اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157419014648
در دسترس نیست

اولین دور از مسابقات تخصصی پروکاپ برگزار شد

کد: 140205157419014648

، تهران , (اخبار رسمی): در دور اول مسابقات پروکاپ، صد‌ها شرکت کننده در تخصص‌های جاوا، پایتون، سی‌شارپ، جاوا اسکریپت، ری‌اکت و پی‌اچ‌پی با هم به رقابت پرداختند. 9 مرداد 1402، قرعه کشی انجام شده و برندگان جوایز میلیونی اعلام شدند.

اولین دور از مسابقات تخصصی پروکاپ برگزار شد
اولین دور از مسابقات تخصصی پروکاپ برگزار شد

شرکت پردازش اطلاعات شتاب، ارائه دهنده راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، دارای برندهای تست پرو، جاب آفر و سی وی پرو به تازگی مسابقاتی تحت عنوان پروکاپ (PROCUP) برگزار کرده است. پروکاپ، مجموعه مسابقات تخصصی در حوزه‌های شغلی مختلف است. در پروکاپ شرکت‌کنندگان در یک یا چند حوزه خاص، برای انتخاب افراد دارای میزان مهارت بیشتر و تخصیص جوایز ویژه، به رقابت می‌پردازند.

اولین دوره پروکاپ، برای برنامه نویسان در نیمه اول سال 1402 برگزار شد. مسابقه از طریق سیستم تست پرو (Test Pro) برگزار شد. تست پرو اساساً سیستمی برای مهارت سنجی پیش از استخدام است و کارفرمایان می‌توانند آزمون مد نظر خود را انتخاب کرده و از کارجو درخواست کنند در آزمون شرکت کنند تا میزان مهارت آن‌ها بررسی شود. در این پلتفرم امکان ضد تقلب نیز فراهم است، بدین صورت که امکان نظارت بر آزمون و مشاهده‌ی تعداد دفعات خروج کارجویان از صفحه آزمون در گزارش‌ها فراهم است.

در دور اول پروکاپ، صد‌ها شرکت کننده در تخصص‌های جاوا، پایتون، سی‌شارپ، جاوا اسکریپت، ری‌اکت و پی‌اچ‌پی با هم به رقابت پرداختند. 9 مرداد 1402، قرعه کشی انجام شده و برندگان اعلام شدند. جوایز این مسابقه عبارت بودند از:

  • 15 میلیون تومان جایزه نقدی برای نفر اول
  • 10 میلیون تومان جایزه نقدی برای نفر دوم
  • 5 میلیون تومان جایزه نقدی برای نفر سوم
  • و 10 جایزه‌ی 1 میلیون تومانی برای 10 نفر

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از دور بعدی مسابقات پروکاپ، به سایت shetab.net مراجعه کرده و شتاب را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پردازش اطلاعات شتاب

شرکت پردازش اطلاعات شتاب (سهامی خاص) از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه فناوری اطلاعات آغاز نموده و طی قریب به دو دهه تجربه، موفق به انجام چند پروژه داخلی و بین المللی گردیده است. این شرکت با بهره‌مندی از کارشناسان خبره، متعهد و متخصص، در شاخه هایی از فناوری اطلاعات و ارتباطات کارنامه درخشانی دارد و افتخار ارائه خدمات مستمر قابل قبولی را به مشتریان در پیشینه خود ثبت کرده است. شتاب بر این باور است که همواره بزرگترین دارایی خود، نیروی انسانی خلاق، مشتاق به رشد و متعهد بوده و این سرمایه­ انسانی با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های فناوری اطلاعات روز دنیا، در ایجاد رضایت به بهره برداران راهکارهای ارائه شده مبتنی بر فناوری تلاش می‌نماید. راهکارهای خلاقانه سازمانی شتاب، تمرکز خود را بر رفع مشکلات اصلی سازمان­‌ها و صاحبان کسب و کار گذاشته است. نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های گروه از همان ابتدای راه موجب شده است تا: افزایش رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه‌ی خدمات نوین، افزایش کارایی خدمات پشتیبانی فنی، رقابت سالم و اصولی با رقیبان، جزو مهم‌ترین اصول و ارزش‌های فعالیت‌های شتاب باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]