اطلاعات تماس
  • 011542*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203167318122885
در دسترس نیست

گزارش عملکرد سالانه شرکتMelk20 و اهداف آتی

کد: 140203167318122885

، (اخبار رسمی): شرکت Melk20که از شرکت‌های فعال در زمینه فروش املاک و مستغلات و خودرو در ایران است گزارش عملکرد و فعالیت های خود در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

گزارش عملکرد سالانه شرکتMelk20 و اهداف آتی
بهترین سایت فروش زمین ، ویلا و آپارتمان Melk20

سرعت فروش زمین ، ویلا آپارتمان و خودرو ی خود را در Melk20 تجربه کنید. بهترین سایت فروش املاک و مستغلات و خودرو در کشور

به گزارش روابط عمومی Melk20، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه توانسته رکورد سرعت فروش زمین و ویلا، را در این سال محقق کند.

بر اساس این گزارش همچنین  بیشترین ثبت آگهی بصورت مستقیم از مالک  از اهم دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود.
(سعید نشتاابراهیمی)، مدیرعامل Melk20، با تایید این مطلب درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل این رشد تبلیغات گسترده و مستمر املاک ثبت شده در سایت و اپلیکیشن Melk20 بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: ما روز به روز مسمم تر و با اهدافی والاتر به فعالیت هایمان در این عرصه ادامه خواهیم داد.

وی در زمینه برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده افزود: بزودی قابلیت های جدیدی به سایت و اپلیکیشن اضافه خواهد شد که قدمی بلند در راستای ارائه خدمات نوین به مشتریانمان خواهد بود.
سعید نشتاابراهیمی، درباره روندهای صنعت فروش املاک و مستغلات در سال آینده نیز گفت: هوش مصنوعی در تمامی کسب و کار ها ورود کرده و تحولی عظیم در خدمات رسانی به مشتریان به وجود آورده است که ما نیز از این این قافله عقب نخواهیم ماند.

گفتنی است شرکت Melk20  فعالیت خود را با تمرکز بر سرعت در فروش املاک و ارائه خدماتی حرفه ای و انجام تبلیغاتی گسترده و مستمر تا فروش املاک مشتریان خود  آغاز کرد. 

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس Melk20.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Melk20

اطلاعات تماس
  • 011542*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان