اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205047405317514
در دسترس نیست

بهترین مدل اسپیکر خانگی دنای کدام است؟

کد: 140205047405317514

، تهران , (اخبار رسمی): تولد برند دنای با شعار حس کیفیت برتر شرکت مهرمینا الکترونیک، با برند دنای، در سال 1391، با شعار حس کیفیت برتر، پا به عرصه‌ی تولید لوازم صوتی و تصویری گذاشت.

بهترین مدل اسپیکر خانگی دنای کدام است؟
بهترین اسپیکر خانگی

 ابتدا فعالیت خود را با مونتاژ و تولید گیرنده‌ی دیجیتال آغاز کرد و ظرف دوسال، فعالیت خود را با افزودن واحدهای تزریق پلاستیک و مونتاژ قطعات SMD و DIP گسترش داد.

گسترش حوزه‌ی فعالیت و شروع تولید اسپیکر خانگی

از آنجا که در دورهمی‌ها و جشنهای خانوادگی، باند خانگی قوی موردنیاز است، دنای، تولید اسپیکرهای پرقدرت خانگی را آغاز کرد. ترکیب فناوری روز و طراحی جذاب، محصولی باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار داد.

ورودی جسورانه و پرقدرت به بازار تلویزیون

پس از تجربیات موفق در عرصه‌های ذکرشده، سال 1398، سال تولید محصولی تازه از دنای بود. تلویزیونهای دنای، با فناوری روز خود و تصویری آینه‌ای، جلوه‌ی تازه‌ای به بازار این محصول دادند.

از آنجایی که رضایت مشتریان، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دنای بوده است، سعی بر این بوده که در تنگنای اقتصادی کنونی، قیمت نهایی محصول، در عین حفظ کیفیت، مقرون به صرفه باشد. به همین جهت، علاوه بر ویژگیهای فنی مناسب و ظاهر چشمگیر محصولات، از مزایای قابل توجه دنای می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

بهترین مدل اسپیکر خانگی دنای

وقتی صحبت از بهترین مدل می‌شود، نگاه‌ها به سمت یک محصول با تمام ویژگیهای مثبت می‌رود. اما درواقع، امکان دست یافتن به چنین محصولی وجود ندارد. زیرا بهترین برای هر مصرف کننده‌ای، بنا بر نیاز و خواسته‌های او تعریف می‌شود.

از شاخصهایی که در مناسب بودن یک محصول تعیین کننده هستند، موارد مختلفی را می‌توان نام برد. از جمله:

قدرت صدای اسپیکر: یکی از مهمترین شاخصه‌ها است. به طور کلی اسپیکرهای ایستاده را با قدرت صدای بالاتر همراه می‌دانند. قدرت صدای اسپیکر خانگی با RMS مشخص می‌شود.

کاربرد اسپیکر خانگی: آیا می‌خواهید از اسپیکر فقط در منزل استفاده کنید یا دوست دارید حالت پرتابل داشته و آن را با خود به پیک نیک و… ببرید.

محل قرار دادن اسپیکر: اندازه و دکور فضایی که اسپیکر در آن قرار داده می‌شود در نحوه‌ی به گوش رسیدن صدای نهایی اثر بسزایی دارد.

قیمت اسپیکر: بودجه‌ای که می‌خواهید برای خرید اسپیکر درنظر بگیرید قطعا بر تمام عوامل اثر می‌گذارد.

پنل و قابلیتهای اسپیکر خانگی: محصولات مختلف، امکانات مختلفی در اختیار کاربر می‌گذارند؛ از جمله تنظیم صدای حرفه‌ای، رقص نور متنوع و پورتهای ضروری و…

ظاهر و جنس بدنه‌ی محصول: طراحی ظاهری و ماده‌ای که در تولید بدنه‌ی اسپیکر به کار رفته متنوع است و هرکس می‌تواند دیدگاه و انتظارات خاص خود را درباره‌ی آن داشته باشد.

با توجه به مولفه‌های مذکور، بهترین برای هرکس متفاوت معنا می‌شود. با همه‌ی این موارد، دنای مدلهای مختلف و مناسبی ارائه می‌کند که می‌توانند انتظارات بسیاری را برآورده کنند. در ادامه با مدلهای پرطرفدار و محبوب دنای آشنا می‌شویم.

مدلهای محبوب و پرفروش اسپیکر خانگی دنای

باند خانگی دیجی5

جوانترین مدل اسپیکرهای خانگی دنای، دیجی5 است. این اسپیکر دیجی دار 3 ساب 10 دنای مدل DE-WB3010DJ5  دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ، دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر  240 وات است.

ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است و بلوتوث دار است.

از ویژگی های متمایز و اصلی این اسپیکر علاوه بر قدرت صدا می توان به رقص نور متنوع و قابل تنظیم ۸ حالتی و رینگی اشاره کرد.

اسپیکر دیجی ۵ دارای رقص نور سقفی (WALL LIGHT , ROOF LIGHT) است که به دورهمی ها و سرگرمی های شما شور و شوق مضاعف هدیه می دهد.

اسپیکر خانگی دیجی4

در لیست رتبه‌داران بهترین اسپیکر دیجی دار، یکی از مقامهای بالا به همین اسپیکر DE-DA3010DJ4 اختصاص دارد. این مدل، یک پنل دی‌جی حرفه‌ای دارد که امکانات صوتی فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. گذشته از پنل حرفه‌ای آن، این مدل 6 ساب‌ووفر 10 اینچی و 2 سوپر توییتر 1 اینچی دارد.

دو مورد از قابلیتهای آن، ووکال ریموور و کارائوکه هستند. جنس و رنگ بدنه‌ی آن ام‌دی‌اف مشکی بوده و رینگ این اسپیکر نیز، مشکی است که با رقص نور RGB آن در هنگام پخش موسیقی، زیبایی چشم‌نوازی ایجاد می‌کند.

اسپیکر حرفه‌ای دیجی3

می‌پردازیم به دیگر مدل اسپیکر دیجی دار دنای. اسپیکر DE-DA2012DJ3، با 4 ساب‌ووفر 12 اینچی، 2 سوپر توییتر یک اینچی و پل دی‌جی پرطرفدار آن، یکی از کاملترین و کاراترین اسپیکرهای خانگی بازار است که در کنار این مزایا، قیمت را نیز به صرفه نگه داشته است.

قدرت صدای این اسپیکر دی‌ جی دار، 160 RMS واقعی است و با پورتهای پرکاربردش از جمله پورتهای کواکسیال و اپتیکال، همراه خوبی در مهمانیهای شما خواهد بود.

اسپیکر خانگی دیجی2

چهارمین یار اسپیکرهای دی‌جی دار دنای، مدل DE-DA3010DJ2 است. این مدل اسپیکر ایستاده، 160 RMS  واقعی قدرت صدا دارد. 6 ساب‌ووفر 10 اینچی و چهار سوپرتوییتر 3 اینچی، ارکان صدای پرقدرت آن هستند.

میکروفون بیسیم و پورتهایی مانند TF-card، AUX و USB از قابلیتهای دیگر این اسپیکر خانگی جدید هستند. ووکال ریموور و کارائوکه هم که جزء جدانشدنی اسپیکری است که می‌خواهد در زمره‌ی بهترین اسپیکر دیجی دار قرار بگیرد.

اسپیکرهای خانگی زاگرس و سبلان

ما در دنای، بخاطر علاقه‌ای که به کشورمان و طبیعت زیبایش داریم، گاه نامهای آن را بر محصولات می‌گذاریم. این اسپیکرها که به نامهای زاگرس و سبلان عرضه شده‌اند، این دو مدل از محبوبترین اسپیکرهای بازار هستند و به ترتیب، 240 و 160 وات قدرت صدا دارند. همچون مدلهای دیگر، در این دو مدل نیز، رقص نور، انواع پورت و تنظیمات تخصصی صدا، تعبیه شده‌اند.

جنس بدنه‌ی تمامی اسپیکرهای دنای، ام‌دی‌اف است.

باند خانگی حرفه‌ای زیگما

اسپیکر ZIGMA310، 240 وات قدرت صدا دارد و این قدرت را از شش ساب‌ووفر 10 اینچی، دو میدرنج 4 اینچی و دو توییتر یک اینچی می‌گیرد. رقص نور RGB دارد. از ورودیهای آن، AUX، USB، TF-card، کواکسیال، اپتیکال، میکروفون باسیم و شارژر موبایل را می‌توان نام برد.

از امکانات ویژه‌ی این اسپیکر، کارائوکه است که با کمک میکروفون بی‌سیمی که همراه دستگاه در اختیار خریدار قرار می‌گیرد، هنرنمایی را برای کاربر میسر می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت دنای، به آدرس www.denay.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید