اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206017449610772
در دسترس نیست

سعید فتحی چوبقلو

مصاحبه و گزارش از جناب آقای سعید فتحی چوبقلو بنیان گذار کبابی امیر بناب

کد: 140206017449610772

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب قصد داریم تا زندگی نامه و اطلاعات کاری و فعالیت های جناب آقای سعید فتحی چوبقلو بنیان گذار کبابی امیر بناب را مرور کنیم. در گزارش با اولین شعبه کبابی وی به نام کبابی امیربناب بیشتر آشنا می شویم.

مصاحبه و گزارش از جناب آقای سعید فتحی چوبقلو بنیان گذار کبابی امیر بناب
شناخت کلی و جامع از سعید فتحی چوبقلو (کبابی امیر بناب)

سعید فتحی چوبقلو تاکید داشتند که برای جذب و ثابت نگه داشتن مشتری باید همواره کیفیت بالایی ارائه داد و به همین خاطر این شعار را برای برند (کبابی امیر بناب) را در نظر گرفتند.

معرفی کلی از سعید فتحی چوبقلو
اقای سعید فتحی متولد سال 71 در روستای چوبقلو از استان آذربایجان شرقی میباشند. ایشان در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمد.وی در کنار درس خواندن این حرفه را در سال 86 آغاز کردند.  
مدارک تحصیلی و تخصصی سعید فتحی
سعید فتحی در  18 سالگی در رشته علوم انسانی مدرک دیپلم خود را دریافت کردند. همچنین سعید فتحی چوبقلو برای گذراندن دوره های ملل و آریا در کشور های ترکیه و آذربایجان اقدام کردند و موفق شدن این دو مدرک بین المللی و معتبر را در سال 94 اخذ کنند.
سوابق کاری سعید چوبقلو
سعید فتحی چوبقلو تا 23 سالگی مشغول به مهارت آموزی و کسب تجربه در کبابی های مختلفی بوده تا  در سال 94 بعد از آموختن مهارت های لازم اولین شعبه کبابی خود را به نام کبابی امیربناب تاسیس کرد. بعد از گذشتن چهارسال از افتتاح اولین شعبه کبابی از برند کباب ذغالی امیر بناب در منطقه چیتگر شعبه دوم از همین برند در سال 98 در فلکه دوم تهرانپارس راه اندازی شد. بعد از مدیریت موفق این دو شعبه، شش سال بعد دو شعبه دیگر در شهرک گلستان و خیابان کارگر جنوبی نیز راه اندازی شد. تا به امروز 28 مرداد سال 1402 ایشان مدیریت 4 شعبه را در اختیار دارند و شعبه پنجم هم در دست راه اندازی میباشد.
اهداف کاری ایشان
هدف های کاری ایشان برای بلند مدت رساندن شعبه های کبابی امیر بناب فتحی به 20 عدد در تهران و کرج و گسترش حوزه کاری به استان ها و شهر های مختلف ایران میباشد.
چالش های اولیه برند امیر بناب
از ایشان از چالش های اولیه پرسیدیم و ایشان در جواب از مشکلات زیادی نام بردند ولی مشکل مالی قابل توجه ترین چالش بود. سعید فتحی چوبقلو در ابتدای کار ایشان به مدت 7 سال به تجربه آموزی و یادگیری مهارت مشغول بودند و توانستند در این سال ها هزینه ای را برای شروع کار خودشان جمع آوری کنند.
ایجاد شغل سعید فتحی چوبقلو
تا این لحظه در 4 شعبه امیر بناب حدود 38 نفر مشغول به کار هستند. از اینده مد نظر ایشان سوال کردیم و فرمودند که مایلند این عدد را تا 200 نفر برسانند.
چرا کبابی؟
 در طول مصاحبه متوجه اشتیاق و علاقه زیاد ایشان به این کار شدیم. دلیل انتخاب شغل کبابی را جویا شدیم. ایشان از علاقه به آشپزی به ما گفتند. علاقه به معرفی کردن کباب بناب اصیل به مردم و ادامه شغل خانوادگی.
شعار کاری
ایشان در ما بین سخنان خود به شعار کاری خود نیز اشاره داشتن. کیفیت ما بیانگر اصالت ماست.
اشخاص معروف و کبابی امیربناب
در طول روند کاری ایشان به دلیل ارائه کیفیت بالا همواره اشخاص معروفی از رستوران های ایشان بازدید کردند. اسامی برخی از این افراد عبارت است از:

حامد پاکدل بازیکن پرسپولیس
احسان پهلوان بازیکن فولاد خوزستان
سید مجید حسینی بازیکن تیم ملی وسابق استقلال محسن ابراهیم زاده خواننده معروف کشورمان
مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس
محمد عمری بازیکن پرسپولیس
عبدالله حسینی بازیکن تیم تراکتور
مهدی مهدی پور بازیکن استقلال
سعید فتحی چوبقلو همچنین تعدادی از عکس ها و ویدئو هایی از پذیرایی از این عزیزان را در صفحه اینستاگرامی خود قرار داده است.
آدرس شعبه های سعید فتحی چوبقلو
1-چیتگر، شهرک گلستان، بلوار زینعلی(کاج)، پلاک 17
2-فلکه چهارم تهرانپارس، نبش 220 غربی
3-بعد از اسلامشهر، شهرک گلستان، دور فلکه دوم، پلاک 124
4-خیابان کارگر جنوبی، نرسیده به میدان انقلاب، پلاک 1333
ساعات کاری شعبه ها
تمامی شعب کبابی امیر بناب از ساعت 11 ظهر تا 1 بامداد آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی