کد: 140206027452016748
در دسترس نیست

ثبت اگهی در آگهی-کالا آنلاین

ثبت آگهی در آگهی-کالا آنلاین

کد: 140206027452016748

، بومهن , (اخبار رسمی): درج آگهی های اینترنتی در فضای مجازی یکی از مهم ترین روش های کسب و کار هستند.

ثبت آگهی رایگان در آگهی-کالا آنلاین
ثبت آگهی در آگهی-کالا آنلاین

درج آگهی های اینترنتی در فضای مجازی یکی از مهم ترین روش های کسب و کار هستند.

معرفی همه ی قسمت های سایت آگهی-کالا آنلاین

درج آگهی های اینترنتی در فضای مجازی یکی از مهم ترین روش های کسب و کار هستند. در دنیای امروزی که تبلیغات برای کسب و کار اهمیت زیادی دارد، هزینه ی تبلیغات نیز بسیار کمرشکن و بالا شده است. در حالی که بسیاری از کسب و کارها دقیقا به خاطر هزینه ی بالایی که برای تبلیغات خرج می کنند ورشکست می شوند، زیرا آن ها نمی توانند سود مناسبی در قیاس با هزینه هایشان کسب کنند. امکان درج آگهی رایگان امکانی است که به داد چنین کسب و کارهایی می رسد. علاوه بر کسب و کارها، ممکن است یک فرد به صورت جزئی بخواهد تعدادی از وسایل منزلش را بفروشد. او می تواند به راحتی با درج آگهی اینترنتی رایگان افرادی که خواهان لوازم او هستند را پیدا کند. سایت آگهی-کالا آنلاین یک پلتفرم درج آگهی رایگان است.
این سایت به شما امکان می دهد در شرایط مختلف آگهی های خود را ثبت کنید. با استفاده از این امکان شما می توانید بدون نیاز به هزینه های زیاد تبلیغات، محصولات و کسب و کار خود را تبلیغ کنید و خدماتی که ارائه می دهید را به گوش بقیه برسانید. در این صورت است که شما خواهید توانست به هزینه های بالای تبلیغات فائق بیایید. سایت آگهی-کالا آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می توانید با خیال راحت فعالیت خود را در آن شروع کنید. در این مقاله قصد داریم با معرفی انواع قسمت های سایت آگهی-کالا به شما در استفاده ی بهتر از این سایت کمک کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
بخش ورود و ثبت نام در آگهی-کالا آنلاین

برای ثبت آگهی در آگهی-کالا آنلاین قدم اولی که باید بردارید، ثبت نام در سایت است. این ثبت نام در عرض چند ثانیه و به راحتی با شماره موبایل شما امکان پذیر است. پس از ورود شماره تلفنتان، کد تاییدی برای شما پیامک خواهد شد. زمانی که کد تایید را وارد کردید، وارد حساب کاربری خود می شوید.

نحوه ثبت آگهی

در بخش اول شما باید دسته بندی آگهی خود را تعیین کنید. با این کار مشخص می شود که آگهی شما مربوط به چه موضوعی است و به کاربران کمک می کند تا شما را پیدا کنند. آگهی-کالا آنلاین دسته بندی های مختلفی دارد پس سعی کنید دسته بندی مربوط به آگهی خود را به دقت انتخاب نمایید.
بعد از انتخاب دسته بندی مربوط به آگهی، زیردسته های هر کدام نیز برای شما مشخص می شوند و می توانید آن ها را نیز انتخاب کنید. در مرحله بعدی به قسمت مشخصات آگهی می روید. شما در این قسمت باید مشخصاتی از قبیل نام و عنوان محصول یا خدمتی که قصد آگهی کردن آن را دارید، توضیحی کوتاه در مورد آن و هم چنین قیمت آن را مشخص کنید. شهر و منطقه ی شما روی تصویر نیز باید مشخص شود و اهمیت زیادی دارد. در انتها باید تعدادی مدیا شامل عکس و فیلم برای آگهی خود انتخاب کنید. هر چه عکس هایی که از کالا یا خدمت آگهی شده ی خود قرار می دهید بهتر باشد، اعتماد مخاطبان بیشتر جذب خواهد شد. به طور کلی نیز افراد اگهی های عکس دار را بیشتر نگاه می کنند و روی آن ها بیشتر وقت می گذارند، در نتیجه امکان خرید نیز بالاتر می رود.

انتشار آگهی

در نهایت اگر قصد دارید به قسمت قبل برگردید و یا کارتان در این قسمت تمام شده است، با استفاده از نشانگرهای پایین صفحه می توانید این کار را انجام دهید. در مرحله بعدی شما می توانید شکل آگهی خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز به اصلاح به مرحله قبل برگردید. در غیر این صورت نیز با انتخاب گزینه تایید و انتشار، کار ثبت آگهی تمام می شود. در این مرحله تنها لازم است منتظر بمانید تا آگهی شما تایید شود. برای این که از تایید شدن آگهی خود مطمئن باشید، باید قوانین سایت را رعایت کرده باشید. در قسمت بعد تعدادی از آن ها را برای شما توضیح می دهیم.
زمانی که آگهی درج شد، شما می توانید با استفاده از لینک اشتراک گذاری آن را در سایر شبکه ها و سایت ها نشان دهید. اطلاعات تماس شما برای مخاطب در صورت تمایل شما نمایش داده می شوند. اگر قیمتی برای آگهی در نظر نگیرید، به صورت تماس بگیرید به نمایش در خواهد آمد. این گزینه برای افرادی که کالاهایی با نوسان قیمت منتشر می کنند مناسب است. در نهایت بخشی برای ثبت نظرات و دیدگاه های مردم در مورد آگهی شما قرار داده شده است. زمانی که مردم نظرات خود در مورد آگهی های شما را به نمایش در می آورند، شما می توانید بهتر در مورد بهبود کسب و کارتان تماس بگیرید.

https://agahi-kala.online

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آگهی-کالا

ثبت آگهی رایگان در آگهی-کالا آنلاین

منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها