اطلاعات تماس
  • 093476*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205287442023350
در دسترس نیست

راهنمای انتخاب بهترین جنگ شبانه در جزیره کیش

کدام جنگ جزیره کیش بهتر است؟

کد: 140205287442023350

، (اخبار رسمی): در این مقاله سعی داریم انواع جنگ های جزیره کیش را به شما معرفی و در انتخاب بهترین آن ها کمک کنیم.

کدام جنگ جزیره کیش بهتر است؟
جنگ شبانه پازل شو کیش

از بهترین تفریحات کیش، جنگ های شبانه کیش می باشد که یک نوع نمایش کمدی موزیکال است. از سوال های پر تکرار گردشگران کیش این است که بهترین جنگ شبانه کیش از نظر مردم کدام است؟

بهترین جنگ شبانه کیش از نظر مردم کدام است؟

از بهترین تفریحات کیش، جنگ های شبانه کیش می باشد که یک نوع نمایش کمدی موزیکال به همراه آیتم های متنوع دیگری همچون دنس، پارکور، بیت باکس، مسابقه و … می باشد. از سوال های پر تکرار گردشگران کیش این است که بهترین جنگ شبانه کیش از نظر مردم کدام است؟ البته موضوع انتخاب بهترین جنگ شبانه کیش کاملا سلیقه ای بوده و براساس دیدگاه ها و تجربیات قبلی افراد نتایج کاملا متفاوتی دارد. اما در این مقاله صرفا بر اساس نظرسنجی عموم افرادی که جنگ شبانه کیش را تجربه کرده اند به رتبه بندی این جنگ ها خواهیم پرداخت.

1- جنگ شبانه پازل شو کیش (اکبر اقبالی) | بهترین جنگ شبانه کیش

جنگ پازل شو کیش با حضور اکبر اقبالی و آرش شاهوران که در بین مردم قبلا به جنگ هتل ارم نیز معروف بود، یکی از بهترین و پرمخاطب ترین جنگ های شبانه کیش است. بر اساس رضایت مردمی و نظرات گردشگران در سامانه کیش تفریحات پازل شو کیش با اختلاف بهترین جنگ شبانه کیش است. این جنگ که به تهیه کنندگی آرتین شاهوران و عسل افشاری هر شب در کنسرت هال پارک دلفین ها به روی صحنه می رود، از جنگ های باسابقه جزیره کیش محسوب می شود.

2- جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش که هر شب در سالن مجلل ساختمان کشتی ایرانی با اجرای نیما ساحلی و هنرمندی کمدین محبوب و استاد تقلید صدای کشور آقای حسین حیدری برگزار می شود، جنگ معروفی است که احتمالا تصاویر و تبلیغات آن را در گوشه و کنار کیش دیده باشید. سابقا آقای اکبر اقبالی در این جنگ اجرا داشت و هم اکنون در پازل شو فعالیت می کند. جنگ ستارگان کیش در صدر بهترین جنگ های جزیره کیش است.

3- جنگ شبانه ایرانیا کیش

قدیمی ترین جنگ شبانه کیش، جنگ ایرانیا با هنرمندی و تهیه کنندگی حمید خندان (خواننده سابق صدا و سیما) است. شوی شبانه ایرانیا از سال 77 در جزیره کیش سابقه دارد. اگر به دنبال کنسرت و جنگ در کیش بصورت همزمان هستید، پیشنهاد ما جنگ ایرانیا کیش است. چون فضای یک کنسرت کامل است و حمید خندان به اجرای زنده موسیقی با بند کامل موزیک می پردازد.

4- جنگ شبانه بابک شو کیش

جنگ بابک شو به کارگردانی و تهیه کنندگی بابک برجسته در آمفی تئاتر هتل 4 ستاره شایان هر شب به روی صحنه می رود. بابک برجسته بازیگر صدا و سیما بوده است. صابر شیخ الاسلامی معروف به مرد هزارچهره کمدین و بازیگر جزیره کیش با گریم های مختلف در برنامه بابک شو که شاخص ترین نقش هایش، زن پوش است در این جنگ حضور دارد. مسترفان به عنوان کمدین و شومن اصلی نیز در جنگ بابک شو اجرا می کند.

5- جنگ شبانه پلاس شو کیش (پرشین شو سابق)

جنگ شبانه پلاس شو کیش به تهیه کنندگی آقای علی برجی و اجرای هنرمندانی چون مصطفی رامشی و امید رجبی هر شب در آمفی تئاتر هتل کیش اجرا شده و یکی از کمیک ترین جنگ های شبانه کیش است. علی برجی خواننده شوی پلاس شو است و این جنگ که فضای اجرای آن امروزی تر از سایر جنگ ها طراحی شده نیز طبق نظرسنجی مخاطبین یکی از بهترین جنگ های شبانه کیش بوده است.

6- جنگ شبانه ارم شو کیش

جنگ ارم شو کیش که هر شب در آمفی تئاتر هتل ارم کیش برگزار می شود، با حضور احسان استیجابی، مجید ترکمانه (کمدین محبوب عصر جدید)، حامد و حمید دنسر و … به کارگردانی افشین شاهوران جزو پرستاره ترین جنگ های شبانه کیش محسوب می شود.

جمع بندی: 

انتخاب بین جنگ های شبانه کیش تا حد زیادی به سلیقه مخاطب بستگی دارد ولی می توان گفت یکی از جنگ های پازل شو ، ستارگان رنگارنگ و پلاس شو گزینه هایی هستند که بین تمامی تفریحات کیش باید تجربه شوند و دیدن حداقل یکی از این موارد ضروری است. از بین جنگ های شبانه کیش جنگ ارم شو کیش خانوادگی تر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093476*****
[نمایش اطلاعات]