اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206047454221741
در دسترس نیست

محبوبیت خرید شمش یک اونس طلا سوئیسی

راهنمای جامع خرید شمش یک اونسی پمپ pamp

کد: 140206047454221741

، (اخبار رسمی): شمش سوئیسی به عنوان معتبر ترین شمش در بازار طلا شناخته میشود.در انتخاب شمش سوئیسی برای سرمایه گذاری باید به نکات حائز اهمیتی توجه داشت.خرید شمش سوئیسی یک اونسی پر طرفدار ترین وزن شمش سوئیسی است که دلیل آن میتواند به واحد اندازه گیری طلا که یک اونس هست اشاره نمود.

راهنمای جامع خرید شمش یک اونسی پمپ pamp
شمش سوئیسی یک اونسی پمپ زکوین از طریق https://zcoinn.com/gold-bar/

خرید شمش سوئیسی یک اونسی به دلیل هم وزن بودن با واحد اندازه گیری طلا که همان اونس میباشد در ایران و سایر نقاط دنیا مقبولیت بالاتری دارد. لذا توجه به اصالت و شناسنامه شمش از اولویت یک خرید امن میباشد

شمش سوئیسی

شمش سوییسی به قطعات طلا و نقره ضرب شده در اوزان متنوع ساخت کشور سوئیس اطلاق میشود که از معتبر ترین برند های تولید شمش در دنیا در دهه های گذشته تا بحال هستند.

خرید شمش سوئیسی مزایای زیادی دارد که از جمله انها میتوان به حفظ ارزش سرمایه اشاره کرد، زیرا خرید شمش سوئیسی به دلیل استحکام و قابلیت حفظ ارزش بالای سرمایه امنیت بیشتری برای سرمایه گذاران فراهم میکند. علاوه بر آن شمش سوئیسی به دلیل انکه در قطعات کوچک و قابل حمل ضرب میشوند. باعث میشود که سرمایه گذاران به راحتی این شمش های سوئیسی را به تمام نقاط جهان حمل کنند و به معاملتشان بپردازند. خرید شمش یک اونسی سوئیسی برند پمپ در ایران از طریق وب سایت رسمی زکوین نماینده پمپ در ایران به آدرس /شمش-طلا-1-اونسی-سوئیسی-https://zcoinn.com/product/1 برای خریداران با فاکتور رسمی قابل دسترسی میباشد. 

علاوه بر اینها شمش سوئیسی به دلیل شهرت بالا شفافیت و اعتماد سازی مناسبی که در تمام دنیا دارد به راحتی همه جای دنیا معامله میشود و نیازی به اعتبار سنجی مجدد ندارد به همین دلیل سرمایه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند سرمایه خود را در در شمش های سوئیسی سرمایه گذاری کنند.

از نکاتی که در خرید شمش سوئیسی pamp باید به آن توجه کرد خرید شمش سوئیسی از فروشندگان معتبر و دارای مجوز از اتحادیه طلا و سکه و دیافت فاکتور رسمی برای خرید شمش سوئیسی است که با خیال راحت از اعتبار و اصالت شمش سوئیسی ، شمش سوئیسی خریداری شود و برای فروش آن مشکل به وجود نیاید .

تفاوت خرید شمش و خرید سکه

سکه از شناخته شده ترین مسکوکات طلا است که شامل ارزش طلایی آن و میزان حباب میباشد ، که در حال حاظر حباب سکه 10 تا 15 درصد از قیمت کل سکه را تشکیل میدهد. حباب سکه دارای نوسانات قابل توجهی میباشد و از دلایلی که میتواند حباب سکه را داری کاهش هیجانی کند میتوان به ضرب سکه های جدید ، تغییر قالب ، تغییر طرح روی سکه و درج سال جدید ضرب روی سکه اشاره نمود. به همین دلیل نوسان حباب سکه که ارتباطی به ارزش طلایی آن ندارد میتواند منجر به ضرر خریداران سکه در مقاطعی از زمان گردد.

وجود سکه های غیره از یکی دیگر معایب خرید سکه میباشد که در حال حاضر به دلیل افزایش میزان حباب سکه امار سکه های غیره بانکی به شدت افزایش پیدا کرده است. تشخیص سکه بانکی و اصالت آن تنها برای کارشناسان قابل تشخیص است و عامه مردم امکان تشخیص سکه های بانکی از سکه های غیره را ندارند که این موضوع ریسک خرید سکه را برای سرمایه گذاری افزایش میدهد.

شمش بر خلاف سکه دارای حباب نمیباشد. خرید شمش صد گرمی در مقایسه با سکه بدون حباب میباشد و برای سرمایه گذاران روی بازار طلا دارای جذابیت بالایی است. سرمایه گذاران ترجیح میدهند سرمایه خود را به شمش های سوئیسی تبدیل کنند زیرا شمش های سوئیسی و به طور کلی شمش های سوئیسی شامل حباب نمیشوند و صرفا دارای کارمزد کمی میباشند , همچنین تشخیص اصالت شمش سوئیسی از سکه بسیار راحت تر است . همچنین خرید شمش سوئیسی نسبت به خرید سکه توسط کارشناسان سرمایه گذاری توصیه میشود زیرا خرید شمش های سوئیسی در مقایسه با خرید سکه منجر به خرید میزان طلای بالاتری میگردد زیرا در ساختار قیمت گذاری شمش سوئیسی حباب وجود ندارد لزا سرمایه گذاران با پرداخت مقدار کمی کارمزد میتوانند سرمایه گذاری معتبر و با اصالتی را روی شمش های سوئیسی انجام دهند .

شمش سوئیسی 1 اونسی

شمش سوئیسی یک انسی محبوبیت بسیار زیادی در میان سرمایه گذاران دارد، این محبوبیت شمش سوئیسی یک انسی به این دلیل است که اونس واحد خرید و فروش رسمی طلا در جهان است و این واحد از طلا به آسانی در همه جای دنیا معامله میشود و به دلیل جهانی بودن وزن شمش سوئیسی 1 اونسی میزان کارمزد کمتری نیز نسبت به باقی وزن های شمش سوئیسی دارد.

خرید شمش یک اونسی سوئیسی در صرافی زکوین به عنوان تخصصی ترین مرکز مبادله شمش در ایران دارای جواز رسمی از اتحادیه های مروبطه ، توسط کانون صرافان در کشور امارات متحده عربی توصیه گردیده است. 

بدین ترتیب در صورت خرید شمش سوئیسی یک انسی از فروشندگان معتبر و دارای مجوز رسمی از اتحادیه طلا و سکه میتوان سرمایه گذاری معتبر و با اصالتی را در سبد گردانی طلایی انجام داد و بدین ترتیب سرمایه گذاران میتوانند سرمایه خود را در بازار جهانی سرمایه گذاری کنند و در هر زمانی که لازم دانستند شمش سوئیسی یک انسی خود را در بازار جهانی معامله کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه