اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204317399417514
در دسترس نیست

دنای، بازیگر جسور و نوپای تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری در ایران

بازیگر جسور و نوپای لوازم صوتی و تصویری در ایران را بهتر بشناسید

کد: 140204317399417514

، تهران , (اخبار رسمی): یازده سال پیش، در یکم مردادماه 1391، شرکتی متولد شد که خیلی زود، جایگاه ویژه‌ای در بازار لوازم صوتی و تصویری برای خود باز کرد.

بازیگر جسور و نوپای لوازم صوتی و تصویری در ایران را بهتر بشناسید
بازیگر جسور و نوپای لوازم صوتی و تصویری در ایران را بهتر بشناسید

تولد یک برند شرکت مهرمینا الکترونیک، با شعار حس کیفیت برتر، ابتدا فعالیت خود را با مونتاژ و تولید گیرنده‌ی دیجیتال آغاز کرد. خیلی زود، در بازار ایران، نام گیرنده‌ی دیجیتال با نام دنای گره خورد و این پخش‌کننده‌ها، با برند دنای راه خود را به خانه‌های باز کردند.

تنها در عرض دوسال، شرکت مهرمینا الکترونیک، برند دنای، توانست بر فعالیتهای خود بیافزاید و کارخانه‌ی شماره‌ی یک خود را تاسیس کند. با تاسیس این کارخانه به مساحت 2400 مترمربع در سال 1393، واحدهای تزریق پلاستیک و مونتاژ قطعات SMD و DIP بر فعالیتهای دنای افزوده شد.

نیازسنجی از مخاطبان و علاقه‌ی آنان به تماشای فیلم و سریالهای روز، در کنار تجربیات موفق دنای در حوزه‌های مذکور، بنیانگذاران این مجموعه را یاری کرد تا گامی دیگر در جهت توسعه‌ و پیشرفت برداشته و در سال 1395، کارخانه‌ی شماره‌ی دو را افتتاح کنند. این کارخانه که مساحتی 4800 مترمربعی دارد، بستری شد برای تولید دی‌وی‌دی پلیرهای باب روز. خیلی زود، دی‌وی‌دی پلیرهای دنای نیز، همچون گیرنده‌های آن، جای خود را در بازار تثبیت کردند.

گسترش حوزه‌ی فعالیت و شروع تولید اسپیکر خانگی نام دنای، به گوش مخاطبان زیادی رسیده و نوبت پاسخگویی آن به نیاز دیگری از مخاطبان بود. از آنجا که در مراسم، دورهمی‌ها و جشنهای خانوادگی، باند خانگی قوی موردنیاز است، دنای، تولید اسپیکرهای پرقدرت خانگی را آغاز کرد. ترکیب فناوری روز و طراحی جذاب، مدلهایی متنوع و باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار داد.

ارائه‌ی مدلهای مختلف اسپیکر خانگی دنای، با اسپیکر رومیزی آغاز شد. طراحیهای در هر مدل متفاوت و جذاب بود و فناوری آنها، شانه به شانه‌ی برندهای مطرح دنیا، پیش می‌رفت. در حال حاضر، اسپیکر دیجی دار و اسپیکر رقص نوردار، برای ایجاد تجربه‌ی شنیداری جدید، پای ثابت تولیدات اسپیکر خانگی دنای هستند.

البته، این پایان اسپیکرهای دنای نیست و اخبار خوبی در راه است!

ورودی جسورانه و پرقدرت به بازار تلویزیون پس از درخشش در عرصه‌های ذکرشده، سال 1398، سال تولید محصولی تازه از دنای بود. تلویزیونهای دنای، با فناوری روز خود و تصویری آینه‌ای، جلوه‌ی تازه‌ای به بازار این محصول دادند.

مهندسان و کارگران کارخانه‌ی دنای، با تلفیق تجربه، مهارت، تکنولوژی جدید و دانش بازار، تلویزیونها را روز به روز بهتر و بهتر از قبل طراحی و ارائه می‌کنند. تلویزیونهای دنای در اندازه‌های 32، 43، 50، 55 و 58 عرصه‌ می‌شوند. برخی مدلهای آنها بدون قاب (frameless) است و تکنولوژی HDR در آنها به کار می‌رود.

هوشمند بودن، یکی از دیگر از قابلیتهایی است که در چندین مدل از تلویزیونهای دنای وجود دارد. با تلویزیون هوشمند، تجربه‌ی اتصال به اینترنت، سیستم عامل اندروید و بسیاری امکانات دیگر، در دستان کاربر است.

قدم بزرگ بعدی، تولید ضبط خودرو در سال 1401، وقتی ده سال از تولد دنای گذشته بود، محصولی جدید، روانه‌ی بازار شد. لذت گوش کردن به موسیقی و رادیو در حین رانندگی، بر کسی پوشیده نیست. به همین خاطر، خط تولید پخش خودرو راه‌اندازی و چهار مدل ضبط خودرو، به بازار عرضه شد.

دو مدل از این پخش خودروها با پنل ثابت و دو مدل دیگر، با پنل جدا ارائه شده‌اند، با هر مدل خودرویی سازگارند و امکانات فنی آنها، تمامی نیازهای کاربر را از جهت گوش کردن به موسیقی، برطرف می‌کنند.

قیمت به صرفه، اولویتی مهم برای دنای از آنجایی که رضایت مشتریان، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دنای بوده است، سعی بر این بوده که در تنگنای اقتصادی کنونی، قیمت نهایی محصول، در عین حفظ کیفیت، مقرون به صرفه باشد. به همین جهت، علاوه بر ویژگیهای فنی مناسب، امکانات به روز و ظاهر چشمگیر محصولات، از مزایای قابل توجه دنای می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.
بنیانگذاران دنای، از اولین گام، مناسب و به صرفه نگاه داشتن قیمت نهایی محصولات، در عین حفظ کیفیت برتر آنها را از اولویتهای خود قرار دادند. به همین جهت، قیمت محصولات دنای، در مقایسه با محصولاتی با کیفیت مشابه، قابل قبول است.

تولد یازده سالگی دنای

مردادماه سال 1402 فرا رسیده و به تولد یازده سالگی شرکت مهرمینا الکترونیک، مطابق سالهای پیش در تدارک بزرگداشتی برای این تاریخ است؛ اما امسال، با رویکردی متفاوت. دنای، قصد دارد امسال مراسم سالگرد تاسیس خود را با مسئولیت اجتماعیش گره زده، به شکلی متفاوت این تاریخ را جشن بگیرد.

از آنجا که یازدهمین سال تاسیس دنای است، عدد 11 به عنوان عددی نمادین درنظر گرفته شده و برنامه‌ها، حول آن چیده شده است. این برنامه‌ها، در قالب کمپینی به نام «آغاز یک رویا»، در صفحه‌ی اینستاگرام دنای، در حال اجراست. برنامه‌‎های اجرایی این کمپین، شامل این موارد است:

  • کاشت 11 اصله نهال: محیط زیستی شاداب، رویای تمامی نسلهاست. با کاشت درختان، نقش کوچکی در تحقق این رویا خواهیم داشت.
  • پرداخت هزینه‌ی دوره‌های آموزشی برای 11 کودک: هر کودکی، رویایی دارد؛ رویای خلبانی، پزشکی، موسیقیدان، آشپز و... بودن. پرداخت هزینه‌ی آموزش برای کودک محروم از آموزش، می‌تواند سرآغاز تحقق رویایی باشد به وسعت یک عمر.
  • تهیه‌ی 11 بسته‌ی لوازم التحریر برای 11 کودک کم بضاعت: ریشه‌ی تحقق رویا، در آموزش است. برای به واقعیت پیوستن رویای آینده، قلمی نیاز است و دفتری برای نوشتن. می‌خواهیم با تامین 11 بسته لوازم‌التحریر، دست یاری باشیم برای این واقعیت روشن آینده.

برای همراهی در این کمپین، می‌توانید پست مربوط به آن در اینستاگرام (@denay.ir) را لایک کنید یا به اشتراک بگذارید یا برای آن پیامی بنویسید.

همچنین برای دیدن مدلهای مختلف محصولات دنای، اعم از اسپیکر خانگی، تلویزیون و پخش خودرو، به سایت دنای مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید