اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020606745809207
در دسترس نیست

خدمات غیر‌حضوری «سامانه جامع دیجیتالی» نماد خدمات اینترنتی

هیچ دری به روی خدمات و اخذ مجوز نشر شما بسته نیست!

کد: 14020606745809207

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی کسب و‌ کارتان را به فضای برخط می‌آورید، همه این محدودیت‌ها برداشته می‌شود. چرا که افراد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و از هر جای ایران به آن دسترسی داشته باشند.

هیچ دری به روی خدمات و اخذ مجوز نشر شما بسته نیست!
هیچ دری به روی خدمات و اخذ مجوز نشر شما بسته نیست!

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم‌ نرم‌افزار دانش با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه نشر و خدمات دیجیتال در زمره موسسات موفق در این عرصه به‌شمار می‌رود و اندیشه پویا و نوگرا در عملکرد در خدمات آن نهفته است.

خوب است بدانید که خدمات غیرحضوری سامانه جامع دیجیتالی، قابلیت کلیه خدمات اینترنتی را با استفاده از فناوری دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم‌ نرم‌افزار دانش با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه نشر و خدمات دیجیتال در زمره موسسات موفق در این عرصه به‌شمار می‌رود، اندیشه پویا و نوگرا در عملکرد در خدمات آن نهفته است. یکی از نشانه‌های مدیریت فناوری‌های دیجیتال و پویایی این موسسه، خدمات غیر‌حضوری معروف به «سامانه جامع دیجیتالی» به عنوان نماد خدمات اینترنتی آن است.

این سامانه علاوه بر خدمات پایه‌ای که که شامل نشردیجیتال و مجوزهای مربوط به نرم‌افزار‌های تولید شده کاربران را شامل می‌شود، نوآوری‌های منحصربه فرد و متمایزی را نیز در امکانات و خدمات غیر‌حضوری خود گنجانده است.

اگر شما کاربراین سامانه هستید و به هر شکلی از خدمات این سامانه تخصصی استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با قابلیت‌های دیگر این سامانه آشنا شوید و برای افزایش بهره وری در دریافت خدمات و مدیریت اقتصادی خود از آن استفاده کنید.

بصورت غیر‌حضوری، وب‌‌گاه ( وب‌سایت ) خود را بسازید:

این موسسه برای ایجاد کسب و کار و اشتغال کاربران بصورت غیر‌حضوری با همکاری در ساخت و راه‌اندازی انواع وب‌‌گاه‌ها ( وب‌سایت ) این امکان را فراهم آورده است تا به همراه طراحی وب‌گاه ( وب‌سایت )، مجوز‌های لازم را برای سامانه‌های خود اخذ نماید. دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کار باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت کاربران مشخص شود و بیشتر مورد اعتماد باشند.

فناوری دیجیتال اطلاع رسانی نوین با استفاده بهینه از فناوری‌های نوظهور اطلاعات و ارتباطات، به صورت مجازی در پیشبرد توسعه فرهنگی کمک‌های شایانی نموده است که عبارتند از:

گسترش دسترسی به خدمات، سرعت دسترسی به خدمات، دسترسی به خدمات روز آمد، دسترسی به خدمات بیشتر، دسترسی همزمان به شکل‌های مختلف خدمات، سهولت در تولید، مدیریت هزینه‌ها و مدیریت زمان، آموزش از راه دور، اطلاع رسانی، پشتیبانی و مشاوره درباره دریافت خدمات.

چرا اهمیت داشتن وب‌گاه ( وب‌سایت ) برای شما ضرورت دارد؟

چه کسب و کار بزرگ داشته باشید و چه کوچک، راه‌اندازی و طراحی وب‌گاه ( وب‌سایت ) می‌تواند تعداد کاربران شما را چندین برابر کند. چرا که امروزه بسیاری از افراد برای اطلاع از هر چیزی و پیدا کردن کالا و خدمات، ابتدا آن را در اینترنت جستجو می‌کنند. در صورتی که بتوانید به نیازهای کاربران در حوزه کاری‌تان پاسخ مناسبی ارائه دهید، کاربران زیادی با شما آشنا خواهند شد. درنهایت با افزایش کاربران، سود بیشتری به دست می‌آورید.

طراحی سایت بصورت غیر‌حضوری مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه‌ها، افزایش اعتبار، دسترسی آسان و بازاریابی گسترده دارد. اما از میان همه آن‌ها، امکان دسترسی همیشگی و از همه جا، مهمترین مزیت به شمار می‌رود.

وقتی کسب و‌ کارتان را به فضای برخط می‌آورید، همه این محدودیت‌ها برداشته می‌شود. چرا که افراد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و از هر جای ایران به آن دسترسی داشته باشند. تنها چیزی که لازم دارید یک دستگاه متصل به اینترنت مثل گوشی یا کامپیوتر است. بعد از آن می‌توانید خدمات مورد نظر را سفارش داده و در محل زندگی دریافت کنید.

امور خدماتی سامانه جامع دیجیتالی بدون رفت و آمد در شهر:

یکی از وظایف و رسالت‌های این موسسه، کم کردن لزوم مراجعه حضوری به محل و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر است. این موسسه در این زمینه نوآوری‌های چشمگیری کرده است. برای نمونه شما بدون نیاز به مراجعه به مرکز می‌توانید علاوه بر درخواست مجوز نرم‌افزار، و خدمات متنوع دیگر، کد رهگیری آن را نیز بصورت برخط دریافت کنید.

سامانه جامع دیجیتالی غیرحضوری؛ گامی در جهت شفافیت و حذف کاغذبازی‌ها

هدف سامانه جامع دیجیتالی این است که کاربران تمامی کارهای خودشان را صفر‌ تا صد به صورت دیجیتالی غیر‌حضوری انجام دهند.

یکی از سرویس‌هایی که این سامانه ارائه می‌دهد «خدمات نشرنرم‌افزاربه صورت غیرحضوری برخط (آنلاین)» است. این سرویس سهولت‌‌سازی شده‌ی دانش روز جهانی در داخل کشور و به صورت تمام دیجیتالی و برخط ( آنلاین ) است که به‌عنوان یکی از کاربردهای آن می‌توان «عدم نیاز به مراجعه حضوری به محل» را نام برد.

با استفاده از این سرویس، تمامی خدمات نشر نرم‌افزاراز جمله پیگیری نشر نرم‌افزار و وضعیت آن و مالکیت نرم افزار، درخواست ساخت انواع سایت‌های فروشگاهی و... را می‌توان به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام داد.

توسعه کسب‌وکار و تحول دیجیتالی و ضرورت تحقق آن در راستای تسهیل در اخذ مجوزها، این اقدامات با هدف ارائه خدمات به روز و شایسته به کاربران گرامی صورت گرفته و در حداقل زمان ممکن پایان می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب