اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204027348018925
در دسترس نیست

سایبان کولر آبی

کد: 140204027348018925

، تهران , (اخبار رسمی): سایبان کولر آبی نیکسا بسیار کاربردی با قیمتی مناسب جهت استفاده برای انواع کولرهای آبی

سایبان کولر آبی
سایبان کولر آبی نیکسا

سایبان کولر آبی

فلاتی مرتفع در منطقه‌ی گرمِ نیمکره شمالی که از نظر بارندگی جزو مناطق آب و هوایی خشک و نیمه‌خشک بشمار می‌رود.
این تعریف کشور عزیزمان ایران است. در واقع اقلیمِ گرم و خشک از نظر سطح اشغال، وسیع‌ترین اقلیم در ایران محسوب می‌گردد. از ویژگی‌های اقلیم گرم و خشک بارش اندک نزولات آسمانی و کم‌آبی شدید در فصول گرم است.

سایبان کولر آبی

از منظر معماری، بهترین وسیله‌ی سرمایشی‌ برای استفاده در این اقلیم، کولرهای آبی هستند که در طی سالیان متمادی از آزمایش‌های گوناگون سربلند بیرون آمده‌اند.
جالب است بدانید که یک کولر آبی در هر 24ساعت بیش از 200لیتر آب مصرف می‌کند. با این حال در طول روز و در اوج گرما بشدت از کیفیت هوا و کارایی کولر آبی کاسته می‌شود.
دلیل این امر تابش مستقیم آفتاب است که علاوه بر کاهش بسیار زیاد راندمان دستگاه، باعث ایجاد پوسیدگی و فرسایش زودهنگام کولر آبی نیز می‌گردد.
با توجه به قیمت‌های گزاف و غیرمعقول کولر آبی که این روزها به چشم می‌خورد، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایبان کولر آبی نیکسا می باشد.

مزایای سایبان کولر آبی

سایبان کولر آبی نیکسا مزایای متنوعی دارد که از آن میان می‌توان به بهبود کیفیت هوای کولر آبی اشاره نمود.
این سایه بان با ممانعت از تابش مستقیم آفتاب، باعث پایداری جریان هوای خنک می‌گردد؛ بدین ترتیب گردش آب داخل کولر آبی به درستی صورت می‌پذیرد و هوای پاکیزه و باکیفیت وارد محیط می‌گردد.
همچنین با جلوگیری از ایجاد پوسیدگی و زنگ‌زدگی، از فرسایش زودهنگامِ بدنه و متعلقات کولر آبی جلوگیری می‌نماید. بدین ترتیب می‌توان استفاده از سایبان کولر را نجات‌بخش دانست چرا که علاوه بر بهینه‌سازی عملکرد کولر آبی، از مصرف بی‌رویه‌ی میزان قابل توجهی ‌آب و برق نیز جلوگیری می‌کند. جالب است بدانید که استفاده از این سایبان صرفه‌جویی 35 درصدی در مصرف آب و 25درصدی در مصرف برق را به همراه دارد.

بهترین سایبان برای کولر آبی

سایه بان کولر آبی نیک سا طول عمر مفید کولر شما را سه تا پنج برابر افزایش می‌دهد. این به خاطر جلوگیری از ایجاد زنگ‌زدگی و پوسیدگی‌ست که در اثر تابش مستقیم آفتاب به بدنه‌ی کولر آبی ایجاد می‌گردد.
سایبان کولر آبی نیکسا باصرفه‌جویی قابل ملاحظه در مصرف آب و برق، به طبیعت و محیط زیست نیز کمک شایانی می‌کند تا فرزندانمان هم هوایی پاکیزه برای تنفس داشته‌ باشند.
از منظر فنی می‌توان سایبان کولر آبی نیکسا را ساده و به دور از پیچیدگی، اما در عین حال بسیار کارآمد توصیف نمود. این سایبان به صورت اصولی و با استفاده از متریال بسیار باکیفیت و متناسب با عملکرد فنیِ محصول طراحی و تولید گردیده است.

نصب سایبان کولر آبی

در این سایبان با استفاده از مواد پلیمری با خاصیت الاستیک(کشسانیِ) بالا (جهت دفع فشارهای جانبی باد و بوران)، آزمون‌های مختلف در شرایط آزمایشگاهی و واقعی طی شده و نتیجه‌ی کار بسیار رضایت‌بخش است.
قطعات سایبان کولر آّبی نیکسا با استفاده از پیچ و مهره‌های آبکاری شده و بسیار باکیفیتی که درون بسته وجود دارد به یکدیگر متصل شده و پیرامون کولر آبی تشکیل یک قاب می‌دهند. پس از آن چادر شمعیِ باکیفیت این محصول (که بازتابگر نور است و کمترین مقدار گرما و حرارت را به خود جذب می‌کند) روی کار نصب می‌گردد. طراحی این محصول به گونه‌ایست که در پایان فصل گرما چادر جمع می‌گردد و در منزل نگهداری می‌شود تا در سال‌های آتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. (نیازی به بازنمودن قسمت‌های پلاستیکی نیست چون آزمون‌های استاندارد طیف حرارتی را پاس کرده و از سرما و گرمای محیطی مصون است.)
سایبان کولر آبی نیکسا، به راحتی و بدون نیاز به تخصص و دانش فنی، بر روی سایزها و مدل‌های مختلف کولر آبی (انواع و اقسام برندهای ایرانی) قابل نصب و استفاده است و با مطالعه دفترچه راهنما و یا مشاهده فیلم آموزشی به راحتی نصب می‌گردد.

قیمت سایبان کولر آبی

استفاده از سایبانِ اصولی با متریال و کیفیت مناسب مانند سایبان کولر آبی نیکسا، ضمن بهینه‌سازی عملکرد و بالا بردن راندمان کولر، موجب افزایش طول عمر مفید کولر آبی می‌گردد که با توجه به قیمت‌های نجومی کولر آبی پیشنهادی بسیار ارزنده است و خرید این محصول را تبدیل به یک ضرورت می‌کند.
سایبان کولر آبی نیکسا، یک نمونه از کالای باکیفیت ایرانی ا‌ست که با قیمت مناسب از طریق سایت‌های درگاه جانبی، دیجی کالا و فروشگاه‌های سراسر کشور در دسترس قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه جانبی

درگاه جانبی سایتی برای فروش لوازم جانبی موبایل ،گجت های خلاقانه ،سایبان کولر و ... می باشد که به دلیل طراحی و تولید این محصولات توسط درگاه جانبی شما می توانید آن ها را با قیمتی به صرفه خریداری نمایید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید