اطلاعات تماس
  • 021910***** - 091296*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203137316622879
در دسترس نیست

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان در غرب تهران

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان

کد: 140203137316622879

، تهران , (اخبار رسمی): ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود ظاهر و ساختار دندان‌هاست که در سال‌های اخیر در بین مردم بسیار محبوب شده است.

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان
بهترین کلینیک ایمپلنت دندان

فرآیند کاشت دندان در چند مرحله انجام می‌شود؛ زیرا در مرحله اول پایه ایمپلنت باید در داخل استخوان فک قرار گیرد.

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود ظاهر و ساختار دندان‌هاست که در سال‌های اخیر در بین مردم بسیار محبوب شده است.

کاشت دندان چیست؟

ریشه دندان ممکن است به مرور زمان در اثر فشار آسیب ببیند. در این صورت استفاده از ایمپلنت دندان می‌تواند جایگزین مناسبی برای ریشه دندان باشد که همان کار ریشه دندان را انجام می‌دهد. ایمپلنت‌های دندانی پایه‌های فلزی هستند که توسط دندانپزشک در پایین دندان قرار می‌گیرند؛ جنس ایمپلنت‌های دندانی معمولاً تیتانیوم است.

در این روش از طریق جراحی‌های مختلف، ایمپلنت در استخوان فک قرار می‌گیرد. چندین ماه پس از کاشت ایمپلنت، استخوان اطراف ایمپلنت را احاطه کرده و از آن محافظت می‌کند. با اتصال اتصالات فلزی به ایمپلنت، دندان‌های جایگزین شکاف ایجاد شده توسط ایمپلنت را پر می کنند.

قطعات ایمپلنت دندان چیست؟

اولین قطعه ایمپلنت دندان پایه ایمپلنت است؛ فلزی که روی استخوان فک قرار می گیرد. این پایه به قدری محکم است که به‌راحتی می‌تواند تاج دندان را نگه دارد و شکل و ظاهر آن را حفظ کند. ماده پایه ایمپلنت تیتانیوم است، قطعه بعدی کانکتور است که چند وجهی است و می‌تواند پایه ایمپلنت و تاج دندان را به هم متصل کند؛ با کمک کانکتور تاج روی پایه ایمپلنت ثابت می‌ماند.

آخرین قطعه، تاج دندان است که شبیه دندان طبیعی است و به عنوان یک دندان طبیعی روی فک عمل می‌کند. تاج دندان از مواد سرامیکی ساخته شده و می‌توان آن را روی پایه ایمپلنت قرار داد.

پروسه ایمپلنت دندان چگونه است؟

فرآیند کاشت دندان در چند مرحله انجام می‌شود؛ زیرا در مرحله اول پایه ایمپلنت باید در داخل استخوان فک قرار گیرد. به همین دلیل در اولین مرحله از عمل ایمپلنت دندان، دندانپزشک ابتدا قسمتی از لثه را که محل پایه ایمپلنت است سوراخ کرده و پایه ایمپلنت را در آن قرار می‌دهد. در حین انجام این کار، ممکن است بیمار بیهوش باشد یا لثه‌ها بی حس شده باشند.

چه افرادی می توانند دندان های خود را ایمپلنت کنند؟

  •  در صورتی که کلیه دندان های فک جلو و یا فک عقب از بین رفته باشد
  •  زمانیکه یکی از دندان های جلو از بین رفته باشد و فاصله ایجاد شده از دندان های کناری آن طبیعی باشد.
  •  در صورتی که بیش از یک دندان از بین رفته باشد و فاصله بین دندان های کناری طبیعی باشد
  •  زمانیکه که یک یا بیش از یک دندان از انتهای هر قوس دندانی از بین رفته باشد و تنها از یک طرف، دندان طبیعی باشد..

افرادی که نمی توانند از دندان های مصنوعی استفاده کنند

    افرادی که می خواهند گفتار خود را بهبود ببخشند

ایمپلنت دندان محدودیت سنی خاصی ندارد و هر فردی که قادر به رعایت بهداشت دهان خود باشد، می تواند دندان های خود را ایمپلنت کند. اگر فرد به سن رشد رسیده باشد، می تواند به جای دندانی که از دست داده است، از ایمپلنت استفاده نماید. مثلا اگر کودکی که در سن کودکی دندان دائمی خود را در اثر حادثه ای از دست داده باشد می تواند بعد از آن که به سن 16 سال رسید، از ایمپلنت استفاده کند. البته همانطور که گفته شد هر فردی می تواند دندان خود را ایمپلنت کنند.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

    ایمپلنت دندان از نظر شکل ظاهری مثل دندان‌های خود شماست، بنابراین برخلاف روش های قدیمی مانند استفاده از دندان مصنوعی ظاهر صورت شما را تغییر نمی کند.
    استفاده از ایمپلنت باعث می شود تا شیوه گفتار بهبود پیدا کنند و دندانها به راحتی روی یکدیگر حرکت کنند و این باعث می شود برخلاف دندان مصنوعی در حین ادای کلمات کمتر دچار جابجایی دندانی شده و به راحتی بتوانید صحبت کنید.

    خوردن راحت تر غذا از دیگر مزایای ایمپلنت دندان است. از آنجا که کاشت دندان به این روش مانند دندان های طبیعی عمل می نماید ، پروتزهای به کار رفته باعث می شوند، تا شما بدون درد و با اطمینان غذا بخورید.

    ایمپلنت دندان باعث زیبایی لبخند شما می شود و کمک می کند تا هنگام خندیدن حس بهتری داشته باشید.

    ماندگاری ایمپلنت ها بسیار زیاد است و شما سالیان طولانی می توانید با مراقبت خوب از آنها استفاده کنید.

    از دیگر محاسن استفاده از این روش بهتر شدن سلامت دهان و دندان است. ایمپلنت های دندانی با پشتیبانی از دندان نیازی به تراش سایر دندانها ندارند. از آنجا که دندانهای اطراف برای حمایت از دندان کاشته شده تغییر نمی کنند، تعداد بیشتری از دندان های شما دست نخورده باقی می ماند، به همین دلیل کیفیت سلامت دهان و دندان برای مدت طولانی تری محافظت می شود.

مراقبت بعد از انجام ایمپلنت دندان

پس از انجام ایمپلنت دندان جدید، با نخ دندان کشیدن و مسواک زدن منظم، به خوبی از دندان‌های جدید خود مراقبت کنید. برای تمیز کردن دندان‌ها به خمیر دندان یا ماده خاصی نیاز ندارید. دندان‌های جدید خود را همان طور که دندان‌های قدیمی خود را مسواک می‌کردید، تمیز کنید. علاوه بر رعایت بهداشت جدید دندان، باید به طور مرتب به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا دندان‌ را معاینه کند.

ماندگاری ایمپلنت دندان چقدر است؟

طول عمر ایمپلنت دندان به قدری طولانی است که می‌توان گفت این روش کاملا دائمی است. تاج دندان از مواد سرامیکی ساخته شده است. اما به اندازه دندان‌های طبیعی قوی بوده و می‌تواند سال‌ها سالم بماند. پایه ایمپلنت که در لثه قرار می گیرد و می‌تواند تا 30 سال بدون هیچ مشکلی برای فرد کار کند؛ البته در جویدن غذاهای مختلف نیز باید موارد زیادی را رعایت کرد. علاوه بر این، بهداشت دهان و دندان باید رعایت شود تا دندان‌های مجاور دچار پوسیدگی یا آسیب به ایمپلنت نشوند.

در کلینیک تخصصی ایمپلنت دکتر والا کاشت ایمپلنت دندان سوئیسی که یکی از معروفترین برندهای ایمپلنت دنیا محسوب می شود همراه با تکنیک های مدرن جراحی از جمله ایمپلنت دیجیتال ، ایمپلنت پانچی یا فلپ لس (Flapless)، ایمپلنت فوری، ایمپلنت همزمان با بازسازی استخوان، ایمپلنت همزمان با سینوس لیفت و جراحی ایمپلنت با بارگذاری فوری (immediate load) با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا انجام می‌گردد.

ما با مجهزترین تجهیزات ایمپلنت دندان در ایران در خدمت شما عزیران هستیم برای کسب اطلاعت بیشتر با ما در ارتباط باشید.مشاور شما خانم وفایی

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک ایمپلنت دندان

کلینیک تخصصی ایمپلنت دکتر والا با همکاری جمعی از متخصصان بنام در حال فعالیت می باشد. این مجموعه مأموریت خود را ارائه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در زمینه ایمپلنت دندان ، کامپوزیت دندان و سایر روش های ترمیمی با بهترین کیفیت قرار داده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد این کلینیک است.

اطلاعات تماس
  • 021910***** - 091296*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی