل گیری یک شرکت، باید حداقل دو نفر وجود داشته باشند. موسسین و شرکای هر شرکت جهت ایجاد یک شخصیت مستقل حقوقی برای شرکت خود بایستی اقدام به ثبت آن نمایند. البته قابل توجه است که طبق قوانین تمامی شرکت های ایرانی ضروری است.

مزایای ثبت شرکت چیست؟

قبل ازاین با الزامات و ضرورت های ثبت شرکت آشنا شدیم. حال باید بدانیم که ثبت هر شرکتی مزایای بسیار ویژه ای برای اعضا، هیئت مدیره و در کل برای آن شرکت یه وجود خواهد آورد و دولت حقوق ویژه ای را برای این شرکت قائل خواهد شد.

⚖️ ثبت کسب و کار به صورت رسمی و در چارچوب قوانین کشور

💰 امکان استفاده از تسهیلات بانکی و مالی

📺 امکان تبلیغات گسترده

🌎 جهانی شدن و عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی کشورهای دیگر

💼 شرکت در مناقصات و مزایدات

📋 امکان بیمه کردن شرکت به عنوان شخص حقوقی مستقل

منبع: https://www.taksafir.com/registration/company-registration-guide

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون