اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203287339717387
در دسترس نیست

گاری بارکش تیلر کلتیواتور

گاری بارکش تیلر کلتیواتور

کد: 140203287339717387

، (اخبار رسمی): تیلر کلتیواتور ، تیلرها به دلیل داشتن مالبند قابلیت اتصال تریلی برای بارکشی را دارند. تریلی تیلر در ابعاد و با مشخصه های فنی مختلفی تولید می شود. تریلی دارای یک گاری مستطیلی می باشد که بر روی یک شاسی سوار شده است و محور چرخ ها بر روی شاسی قرار دارد.

گاری بارکش تیلر کلتیواتور
گاری بارکش تیلر کلتیواتور
  • مدل محصول: AKATrilly BC
  • کشورسازنده: ایران
  • جنس بدنه: آهن
  • زخامت ورقه (mm): 2میلی متر
  • ابعاد (cm): 100 در 126 سانتی متر
  • ارتفاع گاری (cm): 35 سانتی متر
  • کمک فنر: دارد (فنر پرایدی)
  • لاستیک: (پرایدی یا پیکانی) با روکش شرکتی دارد.
  • صندلی: دارد
  • ترمر: دارد (سیم بکسل)

مناسب برای: تیلر 7 بنرینی، تیلر 5 دیزلی، تیلر 7 دیزلی، تیلر 10 دیزلی، تیلر 12 دیزلی و انواع تراکتور دو چرخ

.صندلی تیلر جلوی گاری قرار دارد و محل آن باید جایی باشد که وقتی کاربر روی صندلی نشست فرمان تیلر کاملاً زیر دستش باشد و کاربر به تیلر مسلط باشد.

تریلی کاربردهای زیادی دارد ولی یکی از مهمترین کاربردهای آن برای سوار شدن کاربر و انتقال راحت تیلر بین منزل و باغ با سوار شدن بر روی صندلی تریلی و هدایت آسان تر تیلر باشد.از کاربردهای تریلی حمل بار مثل ابزار و ادوات تیلر مثل گاوآهن،نهرکن،مرزکش،تیغه ها و سمپاش است. جابجایی محصولات برداشت شده در باغ یا زمین کشاورزی و انتقال آن از دیگر کاربردهای تریلی است.

یکی دیگر از موارد استفاده از تریلی برای سمپاشی است که سمپاش زنبه ای با مخزن یا سمپاش فرغونی را می توان در گاری تریلی قرار داد و هنگام حرکت با تیلر داخل باغ و همزمان با نشستن بر روی صندلی تریلی اقدام به سمپاشی محصولات کرد.

تریلی ها بسته به ابعاد گاری و قدرت تیلر می تواند بارهای مختلف از 100 کیلوگرم تا بالای یک تن را جابجا کند.

اغلب تریلی ها دارای ترمز هستند که پدال آن زیر پای کاربر و بر روی شاسی قرار دارد.ترمز به هر دو چرخ متصل شده است و با فشار دادن پدال هر دو چرخ ترمز می کنند.هر چرخ دارای لنت ترمز هستند که هنگام فشار دادن پدال لنت ها به کاسه ترمز روی چرخ ها می چسبند و باعث قفل شدن چرخ ها می شوند.

چرخ ها بسته به اندازه گاری دارای سایزهای مختلفی هستند که از سایز فرغونی (8-350) تا سایز (16-750) قابل تغییر است.رینگ چرخ می تواند نو یا استوک باشد و همچنین لاستیک ها می تواند نو و یا روکش دار باشد که بسته به انتخاب های متفاوت روی قیمت تمام شده تریلی اثر می گذارد.

تریلی ها می توانند دارای کمک فنر باشند و یا بدون کمک فنر باشند.همچنین تریلی می توانند دارای کمپرس باشد که معمولاً بصورت دستی است و در مدل‌های دارای کمپرس دار،گاری بر روی شاسی ثابت نشده است و بصورت لولایی است و گاری را می توان بصورت دستی به پشت برگرداند تا محموله داخلی گاری تخلیه شود.

قیمت تریلی تیلر کلتیواتور

تریلی ها بسته به سایز گاری و امکانات تریلی مثل ترمز، صندلی،کمک فنر، کمپرس و … و ضخامت ورق و اندازه لاستیک ها دارای قیمت های مختلفی است. تریلی کمک فنردار صندلی دار آکاتولز جزو باکیفیت ترین تریلی های تولید شده برای تیلر است

که بصورت سفارشی تولید می شود و با کمترین سود در اختیار شما مصرف کنندگان و همکاران گرامی قرار می گیرد.

تریلی تیلر قابلیت اتصال و استفاده با تراکتور دوچرخ ایتالیایی و تیلر شالیزاری را نیز دارد.

تریلی تیلری بزرگ فنردار

تیلر کلتیواتور دارای ابعاد گاری 100*126 سانتی متر است یعنی طول خود گاری 125 سانت است و عرض خود گاری 100 است که البته با احتساب گلگیرهای روی چرخ حدود 140 سانت عرض تریلی است. تریلی بزرگ دارای چرخ های سایز پرایدی یا پیکانی  با  لاستیک روکش دار است که برای همه تیلرهای بنزینی 6-9 اسب بخار و تیلرهای 5-14 اسب بخار گازوئیلی(دیزلی) مناسب است و ظرفیت حمل بار تا 1000 کیلوگرم را دارا است.

ورق به کار رفته در تولید گاری تریلی از ورق 2 میل صنعتی است که دارای استحکام بالایی است.هر دو چرخ دارای ترمز هستند که با پدال ترمزی که بر روی شاسی و زیر پای کاربر تعبیه  شده است و با سیم بکسل به چرخ ها متصل شده است عمل می کند. لنت های داخل کاسه ترمز هلالی بوده و قابلیت تعویض را دارند.

تریلی دارای صندلی پلاستیکی مواد نو است که با پیج بر روی شاسی بسته می شود و قابلیت تعویض در صورت خراب شدن را دارد.

این مدل از تریلی ها کمک فنر دارند و معمولاً از نوع کمک فنر پیچشی مدل پیکانی است که خاصیت ارتجاعی بالایی دارد و در زمین های ناهموار لرزش را کم می کند و کاربر راحتتر می تواند روی صندلی بنشیند و تیلر را هدایت کند.

تریلی بزرگ به دلیل ارتفاع بالاتر برای استفاده پشت تیلرهای گازوئیلی 7 اسب به بالا مناسبتر است.

تریلی بزرگ کمک فنردار دارای کمپرس دستی است که هنگامی که قرار است بار تخلیه شود پیچی که زیر صندلی قرار دارد باز شده و با کمک نیروی کاربر گاری تریلی به عقب برگردانده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار