اطلاعات تماس
  • 093476*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205257440223350
در دسترس نیست

کشتی های تفریحی کیش : 2 ساعت گشت دریایی شاد با پذیرایی شام

در سفر به جزیره کیش کشتی های تفریحی مناسب هستند؟

کد: 140205257440223350

، (اخبار رسمی): اگر شما هم کیش اولی نیستید و اکثر تفریحات کیش به نظرتان تکراری و خسته کننده شده است، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مقاله قصد داریم 2 مورد از تفریحات خاص کیش که هم جدید بوده و تازگی دارند و هم از جذابیت های ویژه ای برخورداند به شما معرفی کنیم.

در سفر به جزیره کیش کشتی های تفریحی مناسب هستند؟
در سفر به جزیره کیش کشتی های تفریحی مناسب هستند؟

معیارهای انتخاب بهترین کشتی تفریحی کیش برای گردشگران کیش با توجه به نظرسنجی های انجام شده در راستای انتخاب بهترین کشتی تفریحی کیش معیارهای زیر از مهم ترین موارد مطرح شده هستند:

  • رعایت پروتکلهای بهداشتی
  • کیفیت برنامه موزیک زنده و کمدی در کشتی
  • کیفیت غذا و پذیرایی کشتی و برخورد پرسنل
  • اندازه و تعداد طبقات کشتی
  • برخورداری از عرشه بزرگ و مناسب
  • زیبایی فضای داخلی کشتی

همه کشتی های تفریحی کیش دارای بیمه مسافری بوده و امکان حضور روی عرشه کشتی دارند. با این امکان شما می توانید زیباترین تصاویر سفرتان را روی عرشه کشتی های تفریحی جزیره کیش ثبت کنید.

مهم ترین اصل در هر سفر برنامه ریزی است و با یک برنامه ریزی درست می توان در طول سفر بیشترین استفاده را از زمان کرد و طبیعتا نهایت لذت را برد. در ادامه در مورد از بهترین کشتی های تفریحی کیش را معرفی خواهیم کرد.

1-      کشتی تفریحی لوکس و مجلل کارینا کیش کشتی کارینا کیش جدیدترین و به روزترین کشتی تفریحی حال حاضر جزیره کیش است که با طراحی یک سالن کنسرتی فوق العاده دلباز یک سرو گردن از همه کشتی های تفریحی کیش بالاتر است. این کشتی از لحاظ لوکس بودن و مجلل بودن حرف اول را در جزیره کیش می زند.

کافی است یک جستجوی ساده در مورد این کشتی در اینترنت انجام دهید تا به تفاوت آن پی ببرید. موزیک زنده، استنداپ کمدی و اجرای موزیک توسط دی جی روی عرشه به همراه یک کافی شاپ با منوی منحصر بفرد و نوشیدنی های بی نظیر از امتیازات این کشتی است.

2- کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش

کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش که نسخه ارتقایافته کشتی آرتمیس سابق است از جدید ترین کشتی های تفریحی کیش بوده و با بهترین بند موزیک زنده و دی جی روی عرشه به همراه شام با کیفیت که بصورت پک شده در دو نوع غذای زرشک پلو با مرغ + شوید پلو با گوشت با نوشابه سرو می شود در مدت کوتاهی توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. کشتی آرتمیس پلاس کیش بی شک یکی از بهترین انتخاب ها بین تمام کشتی های تفریحی جزیره کیش است.

کشتی آرتمیس پلاس کیش نیز یکی از انتخاب هایی است که می تواند لحظات بسیار شاد و بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093476*****
[نمایش اطلاعات]