اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203157318022887
در دسترس نیست

Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها

کد: 140203157318022887

، (اخبار رسمی): ساعت مچی کیو اند کیو، نمادی از "کیفیت و کمیت" است. دلیل محبوبیت ساعت‌های Q&Q تنوع در طراحی و در نظر گرفتن کیفیت به نسبت اقتصادی بودن قیمت آنهاست. اگر به دنبال خرید ساعت اقتصادی با طول عمر و کیفیت بالا هستید ادامه این مطلب به انتخاب درست شما کمک خواهد کرد.

Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها
Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها
Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها
Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها
Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها
Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها
Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها
Q&Q، نماینده ای از کیفیت در دنیای ساعت‌ها

برند Q&Q زیر مجموعه کمپانی بزرگ و معروف Citizen است. این برند توانست در مدت بسیار کوتاه به فروش ۲۰ میلیون دلاری در سال برسد و سهم قابل توجهی از بازار جهانی ساعت مچی را در اختیار بگیرد. می‌پرسید چطور؟ در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با تاریخچه ساعت Q&Q

برند نام آشنای کیو اند کیو در سال 1976 توسط "شوکوشا شیمین" در ژاپن و به عنوان زیر مجموعه‌ای از کمپانی سیتیزن شروع به کار کرد.  نام کیو اند کیو تشکیل شده از دو کلمه “Quality & Quantity” به معنای “کیفیت و کمیت” است که به طرز کاملا هدفمند و باهوش بسیار بالا نشان دهنده اهداف والای سیتیزن در طراحی و توسعه این برند است. خیلی زود و تنها در 46 سال به عنوان یکی از برندهای تولید کننده انواع سبک ساعت‌ها از ساعت دیجیتالی گرفته تا آنالوگ و … به محبوبیت جهانی رسید. هدف اصلی Q&Q ساخت ساعت‌های با کیفیت و مقرون به صرفه بود که همه مردم توانایی دسترسی به آنها را داشته باشند. برای ایجاد حس اطمینان در کیفیت ساعت کیو اند کیو، این کمپانی مانند بسیاری از برندهای مطرح موتور ساعت‌ها را از بهترین کمپانی‌های سازنده موتور تهیه می‌کند. کیو اند کیو هم از موتور میوتای ژاپن که دارای کیفیت و دقت بالایی است در ساعت مچی‌هایش استفاده می‌کند.

ویژگی‌های برتر در ساعت مچی کیو اند کیو

اگر شما قصد خرید از این برند را دارید، باید بدانید با خرید ساعت مچی کیو اند کیو این موارد تضمین شده هستند:

●        قیمت مقرون به صرفه و تضمین شده به نسبت کیفیت ساعت

●        طول عمر و کیفیت بالای محصولات با توجه به نظارت کمپانی سیتیزن

●        طراحی‌های مینیمال و مطابق مد روز که برای هر استایل و سلیقه‌ای کاربردی است

●        استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در بعضی ساعت‌های کیو اند کیو (مانند قابلیت سولار)

 

ساعت کیو اند کیو و دسته بندی‌هایش:

اگر بخواهیم ساعت‌های کیو اند کیو را دسته بندی کنیم صرف نظر از اینکه این برند در ساخت ساعت مردانه، ساعت زنانه و حتی ساعت بچگانه طراحی‌های حرفه‌ای دارد، به این 3 بخش کلی می‌توانیم تولیداتش را تقسیم کنیم:

1.       ساعت دیجیتالی کیو اند کیو

2.       ساعت آنالوگ کیو اند کیو

3.       و ساعت خورشیدی کیو اند کیو

 

این برند ساعت ژاپنی، در ساخت ساعت‌های دیجیتالی و آنالوگ همان عملکردی را دارد که شما از هر برند ساعت مچی اورجینال انتظار خواهید داشت. به خصوص ساعت دیجیتالی‌های این برند در بین افرادی که به ساعت دیجیتال علاقه دارند جایگاه ویژه‌ای دارند. اما در خصوص تولید ساعت خورشیدی یا همان سولار باید بگوییم اینجا همان نقطه قوت برند کیو اند کیو است. Q&Q در ساخت ساعت سولار هم عملکرد بسیار خوبی داشته. این نوع ساعت‌ها در برند کیو اند کیو با یکبار شارژ شدن توسط نور مستقیم یا نور محیط، تا چند ماه نیاز به شارژ مجدد ندارند. کیو اند کیو اولین ساعت‌های خورشیدی‌اش را در سال 1995 توانست تولید و روانه بازار کند.

معرفی سبک‌های متفاوت ساعت مچی Q&Q

همانطور که گفتیم این برند ژاپنی به فکر همه است. از بزرگتر‌ها تا افراد کوچک که به دنیای ساعت علاقه دارند. جدا از اینکه برای خرید ساعت مردانه یا زنانه می‌توانید این برند را انتخاب کنید، برای خرید ساعت بچگانه هم دست شما باز است. کیو اند کیو بصورت حرفه‌ای در طراحی و تولید ساعت‌های بچگانه فعالیت دارد. در ادامه از 3 دسته بندی جنسیتی این برند 3 مدل ساعت پرفروش کیو اند کیو را به شما معرفی می‌کنیم:

ساعت بچه گانه کیو اند کیو مدل VR41J009Y:

اگر به دنبال خرید یا هدیه دادن ساعت مچی بچگانه هستید، کیو اند کیو یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه است. سبک طراحی‌های ساعت بچگانه کیو اند کیو به قدری جذاب است که حتی بزرگسالان هم در زمان انتخاب و خرید آن به وجد می‌آیند. کیو اند کیو برای هر سنی طراحی مختص به خودش را دارد. این مدل ساعت بچگانه‌ای که معرفی کردیم، سبک طراحی‌اش هم برای پسران و هم دختران مناسب است. استفاده از متریال مرغوب پلاستیک سبک موجب سبک شدن وزن ساعت شده. پس در نتیجه بچه‌ها با پوشیدن ساعت سنگینی حس نخواهند کرد. نکته جالب و قابل اهمیت در این مدل، میزان مقاومت در برابر آب ساعت است. این ساعت ضد آب برای شنا در عمق کم آب یعنی استخر، مقاومت دارد.

ساعت زنانه کیو اند کیو مدل QB99J208Y:

به دنبال خرید یک ساعت زنانه شیک و ارزان قیمت هستید که به عنوان اکسسوری روزانه از آن استفاده کنید؟ این ساعت مچی زنانه کیو اند کیو انتخاب مناسب برای شماست. انتخاب یک ساعت بند فلزی زنانه برای موقعیت‌های کاری یا حتی دانشجویی به استایل شما استحکام می‌بخشد. طراحی ساده و مینیمال این ساعت مچی دخترانه، دست شما را برای ست کردن با انواع لباس‌هایتان باز نگه میدارد. قیمت این مدل به نسبت کیفیت و طراحی زیبایی که دارد، توجیه پیدا می‌کند.

ساعت مردانه کیو اند کیو GW87J012Y:

فرقی نمی‌کند استایل شما کلاسیک و رسمی است یا اسپرت و ورزشی! کیو اند کیو برای همه استایل‌ها ساعت‌های با طراحی روز روانه بازار کرده. مثل این مدل ساعت مردانه اسپرت از کیو اند کیو که ظاهر و قابلیت‌های یک ساعت ورزشی کامل را دارد. ظاهر این مدل به ساعت g shock کاسیو نزدیک است با این تفاوت که قیمت بسیار پایین‌تری دارد. قابلیت‌های به کار رفته در ساعت مانند: کرنوگراف، نور پس زمینه، زنگ هشدار، نمایش دو زمان، تقویم کامل و … با عملکرد دقیق شما را همراهی می‌کنند.

 

قیمت ساعت کیو اند کیو اورجینال:

رنج قیمت ساعت‌های کیو اند کیو برای هدیه دادن ساعت مچی یا خرید یک ساعت روزمره بسیار مناسب است. اگر بودجه مد نظر شما برای خرید ساعت مچی اورجینال زیر 2 میلیون می‌باشد، حتما این برند پیشنهادات مناسبی برای شما دارد. هنگام خرید ساعت کیو اند کیو اورجینال حتما به نمایندگی که قصد خرید از آن را دارید دقت کنید. ایران تایمر اولین فروشگاه و سایت ساعت مچی اورجینال در ایران است که با سابقه بیش از 1 دهه یک مرجع مطمئن برای دوستداران ساعت محسوب می‌شود. ایران تایمر نه تنها نمایندگی برند کیو اند کیو است، بلکه دارای نمایندگی بیش از 250 برند مطرح جهانی می‌باشد. در فروشگاه ایران تایمر می‌توانید تنوعی عظیم از به روز‌ترین ساعت‌ها و محبوب‌ترین برند‌های جهانی را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با مشاوره رایگان از این مجموعه خریداری کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس