اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205287442121741
در دسترس نیست

نقش شمش 100 گرمی در سبد سرمایه گذاری با محوریت اصالت کالا و میزان کارمزد شمش طلا

راهنمای جامع خرید و فروش شمش صد گرمی

کد: 140205287442121741

، (اخبار رسمی): طلا به دلیل حفظ ارزش خود در تمام شرایط گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول است . وهمچنین یکی از بهترین گزینه هایی که میتوان برای حفظ ارزش پول انتخاب کرد شمش طلای صد گرمی است.خرید شمش صد گرمی برای سرمایه گذاری در اقتصاد های تورمی یکی از راهکارهای مهار رشد پایه پولی است.

راهنمای جامع خرید و فروش شمش صد گرمی
راهنمای جامع خرید و فروش شمش صد گرمی

شمش 100 گرمی طلا زکوین به دلیل داشتن اصالت بالا و شرایط آسان برای نگهداری و همچنین کارمزد کمتری نسبت به طلای ابشده و سکه، گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول است.

خرید آنلاین شمش صد گرمی

قیمت شمش صد گرمی یکی از دلایل مهم پرفروش بودن ان است زیرا کارمز کمتری نسبت به بقیه شمش ها دارد واین کارمزد کم باعث میشود که سرمایه گذان تمایل بیشتری برای خرید شمش 100 گرمی و سرمایه گذاری داشته باشند .شمش 100 گرمی برای خارج شدن از کشور نیز گزینه بسیار مناسبی است زیرا به راحتی میتوان از کشور خارجش کرد و قابلیت معامله در تمام جهان را دارد و همچنین از نظر قانونی منعی برای خروج شمش صد گرمی طلا وجود ندارد. یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن شمش 100 گرمی سهولت در نگهداری شمش است و این امکان را برای سرمایه گذار فراهم میکند تا به اسانی ان را جابجا و حمل کند همچنین چون به شکل توله شمش ضرب شده است نگهداری اسان تری نسبت به وزن های دیگر شمش 100 گرمی دارد و شرایط امن تری را برای سرمایه گذار فراهم میکند.

انواع شمش 100 گرمی

در بازار طلا خرید شمش های 100 گرمی در دو حالت کلی تولید و روانه بازار میگردد. شمش 100 گرمی در بسته بندی و وکیوم و شمش صد گرمی بدون بسته بندی و وکیوم.

شمش های صد گرمی ای که داخل پک قرار میگیرند اگر از پک خارج بشوند به دلیل نوع ضرب و قالب خاص انها با برخورد دست دچار خط و خش میشوند، به همین دلیل تنها داخل پک معامله میشوند و همچنین شمش های صد گرمی داخل پک به نسبت شمش هایی که داخل پک نیستند کارمزد بالاتری دارند .

شمش های 100 گرمی ای که داخل پک قرار نمیگیرند نوع ضرب و قالب انها متفاوت است و اصطلاحا به آنها شمش توله میگویند و نوع ساخت آن شبیه ساخت شمش یک کیلویی است و شمش های یک کیلویی غالبا از نوع ساخت ریخته گری تولید میشوند و بدون بسته بندی در بازار عرضه میگردد. این شمش ها با برخورد دست و تماس با جسم خارجی دچار خط و خش نمیشوند. شمش های صد گرمی توله یا بدون پک و بسته بندی و وکیوم در بازار به دلیل کارمزد کمتر نسبت به شمش های بسته بندی شده دارای فروش و میزان بالاتری از معامله میباشند.

گاهی اوقات لازم میشود عیار یک شمش توسط مراکز استاندارد چک و بررسی گردد که در اینصورت شمش های باز یا بدون بسته بندی به دلیل سهولت انجام فرآیند عیار سنجی یا ریگیری دارای مزیت بیشتری میباشند. شمش های 100 گرمی که بدون بسته بندی در بازار معامله میشوند امکان عیار سنجی آن به مراتب راحت است. ضمنا شمش های 100 گرمی که داخل پک یا بسته بندی یا وکیوم عرضه میشوند در صورتیکه پک آنها باز شود مانند شمش سوئیسی ، از ارزش آن در میزان کارمزد کاسته میشود و خرید و فروش آن کمی با مشکل مواجه میشود.

از برند های معتبر شمش های 100 گرمی میتوان به pamp ، Royal Canadian، Australian،Valcambi، AMPEX اشاره نمود.

نحوه خرید رسمی یا فاکتوررسمی شمش 100 گرمی

خرید شمش 100 گرمی با فاکتور رسمی یکی از مواردی است که سرمایه گذاران اهمیت فراوانی به آن میدهند زیرا نشان از اعتبار شمش 100 گرمی است و فروش آن را نیز آسان تر میکند ، خرید شمش 100 گرمی با فاکتور رسمی تنها با خرید شمش صد گرمی از مراکز معتبر امکان پذیر است ، مراکز معتبری که دارای مجوز اتحادیه طلا و سکه صراف تهران هستند و به همراه شمش صد گرمی فاکتور رسمی صادر میکنند.

جایگاه شمش صد گرمی در سبد سرمایه گذاری

سبد سرمایه گذاری مجموعه ای از دارایی های متفاوت است که سرمایه گذار برای حفظ سرمایه خود سعی میکند با ایجاد تنوع مناسب از انواع دارایی ها سرمایه خود را به بهترین نحو حفظ کند و ارتقا ببخشد. سبد گردانی طلایی بدین معناسب که سرمایه گذار سرمایه خودش را در بخش های مختلفی از مسکوکات طلا سرمایه گذاری میکند و این سبد گردانی طلایی شمال طلا در اوزان و عیار های متفاوت است. خرید شمش 100 گرمی از مراکز دارای جواز توصیه میشود.

شمش 100 گرمی بدون حباب است از اصالت بالایی برخوردار است و جایگاه بالایی در سبد گردانی طلایی سرمایه گذاران دارد.

تفاوت خرید شمش با خرید سکه

سکه به عنوان یکی از مسکوکات طلا علاوه بر ارزش طلایی دارای حباب نیز است.حباب سکه دلیل وجود سکه های غیره بانکی است و تعریف سکه غیره به سکه ای اطلاق میشود که توسط بانک مرکزی ضرب نشده باشد. هر چه میزان حباب سکه ، بالا رود ریسک خرید سکه های غیره در بازار نیر افزایش میابد.  سکه علاوه بر حباب کارمزد خرید و فروش نیز دارد. خرید انواع شمش 100 گرمی در آدرس https://zcoinn.com/goldbar-100g برای خریداران با فاکتور رسمی اتحادیه صورت میپذیرد.

شمش یکی دیگر از مسکوکات طلا است  صرفا دارای کارمزد است.پ و به همین دلیل توسط سرمایه گذاران توصیه میشود. تشخیص اصالت شمش صد گرمی نسبت به انواع سکه در بازار راحت تر بوده که دلیل اصلی آن عدم وجود حباب در ساختار قیمتی آن است. کارمزد انواع شمش متفاوت بوده و شمش صد گرمی دارای رقابتی ترین کارمزد است و از این جهت نسبت به خرید سکه دارای ارجحیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی