اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203157317822884
در دسترس نیست

هایار طب فروشگاه خرید گیاهان دارویی، دمنوش و عرقیات

هایار طب تولید کننده گیاهان دارویی

کد: 140203157317822884

، (اخبار رسمی): هایار طب مجموعه ی تولید کننده انواع گیاهان دارویی، دمنوش ها و عرقیات گیاهی است. خرید محصولاتی مانند: زعفران، غنچه گل محمدی، گل ختمی، بادرنجبویه، گلاب، آویشن، پودر آویشن، زرین گیاه، سیاه دانه، عرق نعنا، نعنا، زیره سبز، گل گاوزبان، موسیر از فروشگاه هایار طب شماره پشتیبانی: 09138105191

هایار طب تولید کننده گیاهان دارویی
فروشگاه اینترنتی هایار طب تولیدکننده خرید گیاهان دارویی، دمنوش و عرقیات گیاهی |

هایار طب فروشگاه خرید گیاهان دارویی، دمنوش و عرقیات گیاهی

استفاده از گیاهان دارویی درمانی از طریق استخراج ترکیبات فعال آنها یک روش طبیعی و سنتی برای بهبود و تقویت سلامت است. گیاهان دارویی دارای خواص درمانی متعددی هستند و برای بیماری‌های مختلف استفاده میشوند.

در طول تاریخ، بسیاری از داروهای شیمیایی از گیاهان مشتق شده‌اند. به عنوان مثال، کدئین که یک مسکن قوی است، از پاپاور قرمز به دست می‌آید و کوئینین که برای درمان مالاریا استفاده می‌شود از گیاه کینای طبیعی بدست می‌آید. مورفین نیز که یک مسکن قوی و تسکین‌دهنده درد است، از گیاه آفیون به دست می‌آید.

استفاده از گیاهان دارویی برای بهبود سلامت در زمینه های مختلف شامل تسکین دردها، کاهش التهاب، تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد گوارش، تنظیم هورمون‌ها، بهبود خواب، تسکین استرس و اضطراب، و حتی درمان بعضی بیماری‌های مزمن موثر است.

با پیشرفت علوم پزشکی و دارویی، مردم بیشتر به پزشکان مراجعه می‌کنند. اما در عین حال، برخی افراد به دنبال روش‌های طبیعی و درمان‌های به دور از داروهای شیمیایی هستند. این دسته از افراد، علاقه‌مند به استفاده از گیاهان دارویی، دانه‌ها، روغن‌های طبیعی و سایر مواد طبیعی برای تقویت و بهبود سلامت خود هستند.

معرفی هایار طب

​هایار طب ، سایت خرید و فروش گیاهان دارویی است که با مدیریت حیدر عزیزی راه اندازی شده است. در فروشگاه هایار محصولاتی همچون موسیر، زعفران، اسطوخودوس، آویشن، سیاه دانه، گل محمدی، بادرنجبویه، گل گاو زبان، بادام، نعناع، زیره سبز، زرین گیاه و … در بیش از ۲۰ هکتار زمین، کشت می دهد. این مجموعه به تازگی با برند هایار طب شرایطی را فراهم کرده تا به صورت مستقیم محصول را از کشاور به مصرف کننده برساند.

​مجموعه هایار طب، به نشانی اینترنتی http://hayar.ir با مدیریت حیدر عزیزی از سال ۹۱ فعالیت تخصصی خود را در حوزه کشاورزی شروع کرده و در سال ۹۷ موفق به کسب رتبه کشاورز نمونه در صنعت گیاهان دارویی در منطقه فریدن شده است. حیدر عزیزی با استفاده از شیوه آبیاری قطره ای، شناخت خاک، بهره وری درست و فعالیت در فصول مختلف، قادر به صرفه جویی حداکثری در بحث آبیاری و مالی شده است.در حال حاضر محصولاتی همچون هایار طب مجموعه ی تولید کننده انواع گیاهان دارویی، دمنوش ها و عرقیات گیاهی است. در فروشگاه هایار طب، امکان خرید محصولاتی مانند: زعفران، غنچه گل محمدی، گل ختمی، بادرنجبویه، گلاب، آویشن، پودر آویشن، زرین گیاه، سیاه دانه، عرق نعنا، نعنا، زیره سبز، گل گاوزبان، برای متقاضیان عزیز فراهم شده است . این مجموعه به تازگی با برند هایار طب شرایطی را فراهم کرده تا به صورت مستقیم محصول را از کشاور به مصرف کننده برساند.

جهت خرید گیاهان دارویی ، خرید دمنوش و عرقیات گیاهی از فروشگاه هایار با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

متقاضیان خرید عمده گیاهان دارویی میتوانند با ثبت سفارش خود در سایت هایار طب، انواع گیاهان دارویی، دمنوش ها و عرقیات گیاهی را از سراسر ایران به همراه بسته بندی مناسب و ارسال فوری دریافت کنند.

شماره تماس:۰۹۱۳۸۱۰۵۱۹۱

آدرس: اصفهان، چادگان، روستای علی عرب، خیابان نور، کوچه شیخ مفید، پلاک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان