اطلاعات تماس
  • 021445*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205017401019087
در دسترس نیست

برگزاری مجلل جشن فارغ التحصیلی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد لاهیجان

جشن فارغ التحصیلی ورودی ۹۸ رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان

کد: 140205017401019087

، (اخبار رسمی): به گزارش از صدا و سیما استان گیلان ، جشن فارغ التحصیلی رشته میکروبیولوژی برای ۶۵ دانشجو توسط آقای آرین محمدی پور و سید ابوالفضل میرابراهیمی با حضور هنرمندان برجسته این استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی ورودی ۹۸ رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان
جشن فارغ التحصیلی ورودی ۹۸ رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان

آقای محمد هندی ، جابر وثوق ، میلاد افتخاری و سینا جدی در مراسم‌ حضور داشتند و مدیریت برگزاری این مراسم با آقای سید ابوالفضل میرابراهیمی و مسئول اجرایی برگزاری مراسم آقای آرین محمدی پور بوده است.

به گزارش از صدا و سیما استان گیلان ، جشن فارغ التحصیلی رشته میکروبیولوژی برای ۶۵ دانشجو توسط آقای آرین محمدی پور و سید ابوالفضل میرابراهیمی با حضور هنرمندان برجسته این استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد ؛

به گزارش از صدا و سیما استان گیلان ، برای ۶۵ دانشجو رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی ، با حضور هنرمندان مطرح استان جشن فارغ التحصیلی برگزار شد. هنرمندان حاضر در این مراسم آقای محمد هندی ، جابر وثوق ، میلاد افتخاری و سینا جدی بودند که حضور این افراد در مراسم ، توجه ویژه ای را از سوی حاضران و خبرنگاران به خود جلب نمود.
مدیریت برگزاری این مراسم توسط آقای سید ابوالفضل میرابراهیمی و مسئول اجرایی برگزاری مراسم نیز توسط آقای آرین محمدی پور بوده است.

ابتدا مراسم با ترتیل قرآن کریم آغاز شد و سپس با اجرای سینا جدی از ریاست دانشگاه دانشگاه آزاد لاهیجان آقای دکتر شکری و مدیر گروه رشته میکروبیولوژی آقای دکتر عیسی زاده و یکی از اساتید برجسته این رشته آقای دکتر مسیحا و آقای آرین محمدی پور و آقای حسین نعمتی به سبب سخنرانی دعوت به عمل آمد.
پس از سخنرانی اساتید از گروه حیوانات وارنا برای اجرا بر روی صحنه دعوت شد که با حضور پرندگان مختلف سبب جلب توجه ویژه ای شد و پس از اجرا گروه وارنا ، نوبت به اجرا بمب خنده استان گیلان ، محمد هندی ، جابر وثوق و میلاد افتخاری رسید و در پایان مراسم با دعوت از دانشجویان فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی ورودی ۹۸ ، با اعطاء تندیس زرین و لوح ، تقدیر به عمل آمد و لحظات خاطره انگیزی را برای این آینده سازان رقم زد.

منبع خبر :
خبرگزاری صدا و سیما استان گیلان
امور رسانه ای مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021445*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش