اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020424738599207
در دسترس نیست

سامانه‌ای، پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری در تهران، پرند و در سراسر کشور

می‌خواهید یک سامانه دیجیتالی غیر حضوری بی‌نظیررو، به شما معرفی کنیم ؟

کد: 14020424738599207

، تهران , (اخبار رسمی): اگربرای گرفتن مجوز نرم افزار خود در یک موقعیت اضطراری قرار بگیرید، در این شرایط چه کار می‌کنید؟هرچند ما معمولاً فکر می‌کنیم که باید حتماً به محل مراجعه کرده و با منتظر ماندن خدمات مورد نیاز خود، چند روز صبر کنیم! اما راه بهتری پیش پای شما وجود دارد!

می‌خواهید یک سامانه دیجیتالی غیر حضوری بی‌نظیررو، به شما معرفی کنیم ؟
آشنایی با خدمات متنوع غیر حضوری و مشاوره رایگان سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم‌افزار دانش به عنوان ناشر دیجیتال دارای مجوز رسمی از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سامانه جامع دیجیتال، مجموعه‌ای از خدمات غیر حضوری را با امنیت و سرعت، همگام با تکنولوژی روز دنیا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تغییر شکل خدمات و ارائه آن به شکل اینترنتی، حقیقتی فراگیر در دنیای امروزی است که ابعاد مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرارداده است.

این تغییرات، بسیاری از محدودیت‌های خدمات حضوری را از میان برداشته و فضای جدیدی را برای کاربران و ارائه دهنده خدمات ایجاد کرده است. سامانه جامع دیجیتالی نیز به عنوان یک سامانه غیر‌حضوری ارائه دهنده خدمات نشر دیجیتال و خدمات متنوع دیگر همگام با این تغییرات، خدمات خود را به روز کرده و همواره می‌کوشد تا با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا، هم راستا باشد.

از این طریق، کاربران این سامانه می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی و فقط از طریق رایانه شخصی خود، از گستره متنوعی از خدمات کاربردی دیجیتالی سامانه، بهره‌‌مند شوند. سامانه جامع دیجیتالی علاوه بر ویژگی‌های کلی، گستره وسیعی از خدمات متنوعی را به راحتی و با امنیت بسیار بالا و بدون محدودیت مکانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبیعی است که یکپارچه سازی تمام بخش‌های یک پروژه نرم افزاری و همچنین امور مربوط به اخذ مجوزها از عهده یک فرد خارج است و به برنامه ریزی اصولی نیاز دارد. در این راستا سامانه جامع دیجیتالی با یک برنامه کارآمد و با توسعه رویکردهای نوین فناورانه و یکپارچگی ساختارهای خدماتی را به این سمت و سو حرکت داده که بااستفاده از فناوری های دیجیتالی، خدماتی متناسب به کاربران خود ارائه نمائیم .

سامانه جامع دیجیتالی راه اندازی شده است تا ضمن شتابدهی بر مسیر الگوی ارائه خدمات مبتنی یر ارائه خدمات اخذ مجوزهای نشر دیجیتال و خدمات متنوع دیگری در این حوزه را هموار کند.

این رویکرد ارزشمند یک دهه است که در سامانه جامع دیجیتالی محقق شده است، رویکردی که آینده مجوزهای نشر را با کمک فناوری نوین دیجیتالی کم هزینه و مدیریت زمان بصورت غیر حضوری را تصمین می کند و زمینه حرکت در مسیر ارائه خدمات متنوع دیگر درآینده را فراهم خواهد کرد.

غیر حضوری به مدیران پروژه های نرم افزاری مختلف به آن‌ها کمک می‌کند که مدیریت و کنترل بهتری بر روی امور اخذ مجوزها و دیگر خدمات مربوط به نرم افزار خود را بصورت غیر حضوری پیگیری نماید تا با اخذ مجوز آینده نرم افزار‌شان را در برابر کپی‌برداری و تقلب تضمین کنند.

در این راستا کلیه افراد حقیقی و حقوقی ومدیران شرکت ها و سازمان ها می توانند با استفاده از سامانه جامع دیجیتالی برای اخذ مجوز نرم افزار و پیگیری کارها مربوط به آن را از طریق همین سامانه انجام دهند و با اخذ مجوز در مقابل کپی برداری و تقلب هوشمندانه نرم افزار خود را مدیریت کنند و به این ترتیب بدون اتلاف زمان وعدم هزینه‌های اضافی بصورت غیر‌حضوری در روند کاراخذ مجوزهای مربوطه تسهیل صورت می‌گیرد.

سامانه جامع دیجیتالی به عنوان سامانه‌‌ای پیشرو در این زمینه، امکانات گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که از جمله این امکانات می‌توان به دریافت مجوز نشر نرم افزار توسط این سامانه، و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز تولید‌کنندگان نرم افزار و تسهیل در انجام اخذ مجوزهای نرم افزاری و خدمات مربوطه و با حمایت از دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه خدمات نرم افزاری کشور در بخش‌های مختلف، اقدامات ارزنده ای را بصورت غیر حضوری برای کاربران خود فراهم آورده است.

در بیش از یک دهه اخیر سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش نیز در صف مقدم این تغییرات حضور داشته و با ارائه خدمات متنوع، کاربران خود را به استفاده از خدمات غیرحضوری خود ترغیب کرده است. هدف ما در این سامانه این است که تمام کاربران حقیقی و حقوقی، تولید‌کنندگان و سازمانها و شرکت‌ها بتوانند از خدمات غیر حضوری ارائه شده توسط این سامانه استفاده کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار