اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203207325222894
در دسترس نیست

آهن لینک تامین کننده انواع مقاطع فولادی (میلگرد، تیرآهن، ورق و ...)

کد: 140203207325222894

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه آهن لینک در زمینه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی از سال 1383 مشغول به فعالیت می باشد و طی این سال ها با کارخانه های تولید کننده زیادی همکاری داشته است. همین امر سبب شده تا نیاز محصولات فولادی مشتریان را در سراسر کشور مهیا سازد.

آهن لینک تامین کننده انواع مقاطع فولادی (میلگرد، تیرآهن، ورق و ...)
خرید مقاطع فولادی خرید میلگرد قیمت میلگرد خرید ورق خرید ورق فولادی محصولات فولادی آهن لینک تیرآهن

شرکت آهن لینک تامین کننده انواع محصولات و مقاطع فولادی در خدمت مشتریان عزیز خواهد بود.

شرکت آهن لینک تامین کننده انواع محصولات و مقاطع فولادی در خدمت مشتریان عزیز خواهد بود.
این شرکت از سال 1383 در ابتدا در زمینه خرید و فروش آهن آلات و اکنون در زمینه تامین مقاطع فولادی مشغول به فعالیت می باشد.
در طی این سال ها با کارخانه های داخلی تولید کننده انواع مقاطع نظیر میلگرد، ورق فولادی، تیرآهن، نبشی، ناودانی و ... همکاری داشته و همین امکان سبب گردیده تا نیاز مشتریان خود در راستای خرید محصولات فولادی مرتفع سازد.

مجموعه آهن لینک در تلاش است تا خرید میلگرد و مقاطع فولادی را تا حد زیادی برای مشتریان راحت سازد. از همین رو خریداران کافیست تا با شماره 02143000555 تماس حاصل فرمایند. هم چنین خریداران عزیز میتوانند در رابطه با خرید محصولات فولادی مدنظر خود از کارشناسان مجموعه مشورت بگیرند و ابهامات خود را با افراد متخصص ما در میان بگذارند.

هم چنین تامین کننده اهن لینک تلاش خود را نموده تا فرآیند خرید میلگرد، ورق، تیرآهن و دیگر مقاطع را تا حد زیادی کوتاه تر سازد. به این ترتیب که از زمان سفارش مشتری تا زمان تحویل کم ترین زمان ممکن صرف گردد. معمولا تحویل کالا از 1 الی 7 روز کاری برای مشتریان  زمان خواهد برد.

بازرگانی ها و تامین کننده های زیادی وجود دارند که در زمینه تامین مقاطع فولادی در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.
نکته ای که در این میان باید بدان توجه نمود این است که اگر قصد خرید محصولات فولادی از این تامین کننده ها را دارید حتما حتما از اعتبار و قدمت آن تامین کننده اطمینان حاصل نمایید.
طبیعی است تامین کننده هایی که دارای قدمت بالاتری هستند و در میان فعالان حوزه آهن آلات شناخته شده می باشند خریدی آسوده را برای شما مشتریان عزیز رقم خواهند زد.
هم چنین گفتنی است مجموعه آهن لینک دارای جواز کسب از اتحادیه آهن فروشان تهران میباشد که نشان دهنده اعتبار شرکت های فعال در حوزه خرید و فروش محصولات فولادی به شمار خواهد رفت.

خرید مقاطع فولادی برای فعالان این کسب و کار امری حائز اهمیت خواهد بود چرا که پایه اساس ساختمان ها را تشکیل خواهند داد و برای ساخت وساز ها در تمامی پروژه های بزرگ و کوچک امری ضروری به شمار خواهد رفت.
به همین دلیل شرکت آهن لینک با تلاش روز افزون می کوشد تا هموطنان در سراسر کشور بتوانند در مدت زمان کوتاه و معین خرید خود را به راحتی انجام دهند و فرآیند خرید با رضایت حداکثری این عزیزان همراه باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آهن لینک

مجموعه آهن لینک تامین کننده انواع مقاطع و محصولات فولادی نظیر میلگرد، ورق، تیرآهن، نبشی و ناودانی و ... از سال 1383 فعالیت خود را شروع کرده و اکنون به پشتوانه کسب تجربه در این سال ها با میزان رضایت حداکثری در خدمت مشتریان عزیز می باشد. آهن لینک توانسته در سال های فعالیت خود با کارخانه های تولید کننده زیادی همکاری نماید تا بتواند نیاز مشتریان خود را در راستای خرید محصولات فولادی مرتفع سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید