اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203197324422883
در دسترس نیست

بهترین بازی های آنلاین مافیا

کد: 140203197324422883

، اصفهان , (اخبار رسمی): بازی مافیا، یک بازی گروهی، استدلالی و معمایی است که برای شروع نیاز به حضور حداقل ۵ نفر دارد. در این بازی، قرار است اعضای گروه را به دو گروه "شهروندان" و "مافیا" تقسیم کنید. هدف شهروندان پیدا کردن و حذف تمامی اعضای مافیای مخفی است، در حالی که مافیا سعی دارد خود را مخفی نگه داشته و شهروندان را حذف کند

بهترین بازی های آنلاین مافیا
بهترین بازی های آنلاین مافیا

تجربه نشان داده است که انسان‌ها به طور ذاتی علاقه‌مند به تعامل اجتماعی و شرکت در فعالیت‌های گروهی هستند. از جمله فعالیت‌هایی که همواره جذاب بوده، بازی‌های گروهی محسوب می‌شوند. در سال‌های اخیر، بازی گروهی مافیا به دلیل جذابیت و اعتیادآور بودن، محبوبیت زیادی کسب کرده است. امروزه کمتر کسی است که تجربه شرکت در یک بازی مافیا را نداشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی و مجازی شدن بسیاری از فعالیت‌ها، شرکت‌های ایرانی نیز این بازی را به صورت آنلاین طراحی و تولید کرده‌اند.

با توجه به اینکه همیشه دوستان در دسترس نیستند و جمع کردن یک گروه برای بازی گاهی کار ساده‌ای نیست، بازی‌های آنلاین می‌توانند پیشنهاد خوبی باشند. البته در بازی حضوری لذت بیشتری به همراه داریم، اما بازی آنلاین نیز مزایای خود را دارد. در این مقاله، بهترین بازی‌های آنلاین مافیا را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید این بازی جذاب را به صورت آنلاین تجربه کنید. امیدواریم که تجربه‌ی لذت بخشی را با این بازی‌ها داشته باشید.

 آشنایی مختصر با بازی مافیا

بازی مافیا یک بازی گروهی، استدلالی و معمایی است که برای شروع آن حداقل باید ۵ نفر حضور داشته باشند. در این بازی، اقلیت آگاه از شرایط (مافیا) در برابر اکثریت نا آگاه (شهروندان) قرار می‌گیرد و در واقع، این بازی یک نبرد نامرئی و پویاست.

علاوه بر سرگرمی، بازی مافیا فعالیتی برای تقویت فن بیان، افزایش هوش اجتماعی و تمرین حفظ آرامش و صحبت کردن با استدلال های منطقی محسوب می‌شود. در ساده‌ترین نوع بازی، بازیکنان به دو گروه مافیا و شهروند تقسیم می‌شوند و در نسخه های حضوری، یک شخص ناظر یا گرداننده باید حضور داشته باشد تا نقش ها را تقسیم کند و سپس روند بازی را مدیریت کند. در نسخه های آنلاین مافیا، نرم‌افزار وظیفه تقسیم نقش ها و مدیریت بازی را بر عهده دارد. پس از تقسیم نقش ها، اعضای مافیا در اولین شب بازی با یکدیگر آشنا می‌شوند. اما نکته هیجان انگیز اینجاست که شهروندان به جز نقش خود، از هیچ نقشی مطلع نیستند. در طول بازی، شهروندان باید با استدلال های منطقی و پیگیری با دقت، سعی کنند نقش های مافیایی را شناسایی کنند و به اعضای مافیا رأی منفی دهند. از طرف دیگر، اعضای مافیا هم تلاش می کنند خود را شهروند نشان دهند تا اطمینان بخشی به شهروندان بیشتر شود و هویت خود را پنهان کنند.

مافیا چگونه بازی می شود؟

در بازی مافیا، بخش شب و روز به طور متناوب دنبال می‌شود. در بخش شب، نقش های هر بازیکن توسط گرداننده به صورت محرمانه اعلام می‌شود و فقط اعضای مافیا پس از دستور راوی می‌توانند چشمان خود را باز کنند. این بازیکنان برای گمراه کردن شهروندان و حذف یک شهروند از بازی با یکدیگر مشورت می‌کنند.

در بخش روز، تمام بازیکنان باید در دفاع از خودشان صحبت کنند و اتهام مافیا بودن را از خود دور کنند. پس از صحبت کردن، برخی از بازیکنان شخصی را به عنوان مافیا انتخاب می‌کنند و در مورد آن فرد رای گیری می‌شود. اگر اکثریت بازیکنان رأی به مافیا بودن بدهند، فرد حذف می‌شود. هدف شهروندان در بازی، شناسایی نقش های مافیایی و حذف آن‌هاست. اگر توانایی تشخیص نقش های مافیایی با استفاده از تیزهوشی و دقت را داشته باشند، می‌توانند در نهایت پیروز بازی باشند. در غیر این صورت، مافیا با حذف شهروندان پیروز می‌شود. همچنین باید به‌یاد داشت که هرچه تعداد افراد بیشتر شود، نقش‌های فرعی بیشتری به بازی اضافه می‌شود و بازی بسیار هیجان‌انگیز‌تر خواهد شد. در بهترین بازی‌های آنلاین مافیا، معمولاً تعداد نقش‌های زیادی وجود دارد و بازی بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. در نتیجه، حضور حداقل ۵ نفر در بازی الزامی است، اما سقفی برای تعداد وجود ندارد.

در ادامه بازی دهات،  بازی آنلاین مافیا دورهمی، مافیا در شهر، بازی آنلاین و صوتی شب های مافیا، بازی آنلاین مافیا حرفه ای را معرفی خواهیم کرد. برای مطالعه به ۱۰ بهترین بازی های آنلاین مافیا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانال تخفیف

سایت کانال تخفیف (آف چنل)، به عنوان یک مرجع اشتراک‌گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف برای فروشگاه‌های آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی شناخته می‌شود. با همکاری استارت‌آپ‌ها، این سایت انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره‌های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان خود می‌رساند. دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، تپسی، سینماتیکت، اسنپ اکسپرس، آی اپس، بانی مد، علی بابا، فیلیمو، نماوا، اسنپ مارکت، بیمه بازار، باسلام و ازکی از جمله فروشگاه‌هایی هستند که در این سایت دارای کد تخفیف هستند. کاربران این سایت می‌توانند با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان به جدیدترین کد تخفیف‌ها در گروه‌های مختلف از جمله تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، اپراتورهای مخابراتی، موسیقی و سینما، گردشگری، مد و پوشاک، کتاب و کتابخوانی دسترسی پیدا کنند. این سایت با استفاده از بستر تبلیغ بر پایه بن تخفیف، به فروشگاه‌ها در رقابت با سایر همتایانشان کمک می‌کند تا بازدید و آمار فروش خود را افزایش دهند. چنین کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی، علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی دارد. به این ترتیب، کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خرید ارزان‌تر در ذهن مشتریان، بهبود وضعیت فروش و رونق کسب‌وکارهای آنلاین را تضمین می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح