اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206057455622307
در دسترس نیست

راهنمای خرید و معرفی انواع فنجان قهوه

راهنمای خرید و معرفی انواع فنجان قهوه

کد: 140206057455622307

، (اخبار رسمی): اگر جزء قهوه خور های حرفه ای باشید، همیشه یک فنجان قهوه پیش خودتان دارید. مهم نیست خونه باشید یا مهمونی، سرکار باشید یا مسافرت؛ هر جا که باشید فنجان قهوه شما ترک نمی‌شود.

راهنمای خرید و معرفی انواع فنجان قهوه
خرید فنجان قهوه خوری

تفاوت فنجان قهوه و چای

در ابتدا اجازه بدهید فنجان قهوه را با فنجان چای مقایسه کنیم. اول از همه این را باید بدانیم که فنجان های قهوه اکثرا سایز کوچکتر و ظاهر جمع و جور تری نسبت به فنجان های مخصوص چای دارند. اصلا بخاطر همین است که خیلی ها به فنجان قهوه، اصطلاحاً شات قهوه یا شات قهوه خوری نیز می‌گویند. برای مثال فنجان اسپرسو گنجایش زیر 100 سی سی دارد در حالیکه گنجایش فنجان های چای حداقل 200 سی سی می‌باشد. البته در بعضی از قهوه ها مانند لاته، این قضیه فرق می‌کند. خیلی ها در فنجان لاته خوری یا فنجان کاپوچینو، چای هم می‌خورند و عملاً این سایز از فنجان برای چای یا قهوه تفاوتی نمی‌کند.

انواع کشور های سازنده فنجان قهوه

ترکیه: فنجان قهوه خوری ترک معمولا به صورت سرویس فنجان و نعلبکی به بازار عرضه می‌شوند. برند پاشاباغچه پرچمدار این فنجان ها است. فنجان قهوه خوری پاشاباغچه درجه یک ترین قهوه خوری های داخل بازار است که بلور آن به شدت شفاف و بدون موج می‌باشد. همچنین فنجان قهوه خوری ترک ظرافت و کیفیت بسیار بالایی دارد که خوردن قهوه را در آن لذت بخش می‌کند.

چین: در سال های اخیر کشور چین هم در تولید فنجان قهوه خوری پیشگام بوده است و نمونه های خوبی را به بازار ارائه داده است. برای مثال شرکت بلینک مکس چین یکی از بهترین آنهاست. فنجان قهوه خوری بلینک مکس جزء مقرون به صرفه ترین و باکیفیت ترین فنجان های قهوه خوری در بازار حال حاضر کشور می‌باشد.

سایر کشورها: بقیه کشور ها هم کم و بیش به تولید فنجان های قهوه خوری می‌پردازند ولی شاخص ترین آنها همان هایی بود که بالا گفتیم. کشور ما هم در سال های اخیر دست به تولید چنین فنجان های ظریفی زده که خیلی در این امر موفق نبوده است.

نکات مهم در خرید فنجان قهوه خوری

شما به دو صورت می‌توانید فنجان قهوه بخرید. می‌توانید سرویس قهوه خوری بخرید که شامل 6 فنجان و 6 نعلبکی است؛ یا می‌توانید فنجان تنها بخرید که فقط شامل 6 فنجان می‌باشد. البته مدل هایی هم هستند که به صورت تکی و دانه ای عرضه می‌شوند. اگر فکر میکنید مصرف قهوه در خانواده یا مهمانی هایتان زیاد است پس بهتر است موقع خرید فنجان قهوه به فکر دو دست باشید که همه اعضا را پوشش دهد. ولی اگر فقط برای مصرف خودتان می‌خواهید، یک دست هم کفایت می‌کند. برای انتخاب جنس فنجان هم اکثر افراد سلیقه ای عمل می‌کنند چون بیشتر زیبایی فنجان مطرح است. اگر سن کمتری دارید و بیشتر به دنبال تنوع می‌گردید، خرید فنجان قهوه خوری فانتزی و فنجان های لب طلا را به شما پیشنهاد می‌کنم.

قیمت فنجان قهوه خوری

در تعیین قیمت فنجان قهوه خوری، کشور سازنده آن فنجان مهمترین نقش را دارد. برای مثال سرویس های قهوه خوری ساخت کشور ترکیه معمولا قیمت بسیار بالاتری دارند و قیمت فنجان قهوه خوری چینی بسیار به صرفه تر است. البته به این نکته دقت کنید که سایز فنجان قهوه خوری خیلی تاثیری در قیمت آن ندارد زیرا فنجان قهوه خوری کوچک نیز دارای ظرافت بالایی است و همین امر قیمت آنرا بالا می‌برد. آخرین نکته برای تعیین قیمت فنجان قهوه، تزئینات روی آن است. فنجان قهوه لب طلایی یکی از شیک ترین و لوکس ترین فنجان های قهوه خوری است که شما می‌توانید در بازار تهیه کنید ولی قیمت آن تقریبا یک و نیم برابر فنجان های معمولی است زیرا در آن درصدی طلای خالص به کار رفته است. کیفیت طلایی که در فنجان قهوه خوری لب طلا به کار رفته است، بسیار مهم است و اصل یا تقلبی بودن آنرا تعیین می‌کند. شما می‌توانید تضمین بهترین قیمت برای انواع فنجان قهوه خوری لب طلا و ساده را در فروشگاه فنجون استور تجربه کنید.

خرید انواع متفاوت فنجون قهوه از سایت فنجون استور

خیلی فرقی نمی‌کند که شما قصد خرید فنجان اسپرسو دارید یا لاته، فنجان ساده می‌خواهید یا لب طلا، برای استفاده روزانه می‌خواهید یا مجلس و مهمانی…‌ هر مدل قهوه خوری که بخواهید را می‌توانید به راحتی و با بهترین قیمت از سایت فنجون استور پیدا کنید. در این سایت انواع مختلف محصولات با برند های معتبر جهانی و کیفیت های درجه یک و اورجینال موجود است و می‌توانید یک خرید خوب برای استفاده در خانه، مهمانی، هدیه به دیگران یا حتی جهیزیه داشته باشید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم به طور صفر تا صد انواع مدلها، شرکت های سازنده سرویس های قهوه خوری، قیمت قهوه خوری ها و همچنین نکات مورد توجه هنگام خرید را به طور کامل برایتان شرح دهیم تا دیگر برای خرید فنجان قهوه خوری جدید، هیچ سوالی در ذهنتان باقی نماند و با خیال راحت به خرید خود بپردازید. اگر به دنبال خرید یک قهوه خوری جدید و مناسب برای خود یا دیگران هستید، فروشگاه فنجون استور با تنوع بالا و بی‌نظیر خود، در این مسیر همراه شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | دکوراسیون و منزل