اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204287395322883
در دسترس نیست

ارسال رایگان دیجی کالا 1402

کد: 140204287395322883

، اصفهان , (اخبار رسمی): ارسال رایگان دیجی کالا در سال 1402 حذف شده است؟ در این مطلب به بررسی سقف ارسال رایگان دیجی کالا و شرایط آن برای سفارش انواع محصولات می پردازیم. اگر به دنبال راه رایگان کردن هزینه ارسال از دیجیکالا هستید این مطلب را از دست ندهید.

ارسال رایگان دیجی کالا 1402
ارسال رایگان دیجی کالا 1402

ارسال رایگان همواره یکی از مهم‌ترین عوامل ترغیب افراد به انتخاب یک فروشگاه آنلاین بوده است. به عبارت دیگر، هزینه ارسال سفارشات از بزرگترین مشکلاتی است که مردم هنگام خرید اینترنتی با آن مواجه می‌شوند. بسیاری از افراد هر چقدر هم که هزینه خریدشان زیاد نباشد، از اضافه شدن هزینه ارسال به فاکتور راضی نیستند. به همین دلیل، بسیاری از فروشگاه‌ها، از جمله دیجی کالا، امکان ارسال رایگان را برای خریداران خود فراهم می‌کنند. البته، با توجه به تغییرات سیاست‌های فروشگاه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف، این شرایط نیز دچار تحولاتی می‌شود. در میانه سال ۱۴۰۱ تغییراتی در شرایط ارسال رایگان دیجی کالا اعمال شد. به نظر می‌رسد که این روند در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه داشته باشد. در ادامه، هزینه ارسال سفارشات از دیجی کالا را بررسی خواهیم کرد.

سقف ارسال رایگان دیجی کالا ۱۴۰۱

در روش معمولی‌تر، حداکثر مبلغ خرید برای انتفال هزینه پست در دیجی کالا یا سایر فروشگاه‌های آنلاین، به توجه به مبلغ خرید تعیین می‌شود. به عبارت دیگر، باید قیمت محصولاتی که سفارش می‌دهید، به حد مشخصی برسد تا هزینه ارسال از شما دریافت نشود. برخی سایت‌ها نیز ممکن است به صورت پلکانی عمل کنند و با افزایش قیمت سفارش به طور مرحله‌ای کاهش هزینه ارسال را تا رایگان شدن آن، اعمال کنند. به عنوان مثال، اگر حداکثر مبلغ برای فروشگاهی ۶۰۰ هزار تومان باشد، با سفارش ۴۰۰ هزار تومانی، تنها نیمی از هزینه را از شما دریافت می‌کنند.

یکی از سؤالات متداول افراد این است که سقف ارسال رایگان دیجی کالا در سال ۱۴۰۱ چقدر بوده است؟ به طور کلی، این مبلغ برای گروه‌های مختلف محصولات در این فروشگاه متفاوت است. همچنین، حد نصاب سبد خرید در دیجی کالا در زمان‌های مختلف تغییر می‌کند. دلیل این امر معمولاً به مواردی مانند افزایش تورم، افزایش هزینه پست تعیین شده توسط اداره پست، بهبود بسته‌بندی و هزینه حمل و نقل برمی‌گردد. علاوه بر این، هزینه‌های ارسال شما بسته به حجم سفارشات و اینکه از انبار دیجی کالا ارسال می‌شود یا فروشنده آن را به صورت مستقیم ارسال می‌کند نیز متفاوت خواهد بود.

در سال ۱۴۰۱، حداقل میزان خرید برای ارسال رایگان دیجی کالا در کالاهای سوپرمارکتی ۳۰۰ هزار تومان بود، در حالی که حداکثر مبلغ برای ارسال رایگان دیجی کالا برای سفارشات سایر اجناس ۵۰۰ هزار تومان بود. هزینه پست برای سفارشات زیر ۵۰۰ هزار تومان، ۳۹ هزار تومان و برای کالاهای سوپرمارکتی کمتر از ۳۰۰ تومان محاسبه می‌شد. البته، باید به‌یاد داشت که ک

کالاهای سنگین یا بزرگ در هیچ‌یک از این گروه‌ها قرار نمی‌گیرند و در صورت سفارش این نوع اقلام، لازم است که کرایه ارسال به صورت جداگانه پرداخت شود. هزینه ارسال نیز بسته به اینکه ارسال توسط دیجی کالا یا با استفاده از باربری انجام شود، کمتر یا بیشتر خواهد بود. همچنین، کاربران جدید نیز برای ثبت اولین سفارش خود هزینه ارسال پرداخت نمی‌کنند.

حذف ارسال رایگان دیجی کالا ۱۴۰۱

همان‌طور که اشاره شد، حداقل مبلغ خرید برای انتفال هزینه ارسال رایگان دیجی کالا ۵۰۰ هزار تومان بود. با توجه به دلایل مذکور و تغییر سیاست‌های این فروشگاه، از آبان ماه سال ۱۴۰۱، این شرایط تغییر کرد. می‌توان گفت که حالا ارسال رایگان دیجی کالا، حتی با در نظر گرفتن سقف خرید، تقریباً لغو شده است. این فروشگاه با طرحی به نام "یکپارچه‌سازی هزینه ارسال" سعی کرده است که هزینه ارسال را برای تمام سفارشات یکسان کند. به عبارت دیگر، با افزایش مبلغ خرید، کرایه پست شما کاهش نخواهد یافت. علاوه بر این، بدون توجه به حجم سفارش، شما همچنان هزینه یکسانی را پرداخت خواهید کرد.

هزینه ارسال، بسته به نوع سفارش، متفاوت خواهد بود. به طور کلی، سفارش‌های معمولی، سوپرمارکتی، کالاهای بزرگ و سنگین، تحویل حضوری و ارسال مستقیم فروشنده انجام می‌شوند. هزینه ارسال برای سفارش‌های معمولی و مرسولات پستی ۳۹ هزار تومان و برای سفارش‌های سوپرمارکتی ۱۹ هزار تومان است. کالاهای شناخته‌شده به عنوان کالاهای سنگین یا ارسال مستقیم توسط فروشنده نیز بدون تغییر باقی می‌مانند. اگر تحویل حضوری را انتخاب کنید، هزینه ارسال ۱۰ هزار تومان خواهد بود. جمع‌بندی این موارد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

ارسال رایگان دیجی کالا

نوع سفارشهزینه ارسال
سفارش عادی۳۹,۰۰۰
سفارشات سوپر مارکتی۱۹,۰۰۰
مرسوله های پستی۳۹,۰۰۰
تحویل حضوری۱۰,۰۰۰
کالا های بزرگ و سنگینبدون تغییر (از ۲۵ تا ۱۲۰ هزارتومان)
ارسال توسط فروشندهبدون تغییر
کاربران دیجی پلاسرایگان (۴ بار در ماه)

چطور هزینه ارسال دیجی کالا را رایگان کنیم؟

با توجه به افزایش هزینه پست در دیجی کالا، بسیاری از کاربران به دنبال راه‌حل‌هایی هستند تا هزینه ارسال دیجی کالا را کاهش دهند یا به صورت رایگان دریافت کنند. روش‌های مختلفی برای لغو هزینه‌های پستی و رایگان کردن ارسال دیجی کالا وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا برای ارسال رایگان است. همچنین، می‌توانید عضویت دیجی پلاس را تهیه کنید. اعضای دیجی پلاس دیجی کالا با پرداخت یک مبلغ ماهانه از مزایای متعددی برخوردار می‌شوند و یکی از این مزایا ارسال رایگان است. اعضا این بخش می‌توانند بدون توجه به حجم یا مبلغ سفارش خود، ۴ بار در ماه به صورت رایگان سفارش خود را دریافت کنند. با توجه به اینکه دیجی کالا در سال ۱۴۰۲ ارسال رایگان برای سفارش‌های بالای ۵۰۰ هزار تومان را لغو کرده است، عضویت در دیجی پلاس می‌توانند فرصت مناسبی برای کاهش هزینه‌های پستی باشند.
منبع: ارسال رایگان دیجی کالا کانال تخفیف

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانال تخفیف

سایت کانال تخفیف (آف چنل)، به عنوان یک مرجع اشتراک‌گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف برای فروشگاه‌های آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی شناخته می‌شود. با همکاری استارت‌آپ‌ها، این سایت انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره‌های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان خود می‌رساند. دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، تپسی، سینماتیکت، اسنپ اکسپرس، آی اپس، بانی مد، علی بابا، فیلیمو، نماوا، اسنپ مارکت، بیمه بازار، باسلام و ازکی از جمله فروشگاه‌هایی هستند که در این سایت دارای کد تخفیف هستند. کاربران این سایت می‌توانند با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان به جدیدترین کد تخفیف‌ها در گروه‌های مختلف از جمله تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، اپراتورهای مخابراتی، موسیقی و سینما، گردشگری، مد و پوشاک، کتاب و کتابخوانی دسترسی پیدا کنند. این سایت با استفاده از بستر تبلیغ بر پایه بن تخفیف، به فروشگاه‌ها در رقابت با سایر همتایانشان کمک می‌کند تا بازدید و آمار فروش خود را افزایش دهند. چنین کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی، علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی دارد. به این ترتیب، کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خرید ارزان‌تر در ذهن مشتریان، بهبود وضعیت فروش و رونق کسب‌وکارهای آنلاین را تضمین می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی