اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203187323022905
در دسترس نیست

5 برند برتر لباس زنانه و مردانه ایرانی

کد: 140203187323022905

، (اخبار رسمی): صنعت مد و پوشاک به شدت در حال تغییر است. برندهای بزرگ خارجی با تاریخچه طولانی در این عرصه فعالیت دارند. البته، برندهای ایرانی فعال در این حوزه توانسته‌اند با دیدی جدید، بازار مد و لباس ایران را تحت تأثیر قرار دهند. در این مقاله 5 برند برتر لباس زنانه و مردانه ایرانی معروف باکیفیت را معرفی میکنیم.

3 برند برتر لباس زنانه و مردانه ایرانی
برند برتر لباس زنانه و مردانه ایرانی

بازار مد و پوشاک از جمله زمینه هایی است که مدام در حال تغییر است. با تحول عادات پوششی مردم، سلیقه افراد، رنگ و مدلهای ترند، اتفاقات جهان یا حتی تغییر فصل، لباس هایی که هر شخص می‌پوشد هم متفاوت می‌شود. برند های خارجی تاریخچه بیشتر و ید طولایی در زمینه لباس و پوشاک دارند و سال ها است تلاش کرده اند با تولیدات خود در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشند. فشن شو ها و رویداد های جذاب صنعت مد هم همیشه پرطرفدار بوده اند. اهمیت لباس خیلی بیشتر از تصور ما است. بسیاری از مواقع، افراد مشهور و اثر گذار از لباسی که می‌پوشند استفاده می‌کنند تا پیام خود را به دیگران برسانند. در همین راستا، برندهای ایرانی متعددی در سال های اخیر شکل گرفته اند. هر کدام از این برند ها به سهم خود تلاش کرده اند بازار مد و لباس ایران را متحول کنند.

شاید بیست سال پیش نمی‌توانستید این همه برند پوشاک داخلی با تنوع بالا و تولیدات با کیفیت را ببینید. البته، از هر جنبه ای که نگاه کنیم، این تغییر به نفع همه است. هم مشتریان موقع خرید لباس، گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند و هم از تولیدات داخل حمایت می‌شود. از طرفی، قیمت کالایی که داخل ایران تولید می‌شود، معمولاً ارزان تر از لباس های خارجی است. در عین حال هم این لباس ها سازگاری بیشتری با ترند های پوشاک یا عرف پوشش در ایران دارند. بنابراین، خرید از آن ها می‌تواند به تجربه ای متفاوت و لذت بخش تبدیل شود. بسیاری از این برندهای ایرانی لباس زنانه و مردانه فروشگاه مستقل خود را دارند. این فروشگاه ها هم به صورت شعبه های حضوری و هم سایت های مختلف وجود دارند. بسیاری از مواقع هم می‌توانید لباس های خود از برندی که می‌خواهید را در سایت های بزرگ فروش پوشاک مانند بانی مد و دیجی استایل پیدا کنید. در ادامه، با بهترین برند ایرانی لباس برای خانم ها و آقایان آشنا می‌شویم. با خرید از این برندها بدون اینکه هزینه های هنگفت برای لباس صرف کنید، شیک و خوشپوش دیده می‌شوید. تمامی این برندها و بیشتر از آن را هم با کد تخفیف بانی مد برای خرید لباس می‌تواند بخرید.

بادی اسپینر

بادی اسپینر بادی اسپینر به عنوان یک برند لباس مردانه در ایران از سال 1386 کار خود را شروع کرد و پس از مدتی تولیدات خود را به لباس های زنانه نیز گسترش داد. سالها تجربه در زمینه مد و پوشاک بادی اسپینر را به یکی از شناخته شده ترین برندهای لباس ایران تبدیل کرده است. همگام بودن با مد روز، خلاقیت، تنوع در انواع لباس ها و کیفیت بالا از جمله شاخصه های این برند است. بازه قیمت اجناسی که در سایت یا فروشگاه های این برند عرضه می‌شوند، گسترده است. هر فصل می‌توانید کالکشن لباس های جدید را مشاهده کنید. در بخش های فروش ویژه پوشاک تک سایز هم به محصولاتی دسترسی خواهید داشت که با قیمت کمتری قابل خرید اند.

برند آر ان اس

برند آر ان اس نمی‌شود راجع به بهترین برند ایرانی لباس صحبت کنیم و نامی از آر ان اس (RNS) نبریم. شروع فعالیت این مجموعه به سال 1389 باز می‌گردد. مانند بسیاری دیگر از برند های معتبر، این مجموعه هم نزدیک شدن به استاندارد های بین المللی مد و قرارگیری در بازارهای جهانی را یکی از اهداف خود قرار داده است. سبک همه لباس های RNS برای خانم ها و آقایان کژوال و غیر رسمی‌بوده و برای سنین 25 تا 45 سال مناسب است. مشتری مداری هم یکی از مهم ترین ارزش های این برند است. استفاده از پارچه های با کیفیت، خلاقیت در طراحی و تولید منظم از نقاط قوت این برند است. ار ان اس در تهران، بجنورد، کرج، اهواز و ... 9 شعبه برای ارائه خدمات حضوری دارد. علاوه بر این هم، محصولات آن در سایت خود این مجموعه، فروشگاه بانی مد و ... هم به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که اجناس موجود به صورت کالکشن های فصلی طراحی شده و در همه شعب مجازی و حضوری یکسان است.

برند لباس ورزشی ایرانی هالیدی

برند لباس ورزشی ایرانی هالیدی هالیدی را میتوان از با سابقه ترین برند های لباس ایرانی دانست که کار خود را با پوشاک زنانه شروع کرد. در حال حاضر و با گذشت بالغ بر 28 سال از فعالیت این مجموعه، لباس های مردانه و بچگانه هم بخش مهمی‌از محصولات آن را تشکیل می‌دهند. هالیدی را می‌توانید در بسیاری از شهر ها مانند تهران، اصفهان، رشت، تبریز، البرز، مازندران، شیراز و ... پیدا کنید. البته، امکان خرید آنلاین هم همیشه وجود دارد. کافیست نام برند را در گوگل جستجو کنید. یکی از نقاط قوت و تمایز های هالیدی با دیگر برند ها در تولید لباس های اسپرت است. مدل های مدرن متناسب با سلیقه های متفاوت سبب شده این فروشگاه انتخاب بسیاری از افراد شیک پوشی باشد که به استایل خود اهمیت می‌دهند. در کنار لباس ها، انواع کیف و کفش و اکسسوری های مختلف هم در این سایت عرضه می‌شوند. با تخفیفات دیجی استایل هم می‌توانید خریدی ارزان از این برند داشته باشید.

برند لباس ایرانی سله بن

سله بن یکی از بهترین برند های لباس ایرانی است که از سال 1389 پا به عرصه مد در ایران گذاشت. هدف از تأسیس سله بن این بود که همه اعضای خانواده بتوانند لباس های مورد نیاز خود را با کیفیتی در خور و قیمتی مناسب تهیه کنند. سله بن برندی ایرادی است؛ اما همیشه سعی داشته در طراحی ها و تولیدات خود معیار های استاندارد جهانی مد را در نظر بگیرد. به همین دلیل هم لباسی که از فروشگاه های این برند تهیه می کنید، استایل شیکی به شما می بخشد که در موقعیت های مختلف قابل استفاده است. سبک مینیمال بسیاری از مدل ها هم آن ها را برای همه سلایق مناسب کرده است. تولیدات این برند در دسته بندی های زنانه، مردانه و بچگانه جا می گیرند. همه این اجناس نیز در وبسایت یا شعبه های حضوری سله بن به فروش می رسند. شهر هایی که این برند در آن ها شعبه دارد عبارت اند از تهران، مازندران، اصفهان، مشهد، البرز، همدان، اهواز و رشت.

برند ایرانی لباس تن درست

تن درست برند تولید کننده لباس هایی است که بیشترین سازگاری را با طبیعت داشته باشند. تن درست جایی است برای آن دسته از افرادی که احترامی ویژه برای طبیعت و سلامت بدن خود قائل هستند. در راستای همین شعار، همه محصولاتی که از تن درست خریداری می کنید، از الیاف طبیعی تولید شده اند تا بیشترین احساس نزدیکی را با طبیعت داشته باشید. لباس هایی که توسط این برند  طراحی می شود در دو دسته زنانه و مردانه به فروش می رسند. المان های سنتی و فرهنگی ایرانی روی لباس ها از مشخصه های این برند است. یکی از مزیت های تن درست، تولید پوشاک در رنگ ها مختلف است. دست روی هر مدلی که بگذارید، در چندین رنگ مختلف عرضه شده و می توانید رنگ دلخواه خود را از میان آن ها انتخاب کنید. حتی، سفارش پارچه هم از قسمت جامه درست ممکن شده است. اگر ساکن تهران اصفهان، کرمان، سیرجان، بندرعباس، اهواز یا مشهد باشید، امکان خرید حضوری را هم خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس