اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206267486323223
در دسترس نیست

انتخاب بهترین هتل در کیش

معروف ترین هتل های کیش کدامند؟

کد: 140206267486323223

، (اخبار رسمی): سفر به جزیره کیش نیاز به زمان خاصی ندارد و شما در هر چهار فصل سال می‌توانید به این جزیره زیبا سفر کنید. تعداد هتل‌هایی که در این جزیره میزبان مسافران می‌باشند بسیار زیاد است و در دسته‌بندی‌های بهترین هتل‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره، سه ستاره و دو ستاره هستند.

معروف ترین هتل های کیش کدامند؟
معروف ترین هتل های کیش کدامند؟

قبل از رزرو هتل کیش، نظرات و امتیازات مسافران را مورد بررسی قرار دهید.

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش و اقامت چند روزه در این شهر را دارید حتما اولین موردی که به آن نیاز خواهید داشت لیستی از بهترین هتل های کیش است که بتوانید در کنار خانواده آرامش کاملی داشته باشید. در کیش هتل های بسیار زیادی از 5 ستاره تا 1 ستاره و حتی اقامت گاه های مختلفی وجود دارند که میتوانید از بین آنها و بر اساس امکانات و قیمتی که دارند انتخاب ایده آل خود را داشته باشید.

بهترین هتل‌های کیش بر اساس نظرات مسافران و معرفی ها به شرح زیر است:

 1- هتل میراژ کیش: این هتل جدیدترین و بهترین هتل کیش است که در سال ۱۳۹۷ بهره‌برداری شده است. ساختمان آن دارای معماری خاصی به شکل یک هرم دو سویه است. هتل میراژ کیش در موقعیتی مناسب قرار دارد که به ساحل خلیج فارس دسترسی آسان دارد.

2- هتل آرامیس پلاس: این هتل با امکانات خوب و موقعیت مناسب خود، توجه مسافران را به خود جلب کرده است و امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است.

3- هتل مارینا پارک: این هتل در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار دارد و محیطی آرام و دل‌پذیر دارد. مسافران با امکانات این هتل و موقعیت مناسب آن را توصیه می‌کنند. اتاق‌های هتل 5 ستاره مارینا پارک شامل: اتاق دبل پارک، تویین پارک، تویین دریا، دبل دریا، جونیور سوئیت دو خواب، جونیور سوئیت یک خواب،سوئیت رویال، سوئیت دو خوابه و سوئیت یک خوابه است.

4- هتل کوروش کیش: این هتل نیز در نزدیکی مرکز شهر و ساحل قرار دارد و امکانات خوبی را برای مسافران فراهم می‌کند.

5- هتل ترنج کیش: این هتل با موقعیتی مناسب و امکانات خوب، مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. طراحی اتاق‌های این هتل به گونه‌ای است که همگی دارای دریچه ای شیشه‌ای در کف اتاق و بالکن می‌باشند که از آنجا چشم‌انداز بسیار زیبایی به خلیج فارس خواهید داشت و می‌توانید از تماشای غروب طلایی این جزیره لذت ببرید.

6- هتل داریوش کیش: این هتل یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره کیش است که اگر به دنبال یک هتل همه چیز تمام هستید ما به شما آن را پیشنهاد میکنیم. از امکانات این هتل میتوانی به پارکینگ رایگان، رستوران، استخر ویژه بانوان و آقایان و وای فای رایگان اشاره کرد.

توصیه می‌شود قبل از رزرو هتل کیش، نظرات و امتیازات مسافران درباره هتل‌های کیش را مورد بررسی قرار داده و بر اساس نیازها و علایق خود، هتل مناسب را انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی