اطلاعات تماس
  • 021557*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203307342522974
در دسترس نیست

کلاه افتابی پشت دار

کلاه شال دار افتابی

کد: 140203307342522974

، (اخبار رسمی): شرکت زارا سیفنی: فروش لوازم ایمنی:لباس کار کفش ایمنی و انواع دستکش و انواع عینک و انواع کلاه ایمنی و آفتابی و..ماسک شیمیایی تمام صورت ونیم صورت و انواع فیلتر وسایل اتش نشانی:کپسول اتشنشانی و دتکتور و شیلنگ و چکمه و لباس و...تجهیزات ترافیکی:،راهبند،مخروطی و استوانه ای و انواع تابلوهای ترافیکی و..

کلاه شال دار افتابی
کلاه افتابی شال دار زارا سیفتی

یک مورد ضروروی برای تابستان گرم پیش رو.کلاه افتابی شال دار یا همان کلاه افتابی پشت دار دو مدل ساده و بغل توری

خرید کلاه آفتابی شال دار ارزان قیمت:

یک انتخاب مناسب برای محافظت از پوست و اجزای صورت شما در فصول گرم و زیر نور مستقیم خورشید:

کلاه آفتابی شال دار ارزان یکی از محصولات و لوازم مهم و بسیار واجب که خواهان زیادی نیز دارد که  در فصل بهار و تابستان و سایر فصول در نقاط گرم  و افتابی استفاده می‌شود. این کلاه  شال دار به دلیل طراحی زیبا و کاربردی آن‌ها، جزء محبوب‌ترین لوازم جانبی حین  کار و فعالیت در شهرهای گرمسیری و ساحلی محسوب می‌شوند.

کلاه آفتابی شال دار با اینکه به عنوان لوازم جانبی فصل بهار و تابستان شناخته می‌شود، اما در فصل پاییز نیز می‌تواند استفاده شود. این لوازم جانبی علاوه بر ظاهر زیبا، قابلیت جلوگیری از افتاب سوختگی و خطرات بیماری‌زا را نیز دارند. به همین دلیل، افرادی که به شدت در معرض اشعه‌های مضر آفتاب هستند، از این لوازم جانبی استفاده می‌کنند.

در کل ، کلاه آفتابی پشت دار یکی از لوازم جانبی مهم برای افرادی است که به دنبال حفاظت از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر آفتاب هستند.

طراحی زیبا و کاربردی: طراحی منحصر به فرد و جذاب این کلاه با داشتن شال در پشت سر، به شما امکان می‌دهد تا با امنیت بیشتر کار کنید.

با توجه به مزایای فوق، کلاه آفتابی شال دار ارزان ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای فصل تابستان است.

شما عزیزان قادر هستید که هر دو مدل کلاه را هم بغل توری پشت دار و هم ساده پشت دار را در تعداد بالا و عمده در رنگ دلخواه ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید و اطلاعات کامل را اینجا مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021557*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس