اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205297445523183
در دسترس نیست

شارژ اکانت اسپاتیفای چطور انجام می‌شود و بهترین راه انجام آن چیست؟

کد: 140205297445523183

، (اخبار رسمی): استفاده کردن از گیفت کارت برای شارژ اکانت اسپاتیفای یک روش رایج است اما کمتر کسی می‌داند که راهی بسیار کم هزینه، بی دردسر و البته سریع‌تری هم برای انجام این کار هست. در این مقاله به معرفی این روش خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شارژ اکانت اسپاتیفای چطور انجام می‌شود و بهترین راه انجام آن چیست؟
شارژ اکانت اسپاتیفای چطور انجام می‌شود و بهترین راه انجام آن چیست؟

با ثبت سفارش در سایت نقد فارسی می‌توانید با سرعت بالا و هزینه پایین اکانت اسپاتیفای خود را شارژ کنید. بعد از این کار می‌توانید با خیال راحت از دنیای بی‌پایان موسیقی اسپاتیفای لذت ببرید.

امروز تعداد علاقه مندان به موسیقی در حال افزایش است و همه‌ی ما می‌دانیم که موسیقی از اجزای جدایی ناپذیر انسان‌ها در زندگی است. تحقیقات نشان داده که به طور میانگین، روزانه آدم‌ها حداقل به 3 ساعت الی 7 ساعت به موسیقی گوش می‌دهند.

پیشرفت‌های زیاد و روز افزون صنعت موسیقی موجب شده تا پلتفرم‌های بی‌شماری برای سرمایه گذاری پا به این عرصه بگذارند که در این بین می‌توان گفت بهترین آن تا این لحظه، پلفرم اسپاتیفای است. در این مقاله به بررسی کامل پلتفرم اسپاتیفای و نحوه‌ شارژ اسپاتیفای خواهیم پرداخت.

ساخت حساب کاربری در اسپاتیفای

اول از هر چیز باید به وب‌سایت اسپاتیفای بروید و اکانت خود را بسازید.

یک نمونه از اشتراک را انتخاب کنید. توصیه می‌شود که نسخه‌ی ویژه‌ی اسپاتیفای یا پریمیوم (Premium) را انتخاب کنید، چراکه با این نسخه می‌توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن رایگان اسپاتیفای را دانلود و نصب کنید. (نسخه‌های آن برای تمامی سیستم عامل‌ها مثل دسکتاپ، آیفون، آیپد و گوشی‌های اندروید وجود است).

بعد از نصب کردن وارد حساب خود بشوید و به موسیقی‌ها گوش کنید.

تمدید یا شارژ اکانت اسپاتیفای

شاید هنوز نمیدانید اکانت اسپاتیفای از کجا شارژ‌ میشه. درسته این آموزش از صفر تا صد اسپاتیفای را به شما یاد خواهد داد. اگر هنوز نمیدانید که در ایران چگونه باید شارژ اسپاتیفای تهیه کرد خیلی ساده است که بدانید کارت های پیش پرداخت شده Spotify با نام گیفت کارت اسپاتیفای در فروشگاه ها بصورت کد ووچر / یا همان Redeem Code ردیم کد فروخته می شود که کاربران به هر میزان یکماهه/سه ماهه/شش ماهه میتوانند گیفت کارت Spotify به میزان ۱۰ دلار/۳۰ دلار / ۶۰ دلار تهیه نمایند. البته هزینه این گیفت کارت ها ممکن است برای بیشتر ما زیاد و غیر معقول باشد. نحوه شارژ اکانت اسپاتیفای با این روش هم به شرح زیر است.

بعد از ورود به اکانت Spotify تون از طریق سایتش میتونین به بخش Edit Profile رفته و مواردی که حین ثبت نام وارد کردید را چک کنین. ایمیل/تاریخ تولد و… حتی شماره تلفن تون را میتوانید برای ایجاد رمز دو مرحله نیز قرار دهید. به کشور / Country دقت نمایید (شما دقیقا باید بدانید که اسپاتیفای را با کدام کشور درج کرده اید تا دقیقا گیفت کارت اسپاتیفای همان کشور را تهیه و شارژ‌ نمایید).

از منوی مشکی رنگ سمت چپ آخرین گزینه Redeem را کلیک می کنیم. تا صفحه مربوط به شارژ گیفت کارتی که تهیه کرده ایم باز شود. (منظور همان گیفت کارت Spotify که خریداری کردین). مشاهده می کنین که فرمی حاوی ۲ فیلد ظاهر شد. یکی با عنوان Enter your premium code و دیگری Postal code.

طبق تصویر زیر گیفت کارت را بدون غلط و املای تایپی در فیلد اول کپی می کنیم و حالا فیلد دوم Postal Code که از شما کد پستی می خواد. مجدد با کلیک روی I’m not a robot بر روی دکمه سبز رنگ ENTER CODE کلیک کنید.

سایت اسپاتیفای قانونی بودن کد وارد شده را تایید می کند و میزان زمان پرمیوم آن را نیز توضیح میدهد.

در نهایت پیام نهایی تکمیل خرید ظاهر شده که با یک کد رهگیری و موفقیت آمیز بودن شارژ حساب اسپاتیفای تبریک می گه و یک نسخه از رسید این خرید را نیز برای شما ایمیل میکند.

از این لحظه ببعد شما می توانید از خدمات ویژه و غیررایگان اسپاتیفای بمدت زمان مربوطه بهره ببرید.

همچنین برای اطمینان از اشتراک اسپاتیفای خود می توانید به بخش Account Overview رفته که طبق تصویر در پایین سمت راست زیر Payment مدت زمان اعتبار پرمیوم اشتراک تون را مشاهده کنید.

بهترین راه شارژ اکانت اسپاتیفای

اگر خرید گیفت کارت برای شما به صرفه نیست، راه بهتری برای انجام این کار هم هست. شما می‌توانید با استفاده از خدمات شارژ اکانت اسپاتیفای نقد فارسی استفاده کنید. با این روش دیگر لازم نیست نگران مشکلات خرید گیفت کارت و فعالسازی اکانت باشید. تمام این کارها توسط سیستم سایت به صورت خودکار انجام خواهد شد و هزینه‌ای کمتر نسبت به خرید گیفت کارت برای شما خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی