اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204237385023142
در دسترس نیست

معرفی انواع برند پاسور و خرید پاسور

کد: 140204237385023142

، (اخبار رسمی): پاسور یکی از بازی‌های محبوب در بین جوانان و حتی افراد میانسال است. از سال‌های بسیار قبل تا به امروز این بازی در بین افراد محبوبیت خاصی داشته و با گذشت زمان طرفدارهای آن بیشتر می‌شود. پاسور با نام‌های دیگری مانند ورق و کارت بازی نیز معروف است.

معرفی انواع برند پاسور و خرید پاسور
معرفی انواع برند پاسور و خرید پاسور

پاسور مجموعه ۵۲ عددی است هر یک از کارت ها، تصویر و معانی مخصوص به خود را دارند و همین امر سبب متمایز شدن کارت‌ها از یکدیگر شده است. پاسور از نظر برند، جنس، قسمت و… دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه شما را با بهترین برندهای آن آشنا خواهیم کرد.

مهم‌ترین نکات برای خرید پاسور

پاسورها از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به پاسورهای پلاستیکی و کتان اشاره کرد. پاسورهای پلاستیکی خاصیت ضد آب داشته، اما پاسورهای کتان به هیچ عنوان نباید در معرض آب و رطوبت قرار بگیرند. از مزیت‌های پاسور کتان می‌توان به برخوری و فن‌خوری آن نسبت به نمونه‌های پلاستیکی این محصول اشاره کرد. اگر می‌خواهید از پاسور به عنوان شعبده بازی یا کاردیستری استفاده نمایید، نمونه‌های کتان آن را خریداری کنید.

البته اگر می‌خواهید از پاسور برای بازی استفاده کنید، کارت‌های پلاستیکی برای شما مناسب‌تر است؛ زیرا مراقبت از کارت‌های حرفه‌ای بسیار سخت است. از نظر قیمت خرید نیز قیمت کارت‌های کتان نسبت به پلاستیکی بالاتر است و البته کارت‌های پلاستیکی از نظر رنگ و مدل بسیار متنوع و جذاب‌تر هستند. در صورتی که شما قصد خرید پاسور برای بازی یا حتی شعبده بازی را دارید، می‌توانید به سایت بیکی مد که به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع پاسور و کارت فعالیت دارد، مراجعه نمایید و یک خرید مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید.

معرفی انواع برند پاسور

همانطور که می‌دانید تمامی تجهیزات و وسایل بازی در با برندهای مختلفی در بازار به مشتریان عرضه می‌شوند. پاسور نیز برندهای متفاوتی دارد که قیمت خرید، کیفیت کارت‌ها از نظر رنگ و مقاومت، مدل، اندازه، تعداد و… سبب شده تا برخی از این برندها محبوب‌تر و پرفروش‌تر شوند.

از بهترین برندهای پاسور می‌توان به پاسور رویال، پاسور مشکی بایسیکل، پاسور اسکلتی هودینی، پاسور کینگز وایلد، پاسور کوپاگ برزیل، برند بلک دایمند، پاسور سیزن و… اشاره کرد. تمامی این برندها و البته انواع برندهای جدید دیگر را می‌توانید در قالب طرح‌های جدید و خاص از سایت بیکی مد با مناسب‌ترین قیمت وبهترین کیفیت خریداری نمایید.

همچنین در سایت بیکی مد نه تنها پاسور بلکه انواع جعبه‌های کادویی زیبا و مخصوص برای نگهداری پاسور به فروش می‌رسد. از این رو شما می‌توانید به همراه پاسور از این جعبه‌های لوکس برای نگهداری پاسورهای خود خریداری نمایید. حتی اگر شما تجربه‌ای در زمینه خرید پاسور ندارید، می‌توانید با پشتیبان آنلاین این سایت ارتباط برقرار نمایید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کرده و سپس نسبت به خرید یک پاسور با کیفیت و مناسب اقدام نمایید.

روش و قوانین بازی پاسور

کارت یا پاسور بازی به شکل چهار نفره انجام می‌شود. خبر خوب این است که قوانین این بازی در تمامی نقاط کشور ایران و حتی دنیا ثابت و برابر است. البته کمی تفاوت در قوانین آن وجود دارد که بسیار کم با آن روبرو می‌شوید. در ابتدا باید حکم از طریق حاکم انتخاب گردد که بر سایر نقش‌ها مانند سرباز، بی‌بی و… برتر است. در این بازی، افراد در در گروه رقیب در کنار یکدیگر مشغول بازی می‌شوند و شخصی که سریع‌تر از سایر افراد ۷ برگ داشته باشد، برنده بازی معرفی می‌شود. شخصی که ۷ کارت را ببرد، یک دور برنده شده و شخصی که ۲ تا ۳ نوبت کارت‌ها را ببرد، برنده نهایی شناخته می‌شود.

مراحل بازی حکم پاسور عبارت است از:

  • انتخاب کردن حاکم
  • پیش از آنکه بازی آغاز شود، ابتدا باید یار و حاکم انتخاب شود. توجه کنید که حاکم حتما باید با قرعه کشی بازیکنان انتخاب شود و اما یار‌ها می‌توانند بدون نیاز به قرعه کشی و به صورت توافقی انتخاب شوند. بدین صورت که هر شخص به عنوان بازیکن یک برگ بر می‌دارد. شخصی که بزرگترین عدد را کشید، حاکم خواهد بود و کارت بزرگ بعدی نیز به عنوان یار حاکم انتخاب می‌شود. در صورتی که یارها نیز با روش قرعه کشی انتخاب شوند، و در صورتی که دو بازیکن برگ هم ردیف یکدیگر را برداشتند، می‌توانند مجدد برگ بردارند. بد نیست بدانید که ترتیب و قرارگیری عددها کاملا عادی است.

  •  دست دادن
  • شخصی که در طرف چپ حاکم نشسته، وظیفه دارد تا دست بدهد. بدین صورت که در مرحله اول برگ‌ها را برداشته و زیر و رو کرده و به پشت در برابر یار دیگر حاکم قرار می‌دهد تا او نیز یک بر اختیاری انجام دهد. در اصطلاح به این امر کپ کردن گفته می‌شود. پس از این به ترتیب در مرحله اول به حاکم، و بعد به شخصی که در سمت راست و بعد به شخصی که در سمت چپ او قرار دارد و در نهایت به خودش ۵ کارت می‌دهد. حاکم با در نظر گرفتن کارت‌هایی که دارد یک خال یا نشانه را به عنوان حکم اصلی بر می‌گزیند و با صدای بلند به همه می‌گوید.
    پس از این در مراحل بعدی فردی که دست داده ۴ کارت به هر نفر می‌دهند تا در نهایت هر بازیکن ۱۳ کارت داشته باشد. در این قسمت مرحله دست دادن به اتمام می‌رسد.

  • بازی کردن
  • در ابتدا حاکم باید بازی رو شروع کند. هر نشانی که شخص اول با آن بازی را آغاز کرد، سایر بازیکنان نیز باید با همان نشان یا خال بازی کنند. تنها در صورتی که خال مورد نظر را نداشته باشند، می‌توانند از یک کارت با خال متفاوت استفاده کنند. اگر که هر کدام از افراد حتی یکی از نشان یا خال حکم را در بین کارت‌های خود نداشته باشند، می‌بایست بازی از ابتدا آغاز شود. پس از شروع شدن بازی، دوباره شخصی که در طرف راست قرار دارد، باید بازی را شروع نماید و به همین شکل بازی توسط شخص طرف راست آغاز شده و می‌چرخد.
    توجه کنید شخصی که بزرگترین خال را بازی کرده باشد، گروه او برنده این بازی است و آن دست را در روبروی خود برعکس یعنی به شکلی که عکس و نشانه‌های کارت‌ها مشخص نباشد، بر روی زمین می‌گذارد. پس از این شخصی که برگ برنده را برده می‌بایست مرحله بعدی بازی را آغاز کند. در صورتی که خال یک بازیکن پایین عدد ۱۰ باشد، قادر است اعتراض کند. همچنین هنگامی که یک شخص خال بازی شدن را در بین کارت‌های خود نداشت، قادر است از هر کدام کارت‌های خود که دوست دارد، انتخاب و بازی کند.
    در صورتی که از خال حکم به بازی ادامه دهد، هر کارت از خال مورد نظر، هر کارت از خال‌های دیگر را برمی دارد. به عنوان مثال در صورتی که بازی تک پیک انجام شده باشد، اما حکم اصلی دل انتخاب شده باشد و شخصی هیچ کارت پیک نداشته باشد، قادر است با دو لو دل در این مرحله برنده شود؛ زیرا دل خال حکم معرفی شده است.

  •  اتمام دست و بازی
  • زمانی که تمام برگ‌های جمع شده یک تیم ۷ دست شد، بدون شک تیم مورد نظر، این مرحله از بازی را برنده شدن است. از این رو گفته می‌شود که یک دست به سود این تیم شده است. در صورتی که حاکم مرحله قبل در این تیم قرار داشته، همان شخص در مرحله بعدی نیز حاکم باقی خواهد ماند. البته اگر حاکم از این تیم نباشد، حاکم جدید از تیم برنده انتخاب می‌شود.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    سرگرمی و تفریح