اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205087408123223
در دسترس نیست

معرفی بهترین هتل های شمال کشور

بهترین هتل های شمال کشور کدامند

کد: 140205087408123223

، (اخبار رسمی): در این مطلب نگاهی به بهترین هتل های شمال کشور داریم. امیدواریم از این نوشته استفاده لازم را ببرید.

بهترین هتل های شمال کشور کدامند
بهترین هتل های شمال کشور کدامند

معرفی بهترین هتل های شمال کشور

اگر قصد سفر به شمال کشور داشته باشید حتما فکری هم به جا و مکان استراحت خود خواهید کرد. در شمال کشور و حوزه دریای خزر هتل ها و اقامتگاه های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها براساس ویژگی هایی که دارند مورد توجه مسافران قرار گرفته اند. از هتل های لوکس با امکانات رفاهی بسیار زیاد گرفته تا کلبه های جنگلی و بکری که آرامش سفر شما را کامل میکنند.

در این مطلب نگاهی به بهترین هتل های شمال کشور داریم. امیدواریم از این نوشته استفاده لازم را ببرید. با ما همراه باشید.

۱- هتل پارسیان آزادی چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس معروف به هایت خزر، یکی از زیباترین و بهترین هتل های شمال است. این هتل پنج ستاره‌ ساحلی که یکی از هتل های لوکس شمال محسوب می‌شود، کنار آب‌های نیلگون دریای خزر قرار گرفته است. این هتل در دهه ۵۰ توسط گروه معروف هتل‌های هایت آمریکا در شهر چالوس افتتاح شد. هتل هایت خزر بعد از پیروزی انقلاب به هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تغییر نام داد و در حال حاضر تحت نظر گروه هتل‌های پارسیان است. این هتل ۱۶۴ اتاق و سوئیت بسیار زیبا با نمای رو به دریا و جنگل دارد. دور تا دور این هتل را جنگل‌های مازندران پوشانده و قرار گرفتن بین جنگل و دریا، این هتل را در موقعیتی ویژه با بهترین شرایط آب و هوایی قرار داده است.

۲. هتل مروارید خزر

این هتل ۴ ستاره در نزدیکی شهر محمودآباد و شهر نور مازندران قرار دارد که باعث شده مورد استقبال بسیاری از مسافرین قرار گیرد. چشم انداز زیبای اتاق‌ها به دریای خزر و وجود ویلاهای مجزا و دوبلکس در محوطه زیبای هتل از دیگر مزایای اقامت در این هتل زیباست.

۳- هتل بام سبز رامسر

یک هتل چهارستاره در مسیر جاده چابکسر که رفت و آمد به آن از طریق تله کابین است. هتل بام سبز برای اینکه یکی از بهترین هتل های شمال لقب بگیرد؛ ویژگی های زیادی دارد.

۴. هتل میزبان

یکی دیگر از بهترین هتل های شمال، هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر است. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید و در ۱۶ طبقه خود، ۱۶۶ اتاق و سوییت را جای داده است. اشراف هتل به دریای خزر، رشته کوه البرز، قله دماوند و جنگل‌های بابلسر باعث شده تا هر یک از اتاق‌ها دارای منظره ویژه و منحصر به فردی باشد که تماشای آن را سیرایی ناپذیر کند. از دیگر ویژگی‌های هتل میزبان که باعث شده به عنوان یکی از بهترین هتل های شمال شناخته شود، می‌توان به اتاق‌های مخصوص معلولین و امکانات ویژی برای آنها اشاره کرد که سفر لذت‌بخش و راحت‌تری را برای این قشر از مسافرین مهیا می‌کند.

۵. هتل سالار دره ساری

هتل چهارستاره سالار دره در ۱۲ کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمنان نزدیک به رودخانه سالار دره مازندران قرار دارد. این هتل در ۲ هکتار فضای سبز از جنگل‌های بسیار زیبای شمال با مجموعه چشم‌انداز طبیعی کم نظیر همراه با امکانات مجهز افتتاح گردیده است.

۶. هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت جزو قدیمی‌ترین هتل‌های شمال کشور محسوب می‌شود. هتل کادوس رشت در سال ۱۳۶۲ ساخته و در سال ۱۳۹۱ با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران بازسازی شد. در این هتل انواع امکانات رفاهی مثل تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، صندوق امانت‌داری برای مسافران وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی