اطلاعات تماس
  • 021861*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204137367122793
در دسترس نیست

انواع سرامیک

نکات کلیدی برای خرید انواع سرامیک

کد: 140204137367122793

، (اخبار رسمی): خرید سرامیک در ابتدای ساخت هر ساختمانی یکی از مهمترین نکات در ظاهر هر ساختمان است. انواع سرامیک با توجه نوع نیاز هر ساختمان اعم از سرامیک نما ، سرامیک کف و ... را میتوان از شرکت های معتبر با دریافت مشاوره خریداری کرد.

نکات کلیدی برای خرید انواع سرامیک
نکات کلیدی برای خرید انواع سرامیک

سرامیک نما از جدیدترین گزینه ها برای زیباسازی نمای ساختمان می باشد که از نظر طرح و رنگ بندی دارای تنوع بالایی بوده و قیمت ارزان تری نسبت به سنگ دارند. این سرامیک ها با آنچه در کفپوش و دیوار سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه ها استفاده میشود کاملا متفاوت بوده و جذب نم و رطوبت در آنها کمتر از ۵/۰ درصد است. در ادامه انواع سرامیک های نمای بیرونی و قیمت و ماندگاری و سایر ویژگی های آنها را بررسی خواهیم نمود.

در زیباسازی نمای ساختمان ها از انواع سنگ و آجر استفاده میشود و با توجه به سبک و طرحی که اجرا میشوند، جلوه های متفاوتی دارند. علیرغم زیبایی منحصر به فرد نماهای سنگی، در سالهای اخیر نوع خاصی از سرامیک نیز در این صنعت مورد استفاده قرار میگیرند. سرامیک نما ی بیرونی روند تولید کاملا متفاوت با سرامیک های معمولی داشته و به دلیل حرارت دهی زیاد، کمتر از ۵ درصد امکان نفوذ نم و رطوبت به درون آنها وجود دارد. این سرامیک ها را اصطلاحا سرامیک خشک می گویند، چون برای نصب آنها از ملات استفاده نمیشود.

برای انتخاب بهترین شرکت نصب سرامیک پرسلانی نما باید به موارد زیادی توجه کرد، چرا که متاسفانه افراد سودجوی زیادی خود را به عنوان بهترین شرکت نصب سرامیک پرسلانی نما معرفی می کنند، در صورتی که تخصص اجرای و انجام پروژه را ندارند و علاوه بر پایین اوردن کیفیت پروژه باعث هدر رفت منابع مالی شما نیز می شوند.

شرکت تجهیز نما با بکار گیری نیروی متخصص به عنوان یکی از معتبرین و به گفته عده ی زیادی از کارشناسان امر، بهترین شرکت نصب سرامیک پرسلانی نما در ایران، آماده همکاری با اشخاص حقیق و حقوقی است.

کلیپس سرامیک مورد استفاده در نمای ساختمان در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. این کلیپس‌ها بنا بر نوع، سایز و کاربرد آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند. همچنین کلیپس سرامیکی که در اجرای نمای ساختمان استفاده می‌شود یک قطعه فلزی است. متاسفانه نوسانات بازار ارز بر روی قیمت تمام تجهیزاتی که با استفاده از فلز ساخته می‌شوند تاثیر گذار است. قیمت کلیپس سرامیک نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمی توان قیمت دقیقی را برای آن درج کرد. البته می‌توانید برای اطلاع از قیمت کلیپس سرامیک با کارشناسان ما در تجهیز نما تماس حاصل فرمایید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021861*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان