اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203157317922886
در دسترس نیست

لوله مانیسمان با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

کد: 140203157317922886

، (اخبار رسمی): لوله مانیسمان که با نام لوله بدون درز یا سیملس هم شناخته می شود، یک نوع لوله فلزی است. این لوله با استفاده از کربن استیل، استنلس استیل (فولاد ضد زنگ) یا فولاد آلیاژی ساخته می شود.

لوله مانیسمان با قیمت مناسب از کجا بخریم؟
لوله مانیسمان با قیمت مناسب از کجا بخریم؟
لوله مانیسمان با قیمت مناسب از کجا بخریم؟
لوله مانیسمان با قیمت مناسب از کجا بخریم؟
در برخی مواقع، فرایند گالوانیزاسیون را بر روی لوله های مانیسمان انجام می دهند و با این کار مقاومت و استحکام لوله را افزایش می دهند. در طول این فرایند، لایه ای از zn مذاب بر روی سطح لوله ایجاد می شود. به این ترتیب، مقاومت و استحکام لوله افزایش می یابد. به طور کلی گالوانیزاسیون لوله ها بر روی قیمت آنها تاثیرگذار است. یعنی قیمت لوله گالوانیزه نسبت به لوله های معمولی گران تر می باشد.

 

لوله های مانیسمان به دلیل ویژگی های منحصربه فردی که دارند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. سطح این لوله ها صاف و یکنواخت است و هیچ گونه درز جوشی بر روی آنها وجود ندارد. به همین علت از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و می توانند در برابر شرایط جوی و عوامل خورنده به خوبی مقاومت کنند. لوله های مانیسمان یا همان لوله های بدون درز می توانند فشار و دمای بالا را تحمل کنند. امروزه در صنایع مختلفی مانند نفت، گاز و پتروشیمی، پالایشگاه، کشتی سازی، خودروسازی، دارویی، آبرسانی، غذایی، خطوط هیدرولیک و فشار قوی، صنعت هسته ای، هوا فضا، مبدل های حرارتی، لوله کشی و تاسیسات، آتش نشانی و ... از این نوع لوله استفاده می شود.

 

کاربردهای فراوان لوله مانیسمان باعث شده است تا همواره خریداران به دنبال لوله های مانیسمان با کیفیت و قیمت مناسب باشند. شاید بپرسید که لوله مانیسمان مرغوب و با قیمت مناسب را از کجا می توان خرید؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

 

مزایای استفاده از لوله مانیسمان

 

لوله های مانیسمان یا بدون درز را با استفاده از شمش های فولادی می سازند. فرایند تولید این لوله، سخت و پیچیده است. همان طور که قبلا گفتیم لوله های مانیسمان استحکام و دوام بالایی دارند. این امر باعث شده است تا در مصارف تحت فشار مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از مزایای لوله های مانیسمان، انعطاف پذیری بالای آنها است. به همین علت بسیاری از صنعتگران، این لوله ها را به شکل رزوه دار یا شیاردار تولید می کنند. مزایای لوله های مانسمان به این موارد محدود نمی شود.

 

مهم ترین و اصلی ترین مزیت این لوله ها، عدم وجود درز جوش در آن ها است که باعث شده تا لوله بسیار مقاوم باشد. لوله های مانیسمان، مقاومت مکانیکی، شیمیایی و حرارتی بالایی دارند. برای ساخت این لوله ها از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می شود تا بتوانند دما و فشار بالا را تحمل کنند. یکی دیگر از مزایای لوله های مانیسمان این است که آلودگی کمتری نسبت به لوله های پلاستیکی ایجاد می کنند.

 

استفاده از لوله های مانیسمان، بازدهی کار را افزایش می دهد. ضمن اینکه برای مدت طولانی می توان از این لوله های محکم و ضد زنگ استفاده کرد. از دیگر مزایای لوله های مانیسمان می توان به شکل پذیری مناسب، ماشینکاری آسان، استحکام کششی بالا، وزن مناسب و ... اشاره کرد.

 

نحوه ی تولید لوله مانیسمان

 

برای ساخت لوله های مانیسمان از شمش ها یا مقاطع چهارگوش فولادی استفاده می کنند. ابتدا آنها را برش می زنند و سپس در کوره های قوسی حرارت می دهند. این کوره ها را با استفاده از گاز، گرم می کنند. آنقدر شمش ها را حرارت می دهند تا کاملا نرم شوند. در این زمان، لوله آماده ی فرم دهی است. بعد از شکل دهی لوله، نوبت به سمبه کاری می رسد. در این مرحله، شمش به صورت لوله درمی آید. بعد از تابگیری لوله، آن را به اندازه ای که مشتری سفارش داده است برش می دهند. بعد از تست و بازرسی، لوله ها را بسته بندی می کنند.

 

 

 

مرکز فروش لوله مانیسمان

 

تا اینجا حتما به اهمیت لوله های مانیسمان در صنعت پی برده اید. اگر به دنبال خرید لوله مانیسمان با کیفیت و قیمت مناسب هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا با شرکت ماهان صنعت تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز آمادگی دارند تا به سوالات و ابهامات شما در مورد خرید انواع لوله پاسخ دهند. از طریق مشورت با آنها می توانید محصول مناسب را خریداری کنید.

 

ماهان صنعت یکی از شرکت های فعال در زمینه ی فروش لوله مانیسمان می باشد. این شرکت سال هاست که در حوزه ی عرضه و فروش لوله و اتصالات فعالیت می کند و با تلاش و کوشش متخصصین خود توانسته است تا نیازهای بسیاری از صنایع را برطرف نماید. از محصولات دیگری که توسط ماهان صنعت روانه بازار می شوند می توان به لوله گالوانیزه، لوله ساوه، لوله سپنتا و لوله مانیسمان اهواز اشاره کرد.

 

 

قیمت لوله مانیسمان چقدر است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که مشتریان در هنگام خرید به آن توجه می کنند، قیمت لوله مانیسمان است. به طور کلی نمی توان یک قیمت ثابت برای لوله مانسمان در نظر گرفت. چرا که قیمت این لوله به عوامل مختلفی مانند برند و شرکت سازنده، کیفیت لوله، جنس، قطر، طول و ضخامت، کاربری، استحکام، شرایط انتقال، روش ساخت، نوسانات نرخ ارز، قیمت آهن و ... بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت لوله مانیسمان، گالوانیزه، انواع لوله و اتصالات فقط کافی است تا با کارشناسان ماهان صنعت تماس بگیرید.

 

سخن پایانی

 

لوله های مانیسمان یکی از کاربردی ترین انواع لوله ها هستند که به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، مورد توجه صنایع مختلف قرار می گیرند. این لوله ها گزینه ی مناسبی برای افرادی هستند که استحکام و مقاومت لوله برای آنها اهمیت دارد. درست است که قیمت لوله مانیسمان نسبت به سایر لوله ها بیشتر است اما دوام و استحکام بالاتری دارد و برای مدت طولانی تری می توانید از آن استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان